Νεα Μοντελα

Suzuki Virus 1000R: Γυμνό GSXR

Με τη έγκριση της Suzuki


08.02.2019

Είναι μια μοτοσυκλέτα που θα πωλείται μέσω του δικτύου συνεργατών της Suzuki στην Ελβετία


Το Virus αποτελεί, ας πούμε, μοντέλο παραγωγής. Οι ενδιαφερόμενοι που θέλουν να το αποκτήσουν πρέπει να δώσουν 19.300 ευρώ. Τόσο κοστίζει το streetfighter της φωτογραφίας με τους 202 ίππους!

suzuki virus 1000 4

Από την ιπποδύναμη, οι περισσότεροι θα καταλάβατε πως πρόκειται για μια μοτοσυκλέτα που βασίζεται στο GSXR 1000. Μέσα πέσατε. Ο «ιός» που είναι και σε έξαρση τέτοια εποχή, είναι ένα superbike χωρίς πολλά πλαστικά και με φαρδύ, χοντρό τιμόνι.

suzuki virus 1000 3

Το φέρινγκ έδωσε τη θέση του σε μικρές και όμορφα σχεδιασμένες πλαστικές επιφάνειες, στα πλαϊνά της μοτοσυκλέτας. Το μασκάκι, που ενσωματώνει τον μακρόστενο προβολέα του GSXR είναι χάρμα οφθαλμών. Ο σχεδιαστής είναι επηρεασμένος από τα winglets των μοτοσυκλετών MotoGP και αυτό φαίνεται από τα μικρά φτερά στη μάσκα. Το νέο look ολοκληρώνεται με μια όμορφη καρίνα κάτω από το τετρακύλινδρο «τέρας» των 202 ίππων.

Εντύπωση κάνει το carbon τελικό της Akrapovic και ο λόγος είναι πως δεν επιλέχθηκε κάτι σε Yoshimura με την οποία η Suzuki έχει πολυετή συνεργασία σε όλα τα επίπεδα. Αλλά είπαμε. To Virus δεν είναι «γνήσιο τέκνο» του Hamamatsu, αλλά του Ελβετικού βελτιωτικού οίκου Moto Virus. Οι Ευρωπαίοι προτίμησαν την Akrapovic που ανήκει στον προαιρετικό εξοπλισμό.

suzuki virus 1000 2

Θα δούμε το Virus ως «επίσημο» μοντέλο της Suzuki; Αν σκεφτούμε τι έγινε με το νέο Katana και τι φημολογείται πως θα συμβεί με το DR Big, τότε όλα είναι πιθανά.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic
Το πλαίσιο αλλάζει, η εργονομία είναι διαφορετική, ο μονοκύλινδρος των 450 κ.εκ. βελτιώνεται. Το 450 Rally Replica 2025 είναι μια εντελώς νέα μοτοσυκλέτα ικανή να τα βγάλει πέρα με τα πιο απαιτητικά εδάφη
Ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο θα παρουσιάσει η ινδική εταιρεία σε λίγες ημέρες. Το μεγαλύτερο Pulsar της ιστορίας θα έχει κινητήρα 400 κ.εκ.

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.