04.02.2019
Η γαλλική Furion Motorcycles έχει ένα φιλόδοξο σχέδιο. Να κατασκευάσει μια υβριδική μοτοσυκλέτα που χρησιμοποιεί κινητήρα Wankel σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα
Η ιδέα «γεννήθηκε» το 2015 και συνδυάζει έναν κινητήρα Wankel με διπλό ρότορα χωρητικότητας 327 κ.εκ. ο κάθε ένας. Ο κινητήρας αποδίδει 125 ίππους στις 14.500 σ.α.λ. και 5,6 kgm ροπή στις 6.000 σ.α.λ. Σε αυτόν προσθέστε και έναν ηλεκτροκινητήρα με απόδοση 55 ίππους και 10,2 kgm ροπή. Συνολικά η μέγιστη ιπποδύναμη φτάνει τους 175 ίππους και η ροπή τα 15,8 kgm.
Το σύστημα εξάτμισης είναι «κρυμμένο» κάτω από την καρίνα του κινητήρα, από την οποία βγαίνουν δύο μικρές απολήξεις.
Πρόκειται για μια «γυμνή» μοτοσυκλέτα «επιθετική» σχεδίαση που μοιάζει με αυτήν των Kawasaki Z. Το πλαίσιο είναι χωροδικτύωμα και συνδυάζεται με μονόμπρατσο ψαλίδι και ανεστραμμένο πιρούνι 43 χλστ. Το σύστημα πέδησης περιλαμβάνει δύο δίσκους μπροστά διαμέτρους 310 χλστ. με ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες έξι εμβόλων, ενώ πίσω υπάρχει ένας ακόμη δίσκος 250 χλστ.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Ισχύς (συνδυασμός κινητήρα wankel και ηλεκτροκινητήρα) 120 hp @ 14.500 σ.α.λ. + 55 hp = 175 hp
Ροπή (συνδυασμός κινητήρα wankel και ηλεκτροκινητήρα) 5,6 kgm @ 6.000 σ.α.λ. + 10,2 = 15,8 kgm
Μήκος: 2.095 χλστ.
Ύψος σέλας: 810 χλστ.
Απόσταση από έδαφος: 140 χλστ.
Γωνία κάστερ: 23,5ο
Ίχνος: 101 χλστ.
Μεταξόνιο: 1.435 χλστ.
Βάρος (με υγρά): 239 κιλά
Ρεζερβουάρ: 14 λίτρα
Τροχοί (εμπρός-πίσω): 120/70-17 – 180/50-17
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.