Royal Enfield Himalayan Scrambler: Προπομπός νέου μοντέλου;

Θα προσθέσουν και Scrambler στην γκάμα τους οι Ινδοί;


10.04.2018

Ένα custom Himalayan παρουσιάστηκε στην έκθεση μοτοσυκλέτα της Μπανκόνγκ, το οποίο με λίγες αλλά καίριες επεμβάσεις, μεταμορφώθηκε σε ένα old school Scrambler

Δίπλα σε ένα εργοστασιακό Himalayan και πάνω σε βάθρο, παρουσιάστηκε μέσα στο stand της Royal Enfield, σε μια από τις μεγαλύτερες εκθέσεις της Ασίας, μια Scrambler εκδοχή της πρώτης on off μοτοσυκλέτας των Ινδών. Δημιουργήθηκε από την ίδια την εταιρεία για να κάνει τον γύρο της Ταϊλάνδης.

royal enfiled himalayan scrambler 3

Το μπροστινό μέρος της έχει «απαλλαγεί» από προβολέα, ζελατίνα και προστατευτικάκάγκελα. Στην θέση τους έχει τοποθετηθεί ένα number plate, ενώ το φτερό είναι ίδιο με το εργοστασιακό.

Το τιμόνι έχει αντικατασταθεί από ένα fat bar της Renthal με προστατευτικές χούφτες. Το ρεζερβουάς έχει παραμείνει ίδιο με του Himalayan. Αυτά που έχουν αντικατασταθεί είναι η σέλα, με αυτήν της πρώτης τοποθέτησης να αντικαθίσταται με μια ίσια και η εξάτμιση, με την νέα να είναι ψηλότερα τοποθετημένη για να αντέχει τις κακουχίες τις off road χρήσης.

royal enfiled himalayan scrambler 4

Όπως ήταν φυσικό και ο λασπωτήρας με τα φλας στο πίσω φτερό έχουν αφαιρεθεί και σε μια τέτοια μοτοσυκλέτα είναι επιβεβλημένη η χρήση «τακουνάτων» ελαστικών που φιλοξενούνται από τις εργοστασιακές ζάντες. Μια ακόμη αλλαγή που φαίνεται από τις φωτογραφίες είναι η αντικατάσταση του πίσω γραναζιού με ένα μεγαλύτερο.

royal enfiled himalayan scrambler 2

Απλό, λιτό και όμορφο και γιατί όχι με την προσθήκη δύο ταιριαστών φωτιστικών σωμάτων μπροστά και πίσω να το δούμε και στην παραγωγή. Ειδικά τώρα που η Royal Enfield αντιπροσωπεύετε στη χώρα μας από νέο εισαγωγέα.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Οι κύριοι οργανισμοί που εκπροσωπούν τόσο τους αναβάτες όσο και τη βιομηχανία μοτοσυκλετών (ACEM, FEMA, FIM) γιορτάζουν από κοινού την Ημέρα της Ευρώπης ξεκινώντας ένα μανιφέστο που απευθύνεται στους Ευρωπαίους ηγέτες
Παρουσιάστηκε το δεύτερο 400άρι της μάρκας που διατηρεί τον σχεδιαστικό χαρακτήρα της σειράς Pulsar και χρησιμοποιεί τον κινητήρα του Dominar
Δεκαπέντε χρόνια μετά το θρυλικό RC8, η Αυστριακή εταιρεία αξιοποιώντας στο έπακρο την τεχνογνωσία από το MotoGP επιστρέφει στην κατηγορία των supersport με ένα RC που «παίρνει δύναμη» από τον εν σειρά δικύλινδρο LC8c των 128 ίππων
Με πολλά νέα χαρακτηριστικά θα αποτελέσει την εξέλιξη των Pulsar, των δημοφιλέστερων μοντέλων της ινδικής εταιρείας

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.