Νεα Μοντελα

Suzuki X-King: Περιορισμένη έκδοση φτιαγμένη στην Ελβετία

Εμπνευσμένο από το B-King


21.02.2019

Το γεγονός ότι η Suzuki παρουσιάζει λίγα νέα μοντέλα τα τελευταία χρόνια αφήνει απτόητους τους συνεργάτες της που παίρνουν την κατάσταση στα χέρια τους

Πριν λίγο καιρό είχαμε δει μια περιορισμένη έκδοση του GSX-R 1000 που δημιουργήθηκε από την Suzuki Γαλλίας. Τώρα τη σκυτάλη παίρνουν οι Ελβετοίο αντιπρόσωποι της εταιρείας του Hamamatsu.

suzuki x king 1000 2

Το δημιούργημά τους έχει ως βάση το GSX-S1000. Το πληθωρικό street fighter, που φέρει κινητήρα από GSX-R προηγούμενης γενιάς. Η έμπνευση για την κατασκευή του, αντλήθηκε από το B-King. Το γυμνό κτήνος με τα δύο τεράστια τελικά και τον κινητήρα του Hayabusa. Μπορεί να εντυπωσίαζε με την σχεδίασή του και τις επιδόσεις όμως δεν βρήκε ανταπόκριση από το αγοραστικό κοινό. Εντούτοις όλοι το θυμόμαστε να «τρομοκρατεί» τους πάντες στο πέρασμά του.

 suzuki x king 1000 3

Το X-King αναγράφεται στα πλαστικά και πλαίσιο κάτω από το ρεζερβουάρ. Θα είναι διαθέσιμο σε μαύρο και γκρι χρώμα. Το χαρακτηριστικό που το κάνει να διαφοροποιείται από το GSX-S1000 είναι ο κλασσικός στρογγυλός προβολέας που πήρε τη θέση της όμορφης μάσκας που περιελάμβανε και την ψηφιακή οθόνη οργάνων του μοντέλου. Τα πλαϊνά πλαστικά επίσης έχουν αντικατασταθεί από πιο μίνιμαλ επιφάνειες.

 suzuki x king 1000 4

Για να τονιστούν ακόμη περισσότερο οι «καθαρές» γραμμές του X-King, η πλαστική βάση πινακίδας, αντικαταστάθηκε με μια μεταλλική βάση που «πιάνει» πάνω στο αλουμινένιο ψαλίδι και είναι τοποθετημένη χαμηλά.

suzuki x king 1000 5

Θα κατασκευαστούν μόλις 30 X-King τα οποία θα διατεθούν κυρίως στην ελβετική αγορά.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Οι κύριοι οργανισμοί που εκπροσωπούν τόσο τους αναβάτες όσο και τη βιομηχανία μοτοσυκλετών (ACEM, FEMA, FIM) γιορτάζουν από κοινού την Ημέρα της Ευρώπης ξεκινώντας ένα μανιφέστο που απευθύνεται στους Ευρωπαίους ηγέτες
Παρουσιάστηκε το δεύτερο 400άρι της μάρκας που διατηρεί τον σχεδιαστικό χαρακτήρα της σειράς Pulsar και χρησιμοποιεί τον κινητήρα του Dominar
Δεκαπέντε χρόνια μετά το θρυλικό RC8, η Αυστριακή εταιρεία αξιοποιώντας στο έπακρο την τεχνογνωσία από το MotoGP επιστρέφει στην κατηγορία των supersport με ένα RC που «παίρνει δύναμη» από τον εν σειρά δικύλινδρο LC8c των 128 ίππων
Με πολλά νέα χαρακτηριστικά θα αποτελέσει την εξέλιξη των Pulsar, των δημοφιλέστερων μοντέλων της ινδικής εταιρείας

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.