Νεα Μοντελα

Honda CBR 250RR: Αναβαθμισμένο σε όλους τους τομείς

Για την Ασιατική αγορά


09.04.2019

Το νέο CBR 250RR που παρουσιάστηκε για την αγορά της Ασίας φέρει ενδιαφέρουσες τεχνικές και αισθητικές ενημερώσεις

Ο δικύλινδρος κινητήρας αποδίδει 36,3 ίππους , αλλά η πραγματική καινοτομία είναι η παρουσία των τριών τρόπων οδήγησης Comfort, Sport και Sport +.

Χωρίς να έχει μεγάλες στυλιστικές διαφορές το Honda CBR 250RR του 2019 φέρει αρκετές "λεπτομέρειες" που το καθιστούν ακόμα πιο ελκυστικό για όσους αναζητούν ένα μικρό super sport με μεγάλες ικανότητες.

honda cbr250rr 2

H ισχύς του τετράχρονου, υγρόψυκτου, οχταβάλβδου κινητήρα είναι 36,3 ίππους στις 12.500 σ.α.λ. με ροπή 2,3 kgm στις 10.500 σ.α.λ. και συνδυάζεται με κιβώτιο 6 σχέσεων και «πακέτο» ηλεκτρονικών που περιλαμβάνει τρία mode οδήγησης

Το ατσάλινοι πλαίσιο συνδυάζεται με αλουμινένιο ψαλίδι. Το πιρούνι είναι ανεστραμμένο και διαθέτει χρυσό φινίρισμα. Το αμορτισέρ είναι ρυθμιζόμενο σε πέντε θέσεις. Τα φρένα διαθέτουν ABS. Όλα τα φωτιστικά σώματα είναι τεχνολογίας LED και ο πίνακας οργάνων που διαθέτει και lap timer είναι LCD.

honda cbr250rr 3

Το βάρος του νέου CBR250RR είναι 168 kg για την έκδοση ABS. Το φέρινγκ έχει νέο αεροδυναμικό σχεδιασμό και η εξάτμιση διαθέτει δύο απολήξεις .

Θα δούμε την αναβάθμιση που δέχθηκε στο CBR 250RR και στο 300 που διατίθεται στην ευρωπαϊκή αγορά; Θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι τα τέλη του 2019 για να μάθουμε περισσότερα.

Μέχρι τότε δείτε το επίσημο video της Honda που κάνει focus σε όλες τις λεπτομέρειες.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Μετά το adventure 703 F και το supersport 703 RR η κινέζικη εταιρεία παρουσίασε και το crossover 703 T με ισχύ 102 ίππων
Μιλάμε για ένα από τα τέσσερα πρωτότυπα που λέγεται ότι εξέλιξε η ιαπωνική εταιρεία πριν από την επίσημη παρουσίαση του μοντέλου στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο το 1969
Όλο και περισσότερες πληροφορίες έρχονται στην δημοσιότητα οι οποίες αναφέρουν πως μιας τετρακύλινδρη Honda 400 κ.εκ., θα είναι διαθέσισμη με το σύστημα E-Clutch
Το τμήμα Unica της ιταλικής μάρκας δίνει την ευκαιρία σε όποιον το επιθυμεί να κατασκευάσει την δική του μοναδική μοτοσυκλέτα

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.