Συνεργασία Triumph - Bajaj

H Triumph με την συνεργασία αυτή αναμένεται να "εισβάλει" σε νέες κξατηγορίες


Γράφει ο Μανόλης Βλαχάκης  //  11.08.2017

Η Triumph ανακοίνωσε την συνεργασία της με την ινδική Bajaj για την παραγωγή μοτοσυκλετών μικρού και μεσαίου κυβισμού τόσο για την ινδική όσο και για την παγκόσμια αγορά

Μετά την εξαγορά μεριδίου της ΚΤΜ και Husqvarna και την συνεργασία τους στην κατασκευή μοντέλων όπως το KTM Duke και Husqvarna Vitpilien και Svartpilen, o ινδικός κολοσσός ανακοίνωσε την επικείμενη συνεργασία της με μια ακόμη κορυφαία ευρωπαϊκή μάρκα, την Βρετανική Triumph.

Triumph Bajaj 1
Η μη- μετοχική συνεργασία θα επιτρέψει στην Triumph να επεκτείνει τις πωλήσεις της σε αγορές με μεγαλύτερο κοινό όπως αυτό της Ινδίας. Επί του παρόντος, η Triumph πουλάει μόνο 300 μοτοσυκλέτες στην χώρα αυτή.

Θεωρητικά τα μοντέλα που θα παράξει η Bajaj για την Triumph θα κατασκευαστούν και αυτά στο εργοστάσιο της Chakan όπου κατασκευάζονται οι μοτοσυκλέτες της KTM και μελλοντικά της Husqvarna.

Τόσο η Triumph όσο και η Bajaj δεν ανέφεραν περισσότερες λεπτομέρειες για την συνεργασία που υπογράφει, αλλά διαφαίνεται πως με την κίνηση αυτή η Triumph θέλει να εισέλθει δυναμικά στην κατηγορία των μικρομεσαίων μοτοσυκλετών.

Triumph Bajaj 2
Το 2013, η Triumph είχε προσπαθήσει να εξελίξει τα δικά της μοντέλα με κυβισμό 250 κ.εκ., τα οποία αρχικά είχαν προγραμματιστεί να κυκλοφορήσουν το 2015. Ωστόσο το project για την παραγωγή των μοντέλων αυτών «πάγωσε».

Triumph Bajaj 3

Το πρώτο μοντέλο θα είναι ένα naked που σχεδιαστικά θα μοιάζει με το Street Triple και θα ονομάζεται πιθανότατα Street Single ενώ το δεύτερο θα είναι ένα Daytona.

Όταν είσαι παθιασμένος με τις μοτοσυκλέτες ονειρεύεσαι να φτιάξεις την δική σου συλλογή. Υπάρχει ένα μέρος στην Alabama των H.Π.Α. που με 15 δολάρια μπορείς να κάνεις το όνειρο σου πραγματικότητα. Τουλάχιστον για μία ώρα…
Ο πρώην αναβάτης GP, Loris Reggiani, κατασκευάζει πλέον ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες με το Thundervolt NK-E, να είναι το πρώτο του μοντέλο
Μετά από μια λαμπρή καριέρα στο MotoGP, ο Dani Pedrosa αποχώρησε το 2018. Προς τιμήν του, η Deus Ex Machina κλήθηκε να κατασκευάσει μια custom μοτοσυκλέτα για Ισπανό αναβάτη
Η έκδοση Trophy είναι περιορισμένης παραγωγής κατασκευασμένη από την Suzuki Γαλλίας