Η Honda στο GLEMSECK 101 με 6 custom μοντέλα

Από το παρελθόν και το παρόν


03.09.2018

Η Honda έφερε έξι τροποποιημένες μοτοσυκλέτες στο φεστιβάλ Glemseck 101 που διοργανώθηκε για 13η συνεχόμενη χρονιά στην πόλη Loenberg της Γερμανίας.  Τρεις απ' αυτές ήταν βασισμένες στα ιστορικά μοντέλα της εταιρείας

honda glemseck 8

Η βραβευμένη έκδοση του CX500 με τον εγκάρσια τοποθετημένο V2 κινητήρα. Το οποίο μάλιστα είναι τροποποιημένο με αμέτρητα χειροποίητα εξαρτήματα, από τα χέρια του Michael Michael της Αγγλικής εταιρείας Libra Coachworks.

Honda at Glemseck 5

Η πρώτη superbike μαζικής παραγωγής της Honda, η CB750. Τροποποιημένη από την Kaspeed Customs, με πάνω από 200 ώρες σχεδίασης και τροποποίησης. Κατασκεύασαν μία σειρά εξαρτημάτων, όπως το μακρόστενο ρεζερβουάρ, τα φτερά και την Cafe Racer ουρά, χρησιμοποιώντας 3D εκτυπωτές.

Honda at Glemseck 9

Το τρίτο και τελευταίο στη λίστα των κλασσικών μοντέλων, ήταν η πρώτη έκδοση του Gold Wing 1000. Το οποίο μάλιστα ξεκίνησε ως γυμνή μοτοσυκλέτα τη δεκαετία του 70'. Τροποποιήθηκε πλήρως από τον Ολλανδό Roy Holtman, ώστε να ταιριάζει απόλυτα με το κλήμα του φεστιβάλ, το οποίο μάλιστα είναι ένα από τα μεγαλύτερα της Ευρώπης.

Τα υπόλοιπα τρία τροποποιημένα μοντέλα, ήταν βασισμένα στην τρέχουσα γκάμα μοντέλων της εταιρείας.

Honda at Glemseck 2


Η νέα έκδοση του Monkey, που κρατά τις κλασσικές γραμμές της πρώτης γενιάς. Πλέον όμως διαθέτει ανεστραμμένο πιρούνι, LCD πίνακα οργάνων, ABS και LED φωτιστικά σώματα. Τροποποιήθηκε στα σημεία και μεταμορφώθηκε σε tracker, από τον Dirk Ohlerking του Γερμανικού οίκου Kingston Customs.

Και τέλος το νέο CB1000R, το οποίο τροποποιήθηκε σε δύο εκδόσεις.

Honda at Glemseck 6
Η πρώτη, που ονομάστηκε CB1000R Neo Daemon, εξελίχθηκε στη Γερμανία από τον οίκο Jens Kratschmar. Ασχολήθηκαν κυρίως με την τροποποίηση της εμφάνισης του. Αλλάζοντας αρχικά το χρώμα του, ντύνοντας το, με ένα ανακλαστικό βινύλιο. Επίσης πολλά εξαρτήματα, όπως η εξάτμιση, οι μανέτες και οι τροχοί, καλύφθηκαν με ένα στρώμα λευκού σμάλτου.

honda glemseck 22


Η δεύτερη CB1000R δημιουργήθηκε από την Honda Racing UK, ώστε να λάβει μέρος στον αγώνα "Sprint International". Με αναβάτη τον κορυφαίο και πεντάκις πρωταθλητή GP500, Mick Doohan. Η μοτοσυκλέτα εξοπλίστηκε με κορυφαία εξαρτήματα, όπως αναρτήσεις Ohlins που προέρχονται από το Fireblade SP, εξάτμιση Akrapovic, φρένα Brembo, ιδιαίτερο ψαλίδι, αξεσουάρ Rizoma και μία πολύ όμορφη βαφή, τριών χρωμάτων.

Honda at Glemseck 8

Τα πρώτα VF185 έχουν έρθει ήδη στην χώρα μας, ο διαγωνισμός που αφορούσε το μεγαλύτερο παπί παραγωγής τελείωσε και η τιμή του είναι…
Όταν είσαι παθιασμένος με τις μοτοσυκλέτες ονειρεύεσαι να φτιάξεις την δική σου συλλογή. Υπάρχει ένα μέρος στην Alabama των H.Π.Α. που με 15 δολάρια μπορείς να κάνεις το όνειρο σου πραγματικότητα. Τουλάχιστον για μία ώρα…
Ο πρώην αναβάτης GP, Loris Reggiani, κατασκευάζει πλέον ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες με το Thundervolt NK-E, να είναι το πρώτο του μοντέλο
Μετά από μια λαμπρή καριέρα στο MotoGP, ο Dani Pedrosa αποχώρησε το 2018. Προς τιμήν του, η Deus Ex Machina κλήθηκε να κατασκευάσει μια custom μοτοσυκλέτα για Ισπανό αναβάτη