Νεα Μοντελα

Rotobox Splice Supemoto: Εξωτικό με 30.000€!

Τα αξίζει τα λεφτά του


04.12.2018

H Rotobox είναι μια σλοβένικη εταιρεία κατασκευής carbon ζαντών. Πλέον είναι και μια εταιρεία που φτιάχνει αριστουργήματα με δύο τροχούς

Rotobox SPLICE supermotog 8
Το πρώτο από αυτά είναι ένα supermoto που είναι βασισμένο στα Yamaha WR 250 και WR 450. Το project υλοποιήθηκε με την συνεργασία της Yamaha Austria Racing Team (YART), γνωστή και από την συμμετοχή της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (World Endurance).

Rotobox SPLICE supermotog 10

To Rotobox Slice είναι ένα supermoto με carbon ζάντες, Brembo φρένα (δίσκο T-Drive 320χλστ. μπροστά με ακτινικά τοποθετημένη δαγκάνε GP4RR) και Ohlins αναρτήσεις (FG461 ανεστραμμένο πιρούνι και ΤΤΧ Flow αμορτισέρ), σεταρισμένες και με διαδρομές για μοτοσυκλέτες supermoto.

Rotobox SPLICE supermotog 7

Σε σχέση με τα WR υπάρχει μια μεγάλη αλλαγή που στόχο δεν έχει μόνο τον εντυπωσιασμό αλλά και την ουσία. Το ψαλίδι προέρχεται από Yamaha R6 με αλλαγές ώστε να «δέσει» με το πλαίσιο του WR. Αυτό επέστρεψε την τοποθέτηση τροχού 5,5” με 190άρι ελαστικό slick της Bridgestone.

Rotobox SPLICE supermotog 4


Στο «κουστούμι» ξεχωρίζουν τα τρισδιάστατα τυπωμένα φτερά. Η εξάτμιση είναι ειδικά φτιαγμένη για την συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα, όπως και η σέλα. Το βάρος της είναι 119 κιλά και η τιμή της σχεδόν 30.000€.

Πηγή: asphalt & rubber

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Οι προετοιμασίες για το 2ο οδοιπορικό 50/50 βρίσκονται σε τελικό στάδιο. Η ΦΙΛΜΑ και η πόλη του Άργους είναι έτοιμοι να φιλοξενήσουν δεκάδες αναβάτες απ’ όλη την Ελλάδα
To Kove Maverick 510X βρίσκεται ήδη στην χώρα μας με αναβαθμισμένο κινητήρα, πιο πλούσιο εξοπλισμό και τιμή κάτω από 6.000€
Το νέο ADV scooter της Thrust Motor, εντυπωσιάζει με την επιβλητική του σχεδίαση και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του που υπόσχονται να προσφέρους ευκολία στις αστικές διαδρομές
Με μια κίνηση που αναμενόταν, αλλά τώρα γίνεται επίσημη, η BMW κλείνει το κεφάλαιο των μονοκύλινδρων G 310 και στρέφεται ολοκληρωτικά σε νέα, ισχυρότερα δικύλινδρα

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.