R.I.P Arlen Ness: Πέθανε ο θρύλος του customizing

1939-2019


26.03.2019

Σε ηλικία 79 ετών «έφυγε» από την ζωή ένας από τους ανθρώπους που επηρέασε την custom σκηνή για πάνω από 50 χρόνια

O Ness άρχισε το customizing από τότε που αγόρασε την πρώτη του μοτοσυκλέτα. Ένα Harley-Davidson knucklehead του 1947, με χρήματα που κέρδισε από την ημι-επαγγελματική ενασχόληση με το μπόουλινγκ. Επηρέασε με το στυλ του τις αμερικάνικες cruiser μοτοσυκλέτες. Άρχισε να «πειράζει» μοτοσυκλέτες στο γκαράζ του στην Καλιφόρνια το 1970. Λίγα χρόνια αργότερα άνοιξε το δικό του κατάστημα στο Dublin της Καλιφόρνια, με ειδικεύεται σε custom κατασκευές, εργασίες βαφής και κατασκευή ανταλλακτικών. Από τότε δεν σταμάτησε ποτέ να ασχολείται με την αγαπημένη του δουλειά.

arlen ness rip 2

Η εταιρεία σύντομα μεγάλωσε. Ήταν μια οικογενειακή επιχείρηση αφού μαζί με τον Arlen, το customizing «κέρδισε» τον γιος του Cory και τον εγγονό του Zach. Η Arlen Ness Motorcycles έφτιαχνε custom μοτοσυκλέτες αλλά και εξαρτήματα για μοτοσυκλέτες της Harley-Davidson, της Indian και της Victory. Η εταιρεία έφτιαξε ακόμη και μουσείο για να αναδείξει τη δουλειά της.

Οι custom μοτοσυκλέτες του Ness είναι από τις καλύτερες και εμφανίζονται σε πολλές εκθέσεις και περιοδικά με την πάροδο των χρόνων. Ο Ness συμμετείχε και σε τηλεοπτικές εκπομπές (Biker Build-Off και Let It Ride).

Ας ελπίσουμε πως οι επόμενες γενιές θα συνεχίσουν να φτιάχνουν "ονειρεμένες" μοτοσυκλέτες

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Μετά το 501-G που είδαμε στην EICMA 2023 ένα νέο μοντέλο παρουσιάστηκε σε έκθεση της Ασιατικής χώρας με πολύ ενδιαφέροντα τεχνικά χαρακτηριστικά
Λίγους μήνες μετά την EICMA 2023, όπου το είχαμε δει ως προωτότυπο, έρχεται ώρα να βγει από την γραμμή παραγωγής του κινέζικου εργοστασίου
Το πολυαναμενόμενο adventure έφτασε στην Ισπανική αγορά στα μέσα Απριλίου και μέσα σε 15 ημέρες έγινε η μοτοσυκλέτα με τις περισσότερες πωλήσεις
Παρουσιάστηκε στην EICMA 2023 και αναμένεται να κυκλοφορήσει στα τέλη του 2024. Θα είναι ένα από τα πρώτα μοντέλα με τον τρικύλινδρο κινητήρα της κινέζικης εταιρείας

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.