Νέο κέντρο δοκιμών αξίας 45.000.000€ από την Honda

Επενδύοντας στην εξέλιξη


Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς  //  24.07.2017

Η Honda επενδύει στην εξέλιξη των προϊόντων της και το αποδεικνύει ανοίγοντας το τρίτο κέντρο δοκιμών και εξέλιξης αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών στην Ταϋλάνδη

Το πώς επιλέγει η Honda το μέρος για να κάνει μια τέτοια επένδυση είναι συνυφασμένο με την θέση στην οποία βρίσκεται η χώρα και η Ταϋλάνδη βρίσκεται σε κομβικό σημείο μεταξύ δύο μεγάλων αγορών. Της Ασίας και της Αυστραλίας. Το νέο κέντρο R&D (Research and Development) βρίσκεται στην επαρχία Prachinburi με τα άλλα δύο να βρίσκονται στις Η.Π.Α. και όπως ήταν φυσικό στην Ιαπωνία. Ευρώπη τίποτα!
Στις εγκαταστάσεις του Prachinburi Proving Ground όπως ονομάζεται περιλαμβάνονται:

1. Οβάλ πίστα μήκους 2,18 χλμ για δοκιμές με υψηλές ταχύτητες, αλλά και μετρήσεων επιπέδου θορύβου από τον άνεμο και των συστημάτων ελέγχου διεύθυνσης

honda rd thai 2

2. Πίστα μήκους 1,38 χλμ για γενικές δοκιμές απόδοσης, συμπεριλαμβανομένης της αποτελεσματικότητας των συστημάτων πέδησης και της σταθερότητας του οχήματος. Η πίστα προσομοιώνει το έδαφος με διαφορετικά υψόμετρα και ενσωματώνει 17 στροφές και τυφλά σημεία.

3. Δοκιμές δυναμικής οχημάτων σε προέκταση της οβάλ διαδρομής: Χρησιμοποιείται για τη δοκιμή ελέγχου ευστάθειας σε υψηλές ταχύτητες και αποτελεσματικότητας των συστημάτων πέδησης κατά τη διάρκεια απότομων στροφών.

honda rd thai 4

4. Πίστα που προσομοιώνει βρεγμένες και ολισθηρές από νερό ή άλλα υγρά επιφάνειες. Σε αυτή ελέγχεται η επίδραση των βρεγμένων δρόμων στην απόδοη του οχήματος. Διαθέτει μια μεγάλη «πισίνα» στην οποία μπορεί να ρυθμιστεί η στάθμη του νερού. Ελέγχει επίσης την αντίσταση στο νερό και τις επιπτώσεις που μπορεί να έχει αυτό σε έναν κινητήρα. Υπάρχει επίσης ειδική διαδρομή για δοκιμές φρεναρίσματος σε βρεγμένο οδόστρωμα.

5. Πίστα προσομοιώσεις διαφορών τύπων οδοστρώματος. Διαθέτει οκτώ διαφορετικές διαδρομές

honda rd thai 3

6. Πίστα δοκιμών που σχεδιάστηκε να μοντελοποιεί κατεστραμμένες και πολύ φθαρμένες επιφάνειες με 3D τεχνολογία. Χρησιμοποιείται για τις δοκιμές ανθεκτικότητας του κάτω μέρους του οχήματος. Η πίστα περιλαμβάνει οχτώ διαφορετικούς τύπους.

7. Πίστα με κλίση στην οποία δοκιμάζονται οι επιδόσεις του κινητήρα και η απόδοση των φρένων.

8. Ευθεία 1,2 χλμ για μετρήσεις κατανάλωσης και επιταχύνσης

Και όλα αυτά με 45.000.000 ευρώ!

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


H παρουσίασή τους δεν έγινε σε κάποια ιταλική πόλη, αλλά σε πολιτιστικό κέντρο της Σανγκάη παρουσία της Γενικής Προξένου της Ιταλίας στην Κινέζικη πόλη Tiziana D’ Angelo
Οι μοτοσυκλετιστές θα μπορούν να κινηθούν στην Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης σε περίπτωση κυκλοφοριακής συμφόρησης αρκεί να σέβονται δύο κανόνες
Μετά το 501-G που είδαμε στην EICMA 2023 ένα νέο μοντέλο παρουσιάστηκε σε έκθεση της Ασιατικής χώρας με πολύ ενδιαφέροντα τεχνικά χαρακτηριστικά
Λίγους μήνες μετά την EICMA 2023, όπου το είχαμε δει ως προωτότυπο, έρχεται ώρα να βγει από την γραμμή παραγωγής του κινέζικου εργοστασίου

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.