Νεα Μοντελα

Geely Jiming JM400 Ji Yue S: Η Ducati του φτωχού

Μια κινέζικη εταιρεία παρουσιάζει τον κλώνο του 1198


10.03.2020

Οι Κινέζοι αντιγράφουν και μπορούν να κατασκευάσουν τα πάντα. Οι μοτοσυκλέτες θα τους ξέφευγαν;

Η “πασίγνωστη” Geely Jiming διαθέτει κάπου στα βάθη της κινεζικής επικράτειας ένα εργοστάσιο. Μην μας ρωτήσετε αν παράγει μόνο μοτοσυκλέτες. Το πιθανότερο είναι να έχει την έκταση μιας μεσαίου μεγέθους ελληνικής πόλης, να απασχολεί 5 χιλιάδες εργαζόμενους και από τις γραμμές παραγωγής της να βγαίνουν από μοτοσυκλέτες μέχρι αποχυμωτές.

Geely Jiming JM400 Ji Yue S 2

Το τμήμα σχεδιασμού, έρευνας και εξέλιξης, αντί να χαλάει τα μάτια του μπροστά σε οθόνες που μοιάζουν με αυτές ενός MAC αλλά δεν έχουν καμία σχέση, αντέγραψαν το “κουστούμι” μιας 1198…και νάτο το supersport.

“Ποιο μηχανάκι έχεις φίλε;” Το JM400 Yue S. Με δικύλινδρο υγρόωψυκτο κινητήρα 394 κ.εκ. που έχει ισχύ 25,5 ίππων στις 8.200 σ.α.λ. και 35,5 Nm ροή στις 5.500 σ.α.λ. Με κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων, με υγρό πολύδισκό συμπλέκτη, δύο τελικά κάτω από την “ουρά”, τελική μετάδοση με αλυσίδα, full digital οθόνη LCD και φωτιστικά σώματα LED.

Geely Jiming JM400 Ji Yue S 3

Ανεστραμμένο πιρούνι 37χλστ. και αμορτισέρ τοποθετημένο στο πλάι και όλα αυτά βασισμένα να ένα ατσάλινο χωροδικτύωμα. Δισκόφερνα τύπου μαργαρίτα, 17 ίντσες ζάντες με ελαστικά Zhengxin (!) 120/70 - 160/60 και ρεζερβουάρ 16 λίτρων.

Geely Jiming JM400 Ji Yue S 4

H τελική του είναι 160 χλμ/ώρα και αν θέλετε να μάθετε περισσότερα μπείτε στο site της Geely Jiming

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


To Kove Maverick 510X βρίσκεται ήδη στην χώρα μας με αναβαθμισμένο κινητήρα, πιο πλούσιο εξοπλισμό και τιμή κάτω από 6.000€
Το νέο ADV scooter της Thrust Motor, εντυπωσιάζει με την επιβλητική του σχεδίαση και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του που υπόσχονται να προσφέρους ευκολία στις αστικές διαδρομές
Με μια κίνηση που αναμενόταν, αλλά τώρα γίνεται επίσημη, η BMW κλείνει το κεφάλαιο των μονοκύλινδρων G 310 και στρέφεται ολοκληρωτικά σε νέα, ισχυρότερα δικύλινδρα
Η BMW συνεχίζει τη μακρόχρονη παράδοση της σειράς RT, παρουσιάζοντας μια μοτοσυκλέτα ικανή να κάνει με άνεση τον γύρο του κόσμου

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.