Harley-Davidson: Οι τιμές των μοτοσυκλετών παραμένουν αμετάβλητες

Το εργοστάσιο απορροφά την αύξηση από τους νέους φόρους


29.06.2018

Παρά την τεράστια αύξηση των φόρων, η Harley-Davidson αναφέρει ότι δεν θα αυξήσει τις τιμές στην Ευρώπη. Αντ 'αυτού, πρόκειται να απορροφήσει το αυξημένο κόστος - το οποίο ανέρχεται περίπου 2000€ ανά μοτοσυκλέτα - μέχρι να μεταφέρει την παραγωγή της που συνδέεται με την ΕΕ σε εργοστάσια εκτός ΗΠΑ

Η Harley-Davidson εξήγησε τις επόμενες κινήσεις της στην Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς των ΗΠΑ, η οποία ενημερώνει τους επενδυτές για σημαντικά γεγονότα που θα μπορούσαν να μεταβάλουν την οικονομική θέση μιας εταιρείας.

Η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει θεσπίσει φόρους για διάφορα προϊόντα που κατασκευάζονται στις Η.Π.Α., συμπεριλαμβανομένων των μοτοσυκλετών Harley-Davidson. Οι συγκεκριμένοι φόροι που τέθηκαν σε ισχύ στις 22 Ιουνίου 2018, επιβλήθηκαν ως απάντηση στα δασμούς που επέβαλαν οι ΗΠΑ στον χάλυβα και το αλουμίνιο που εισάγονται στις H.Π.Α. από την ΕΕ.

Κατά συνέπεια, τα τιμολόγια της ΕΕ για μοτοσυκλέτες Harley-Davidson που εξάγονται από τις Η.Π.Α. αυξήθηκαν από 6% σε 31%. Αυτό σημαίνει πως αναπόφυκτα θα υπάρξει μια μέση αύξηση για κάθε μοντέλο της εταιρείας της τάξης των 2.000€ περίπου, που εξάγεται από τις Η.Π.Α. στην ΕΕ.

Ωστόσο, η Harley αποφάσισε πως αυτή η αύξηση δεν είναι σωστό να περάσει ούτε στους αντιπροσώπους της αλλά ούτε και στους πελάτες της και δεν θα αυξήσει τις τιμές των μοτοσυκλετών της. Αντ 'αυτού θα απορροφήσει το κόστος.
Βραχυπρόθεσμα, η εταιρεία θα έχει τις σημαντικές επιπτώσεις που προκύπτουν από αυτά τους φόρους και εκτιμά ότι το επιπλέον κόστος για το υπόλοιπο του 2018 θα είναι περίπου από 30 έως 50 εκατομμύρια ευρώ.

Η Harley θα μπορούσε να επιβαρυνθεί για λίγο με το κόστος των φόρων της ΕΕ, αλλά μακροπρόθεσμα το σχέδιο της εταιρείας είναι να μετατοπίσει την παραγωγή μοτοσυκλετών προοριζόμενων για την Ευρώπη σε εργοστάσια με έδρα εκτός των ΗΠΑ.

Δεν έχει γίνει γνωστό που θα γίνουν τα εργοστάσια. Η Harley έχει ήδη εγκαταστάσεις συναρμολόγησης στη Βραζιλία, την Ινδία και την Ταϊλάνδη. Το ινδικό εργοστάσιο κατασκευάζει ήδη τα μοντέλα Street 500 (δεν εισάγεται στην Ευρώπη) και 750.

Η μεγαλύτερη αγορά για την Harley-Davidson παραμένουν οι Η.Π.Α., με 150.000 μοτοσυκλέτες να πωλούνται πέρυσι. Όμως, η Ευρώπη είναι η επόμενη μεγαλύτερη αγορά, με περίπου 40.000 ετήσιες πωλήσεις.

Ιθύνοντες της Harley-Davidson τονίζουν πως με τους ισχύοντες φόρους, η επιχείρηση δεν μπορεί να αντέξει οικονομικά και επιπλέον δεν μπορεί να περιμένει με σταυρωμένα τα χέρια διότι ενδέχεται να υπάρχουν και νέοι δασμοί από την ΕΕ.

Η ΕΕ έχει ήδη καταρτίσει κατάλογο προϊόντων που θα μπορούσαν να πληγούν με ένα δεύτερο κύμα δασμών από τις 23 Μαρτίου 2021, εάν το όργανο επίλυσης διαφορών του Παγκόσμιου Οργανισμού Εμπορίου κρίνει ότι τα αμερικανικά μέτρα δεν συνάδουν με τις διατάξεις οργανισμού. Εάν η διαμάχη συνεχιστεί για μεγάλες μοτοσικλέτες που κατασκευάζονται από τις ΗΠΑ, θα μπορούσε να επιβληθούν πρόσθετη φόροι 25%, φτάνοντας το σύνολο στο 56%.

Η Harley-Davidson δηλώνει ότι θα αποκαλύψει περισσότερες πληροφορίες τόσο για τα οικονομικά δεδομένα όσο και για μελλοντικά της σχέδια στο συνέδριο που θα πραγματοποιηθεί στις 24 Ιουλίου.

Όταν ο κατασκευαστής με την μεγαλύτερη επιρροή στο μοτοσυκλετιστικό γίγνεσθαι αποφασίζει να ασχοληθεί σοβαρά με τις ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες σημαίνει πως τα πράγματα αλλάζουν
H θυγατρική της Honda στην Κίνα, Wuyang Honda Motor, παρουσίασε ένα όμορφο scrambler με κινητήρα 184 κ.εκ. και εκλεπτυσμένη ρετρό εμφάνιση
Όταν δεν ξέρεις τι να κάνεις τα λεφτά, όταν σου αρέσουν τα αυτοκίνητα αλλά και οι μοτοσυκλέτες και ταυτόχρονα θέλεις να προκαλείς, τότε δίνεις την παραγγελία γι αυτό
Με μια λιτή ανακοίνωση στη σελίδα της στο facebook, η CF Moto ανήγγειλε την άφιξη ενός ακόμη μοντέλου της στην ευρωπαϊκή αγορά.