KTM θα παράγει στην Κίνα και η κινεζική CFMoto στην Ινδία

Παγκοσμιοποίηση


13.12.2019

Ενώ η KTM ανακοινώνει πως θα παράγει μοτοσυκλέτες και στην Κίνα, χάρη στην συνεργασία με την CFMoto, η τελευταία θα ανοίξει νέο εργοστάσιο στην Ινδία

Αυτή είναι η “γοητεία” της παγκοσμιοποίησης. Την έχουμε ανακαλύψει χρόνια τώρα και όποιος μένει έκπληκτος με όλα αυτά που συμβαίνουν γύρω μας απλά είναι εκτός πραγματικότητας. Οι εταιρείες παράγουν εκεί όπου το κόστος είναι χαμηλότερο, αλλά το κάνουν και για να ξεπεράσουν περιορισμούς για να είναι ανταγωνιστικές σε ορισμένες περιοχές της υφηλίου.

Στον κλάδο του δικύκλου, οι Ιάπωνες το επιχείρησαν πρώτοι με την Honda να φτιάχνει εργοστάσια εκτός χώρας. Από την πλευρά των Ευρωπαίων η KTM ήταν από τις πρώτες που έκαναν μια επιτυχημένη συνεργασία με την ινδική Bajaj.

Με την CFMoto , η οποία ανήκει σε μεγάλο κινεζικό όμιλο, η αυστριακή εταιρεία ήρθε σε συμφωνία το 2014. Στο εργοστάσιο της Hangzhou παράγονται ήδη τα KTM 125, 200 και 390 Duke 125, που πωλούνται στην Κίνα.


H συμφωνία μεταξύ των δύο εταίρων, προβλέπει επίσης την κατασκευή ενός νέου εργοστασίου παραγωγής στη Hangzhou, 200 χλμ. από τη Σαγκάη. Θεμελιώθηκε το 2018 και θα λειτουργήσει τον Ιούνιο του 2020 . Σε αυτό θα μπορούν να παραχθούν 50.000 μοτοσυκλέτες ετησίως, ενώ θα υπάρχει η δυνατότητα να βγουν από τις γραμμές παραγωγής πολύ περισσότερες.

Πληροφορίες αναφέρουν πως στη Hangzhou, θα παράγονται όλα τα KTM και Husqvarna 790 και 890 για την Ευρώπη, τις ΗΠΑ, την Αυστραλία και τις χώρες ASEAN (Ινδονησία, Σιγκαπούρη, Μαλαισία, Ταϊλάνδη, Φιλιππίνες), ενώ στη Λατινική Αμερική και την Ινδία οι μοτοσυκλέτες θα συναρμολογούνται τοπικά.

Στην Αυστρία, θα συνεχίζουν να παράγονται όλα τα off road (ΜΧ και endurο) και τα μεγάλα δικύλινδρα μοντέλα της εταιρείας (Super Adventure, Super Duke, Super Duke GT κ.τ.λ.)

Η CFMoto από την άλλη έχει σχέδια για κατασκευή μοντέλων με μεγαλύτερους κινητήρες για να διεκδικήσει μερίδιο αγοράς στις δυτικές αγορές.

Ταυτόχρονα, υπάρχουν φήμες που προβλέπουν την κατασκευή ενός εργοστασίου στην Ινδία , στις περιοχές Bangalore ή Pune (εκεί που εδρεύει και η Bajaj), στο οποίο θα κατασκευάζονται τα μοντέλα 150 και 300ΝΚ. Κινητήρες και πλαίσια θα φθάνουν από την Κίνα αλλά στόχος των ιθυνόντων της εταιρείας είναι τα επόμενα χρόνια όλα να κατασκευάζονται στην Ινδία. Εκτός από στόχευση στην ινδική αγορά, η CFMoto θα εξάγει στο Νεπάλ και πιθανώς στην Αφρική. Για τις χώρες τις ASEAN τα μοντέλα θα παράγονται στην Κίνα

Η Suzuki παρουσίασε στην Motor Bike Expo της Βερόνα μια ειδική έκδοση της Katana
Θα θέλατε μια Buell με αγωνιστική καριέρα σε WorldSBK ή Isle of Man TT ή Macau GP; Η σουηδική NCCR διαθέτει στο κοινό 8 “καθαρόαιμες” αγωνιστικές μοτοσυκλέτες
Νέο σκίτσο της δεύτερης ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας των Αμερικάνων
Στον απόηχο του θορύβου που έχει δημιουργηθεί με το επερχόμενο Superleggera, η Ducati δημοσιοποίησε στοιχεία πωλήσεων για το 2019

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.