Νεα Μοντελα

Kawasaki Ninja ZX-10R 2019: Πιο ισχυρό!

Αναβαθμισμένο στα ενδότερα


03.09.2018

Η Kawasaki ανακοίνωσε ότι το Ninja ZX-10R του 2019 θα αλλάζει με στόχο την ακόμη μεγαλύτερη ισχύ

Kawasaki μπορεί να έχει κερδίσει τέσσερα πρωταθλήματα World Superbike το 2013 με τον Tom Sykes, και το 2015, 2016, 2017 με τον Jonathan Rea, ενώ προηγείται και φέτος με τον τελευταίο αναβάτη, ξέρει όμως ότι θα έχει σκληρό ανταγωνισμό τόσο από την Ducati με το νέο Panigale V4 και ενδεχομένως από ένα νέο Honda CBR1000RR το 2019.

2019 Kawasaki Ninja ZX 10R valvetrain

Η νέα κυλινδροκεφαλή του Ninja ZX-10R έχει επανασχεδιαστεί ώστε να είναι πιο συμπαγής για να βοηθήσει στην ταχύτερη καύση. To βάρος του θα είναι χαμηλότερο ενώ η ευστροφία του θα είναι αυξημένη με αποτέλεσμα η ιπποδύναμη του σύμφωνα με την εταιρεία να φτάνει τους 200 ίππους στο στρόφαλο.

Τέλος, ο αναβαθμισμένος κινητήρας θα φέρει κόκκινο κάλυμμα στην κυλινδροκεφαλή.

2019 Kawasaki Ninja ZX 10R engine

Το Kawasaki Ninja ZX-10R του 2019 θα διατίθεται σε τρεις εκδόσεις, Base, SE και RR.

2019 Kawasaki ZX 10R

Ninja ZX-10R

Η βασική έκδοση του Ninja ZX-10R θα έχει ισχύ 200 ίππους χωρίς ram air. Αναμένετε να φτάνει τους 210 ίππους με τη χρήση του συστήματος. Θα λάβει την αναβαθμισμένη κυλινδροκεφαλή. Στον εξοπλισμό του θα περιλαμβάνετε επίσης το Kawasaki Quick Shifter (KQS) που ήταν προηγουμένως διαθέσιμο μόνο στις εκδόσεις SE και RR.

2019 Kawasaki ZX 10R SE

Ninja ZX-10R SE

Το 2019 Ninja ZX-10R SE είναι το κορυφαίο μοντέλο, καθώς το RR είναι μοντέλο που βγαίνει μόνο για να ομολογκαριστεί για τους αγώνες. Εκτός από τις ενημερώσεις στον κινητήρα, θα διαθέτει την προηγμένη ηλεκτρονική ανάρτηση Kawasaki (KECS) και ζάντες Marchesini. Οι περιοχές που γρατζουνίζετε συνήθως μια μοτοσυκλέτα του είδους θα καλύπτονται με το "αυτόεπισκευαζόμενο" χρώμα της Kawasaki, όπως Ninja H2 του 2019. Η ισχύς είναι η ίδια με το Ninja ZX-10R.

2019 Kawasaki Ninja ZX 10RR

Ninja ZX-10RR

Tο Ninja ZX-10RR θα έχει βαλβίδες τιτανίου της Pankl από τις οποίες εξοικονομούνται επιπλέον 400 γραμμάρια, μειώνοντας την αδράνεια του στροφαλοφόρου άξονα κατά 5% και την αύξηση περιστροφής κατά 600 σ.α.λ.. Η ισχύς του θα είναι ισχύ 201 ίπποι χωρίς ram air . Θα είναι διαθέσιμο μόνο στο Lime Green και η παραγωγή περιορίζεται σε 500 μονάδες.

Μια έκδοση "Performance" και για τους τρεις τύπους θα είναι επίσης διαθέσιμη.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η Suzuki συνεχίζει να εξελίσσει το μικρό supersport, που δυστυχώς παραμένει μακριά από εμάς
Η μάρκα που ανήκει στον όμιλο Keeway αναλαμβάνει (και συγχωνεύεται με) την ιστορική εταιρεία του Pesaro, η οποία έγινε διάσημη χάρη στις αγωνιστικές επιτυχίες της δεκαετίας του '70
Ένα από τα πρώτα μοντέλα της της MBP στην χώρα μας είναι το M502N που παρουσιάστηκε στο ελληνικό κοινό στην Έκθεση Μοτοσυκλέτας
Μια νέα roadster παρουσίασε η QJMOTOR στο ελληνικό κοινό, με το SRK 900 να σηματοδοτεί την νέα εποχή στις μοτοσυκλέτες της μάρκας

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.