Νεα Μοντελα

Bajaj Dominar 400 MY2020: Παραμένει "τίμιος" και έγινε ομορφότερος

Και μόλις 200€ ακριβότερος


10.01.2020

Πριν λίγους μήνες σας είχαμε παρουσιάσει το ανανεωμένο Bajaj Dominar. Πλέον ο «ταχύτερος Ινδός στον κόσμο» έρχεται και στην Ελλάδα!

Μικρό φρεσκάρισμα έχει γίνει και στην εμφάνιση του, κάνοντας το πιο μοντέρνο. Διαφορετικής σχεδίασης είναι το φτερό, που παραμένει αρκετά μεγάλο για να προστατεύει από νερό. Ο προβολέας παραμένει ίδιος, όμως τα πλαστικά που τον πλαισιώνουν είναι πιο μίνιμαλ. Το ίδιο συμβαίνει και με τις επιφάνειες που αποτελούν προέκταση του ρεζερβουάρ, του οποίο είναι μαύρο, από δίχρωμο, στα σημεία που ακουμπούν τα γόνατα του αναβάτη. Η καρίνα έχει νέα σχεδίαση, βαμμένη πλέον στο χρώμα της μοτοσυκλέτας και «αγκαλιάζει» τον κινητήρα ακόμη περισσότερο. Πιο όμορφη σχεδίαση και για τα πλαϊνά καπάκια του ψυγείου, νέο μεγαλύτερο τελικό εξάτμισης με δύο απολήξεις.

Οι λειτουργίες των δύο οθονών TFT, αναμένεται να είναι περισσότερες και ευκρινέστερες.

Ο κινητήρας θα είναι ο ίδιος. Ισχυρός, ροπάτος, μονκύλινδρος, υγρόψυκτος με τρία μπουζί και πιο ραφιναρισμένη λειτουργία και πλέον κατάμαυρος.
Στα τεχνικά χαρακτηριστικά που έχουν δημοσιευθεί στην Ινδία, η μέγιστη απόδοση του Dominar παρουσιάζεται αυξημένη κατά 5 ίππους! Από 34,5 στις 8.000 σ.α.λ., έφτασε τους 39,3 στις 8.650 σ.α.λ., με την ροπή να παραμένει αμετάβλητη στα 3,5kgm, αλλά η μέγιστη τιμή της να επιτυγχάνεται 500 στροφές ψηλότερα, από τις 6.500 στις 7.000 σ.α.λ.

                                      Dominar 2020                      Dominar 2018

Ιπποδύναμη 39,3 @ 8.650 σ.α.λ. 34,5 @ 8.000 σ.α.λ.
Ροπή 3,5kgm @ 7,000 σ.α.λ. 3,5kgm @ 6,500 RPM
Ανάρτηση μπροστά Πιρούνι Upside-down Συμβατικό πιρούνι
Πλάτος 836 mm 813 mm
Βάρος με υγρά 184.5 κιλά 182 κιλά


Το νέο Dominar θα πωλείται 200 ευρώ (4.390€ - 4.190€) ακριβότερα από το προηγούμενο μοντέλο που παραμένει στην γκάμα της εταιρείας.

Την δοκιμή του Dominar ΜΥ2018 μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Σε όλες τις ταινίες Mad Max έχουμε δει απίστευτα οχήματα, είτε είχαν δύο, τέσσερις ή περισσότερους τροχούς
Έχουν περάσει πέντε χρόνια από τότε που η Κινέζικη εταιρεία άρχισε να εξελίσσει έναν τρικύλινδρο κινητήρα στο εργοστάσιο στην Guangzhou.
Είναι πολύ πιθανό αυτή η μοναδική μοτοσυκλέτα που δημιουργήθηκε από την CFMOTO να είναι σε μεγάλο βαθμό ίδια με την τρικύλινδρη supersport παραγωγής που αναμένεται να παρουσιαστεί σύντομα
Η SYM  φέρνει στην Ελλάδα το JET 14 EVO 125 L/C με υγρόψυκτο κινητήρα και δικάναλο ABS

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.