Μια μοναδική Lotus C-01 “Martini” θα δημοπρατηθεί

Μία από τις 100 C-01 που κατασκευάστηκαν


17.07.2019

Πλαίσιο από carbon, τιτάνιο και χάλυβα. Δικύλινδρο μοτέρ 1.195 κ.εκ. με 200 ίππους. Μία από τις 100 Lotus που φτιάχτηκαν βγαίνει σε δημοπρασία

Το όνομα Lotus μόνο μοτοσυκλέτα δεν θυμίζει. Και όμως το 2004 οι Βρετανοί είχαν φτιάξει αυτήν την περίεργη μοτοσυκλέτα με πλαίσιο της Kalex και κινητήρα από KTM RC8R.

lotus c 01 3

H C-01 είχε παρουσιαστεί σε αρκετές εκδόσεις όμως αυτή που είχε ξεχωρίσει ήταν η “Martini”. Μία από αυτές θα δημοπρατηθεί στην εκδήλωση “Mecum” στο Monterey της Καλιφόρνια που θα γίνει από τις 15 έως τις 17 Αυγούστου. Τιμή εκκίνησης δεν υπάρχει αλλά λαμβάνοντας υπόψη την σπανιότητα της μοτοσυκλέτας η τιμή θα φτάσει σε υψηλά επίπεδα.

lotus c 01 2

Η Lotus C-01 ήταν ένα πείραμα του Dr. Colin Kolles της Kodewa Motor Racing Team και υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον όμιλο Holzer και τον σχεδιαστή Daniel Simon. Αυτό που την κάνει να ξεχωρίζει είναι το ενιαίο φέρινγκ που καλύπτει το ρεζερβουάρ και το μοτέρ.

Το πλαίσιο ήταν κατασκευασμένο από έναν συνδυασμό τιτανίου, carbon και χάλυβα. Ο κινητήρας ήταν ο V2 της KTM με 1.195 κ.εκ. και απόδοση 200 ίππων. Το βάρος της C-01 ήταν μόλις 181 κιλά.

lotus c 01 4

Υπήρχαν τρεις εκδόσεις που διέφεραν μόνο χρωματικά μεταξύ τους. Μία στα παραδοσιακά χρώμα της Lotus (πράσινο-κίτρινο), μία στα χρώματα της ομάδας που συμμετείχε στην F1 (μαύρο-χρυσό) και μία ακόμη σε λευκό με μπλε και κόκκινες ρίγες που ονομάστηκε “Martini”.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Οι κύριοι οργανισμοί που εκπροσωπούν τόσο τους αναβάτες όσο και τη βιομηχανία μοτοσυκλετών (ACEM, FEMA, FIM) γιορτάζουν από κοινού την Ημέρα της Ευρώπης ξεκινώντας ένα μανιφέστο που απευθύνεται στους Ευρωπαίους ηγέτες
Παρουσιάστηκε το δεύτερο 400άρι της μάρκας που διατηρεί τον σχεδιαστικό χαρακτήρα της σειράς Pulsar και χρησιμοποιεί τον κινητήρα του Dominar
Δεκαπέντε χρόνια μετά το θρυλικό RC8, η Αυστριακή εταιρεία αξιοποιώντας στο έπακρο την τεχνογνωσία από το MotoGP επιστρέφει στην κατηγορία των supersport με ένα RC που «παίρνει δύναμη» από τον εν σειρά δικύλινδρο LC8c των 128 ίππων
Με πολλά νέα χαρακτηριστικά θα αποτελέσει την εξέλιξη των Pulsar, των δημοφιλέστερων μοντέλων της ινδικής εταιρείας

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.