Νεα Μοντελα

ΚΤΜ 690 SMC 2019: Τα μεσαία μονοκύλινδρα επιστρέφουν!

Τα LC4 έρχονται ανανεωμένα και πιο δυνατά


03.04.2018

Οι αυστριακοί δεν ξεχνούν τα μονοκύλινδρα LC4 και ετοιμάζουν τα νέα μοντέλα

Το 790 Adventure είναι δεδομένο πως θα παρουσιαστεί τον ερχόμενο Νοέμβριο και η γκάμα των δικύλινδρων μοντέλων συνεχώς της ΚΤΜ μεγαλώνει. Όμως τι γίνεται με τα μεσαία μονοκύλινδρα της μάρκας; Το 2018 το Duke 690 ήταν το μοναδικό μοντέλο που υπήρχε στην γκάμα των αυστριακών. Το 2019 πιθανότατα να σημάνει την επιστροφή και των μοντέλων enduro και supermoto. 

Οι κατασκοπικές φωτογραφίες δείχνουν πως το SMC βρίσκεται πολύ κοντά στην τελική του μορφή. Στο νέο μοντέλο αναμένεται να χρησιμοποιηθεί ο κινητήρας ο οποίος ήδη βρίσκεται πάνω στα Duke 690 από το 2016. O ισχυρότερος μονοκύλινδρος παραγωγής διαθέτει 73 ίππους και 7,5 kgm ροπής.

Εκτός από τον κινητήρα, αλλαγμένη είναι και η εμφάνιση του SMC. Γενικά τα πλαστικά μέρη είναι πλήρως ανασχεδιασμένα κάνοντας τις δύο μοτοσυκλέτες να δείχνουν μικρότερες.

Το μπροστινό τμήμα δείχνει πιο λεπτό φέρνοντας πιο μπροστά και κοντά στο τιμόνι τον αναβάτη, όπως συμβαίνει στο Husqvarna 701SM, για το οποίο αναλυτική δοκιμή μπορείτε να διαβάσετε εδώ. Ανασχεδιασμένο είναι και το «ψηλό» φτερό, καθώς επίσης ο προβολέας που είναι πλέον Led.

Το πίσω τμήμα της μοτοσυκλέτας φαντάζει πιο «στρουμπουλό» και αυτό διότι το ρεζερβουάρ καυσίμου των 12 λίτρων στην ουσία παίζει το ρόλο του υποπλαισίου. Στο ουραίο τμήμα της μοτοσυκλέτας υπάρχει επίσης και το μεγάλο τελικό της εξάτμισης. Οι αναρτήσεις δείχνουν εξωτερικά τουλάχιστον ίδιες.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Οι κύριοι οργανισμοί που εκπροσωπούν τόσο τους αναβάτες όσο και τη βιομηχανία μοτοσυκλετών (ACEM, FEMA, FIM) γιορτάζουν από κοινού την Ημέρα της Ευρώπης ξεκινώντας ένα μανιφέστο που απευθύνεται στους Ευρωπαίους ηγέτες
Παρουσιάστηκε το δεύτερο 400άρι της μάρκας που διατηρεί τον σχεδιαστικό χαρακτήρα της σειράς Pulsar και χρησιμοποιεί τον κινητήρα του Dominar
Δεκαπέντε χρόνια μετά το θρυλικό RC8, η Αυστριακή εταιρεία αξιοποιώντας στο έπακρο την τεχνογνωσία από το MotoGP επιστρέφει στην κατηγορία των supersport με ένα RC που «παίρνει δύναμη» από τον εν σειρά δικύλινδρο LC8c των 128 ίππων
Με πολλά νέα χαρακτηριστικά θα αποτελέσει την εξέλιξη των Pulsar, των δημοφιλέστερων μοντέλων της ινδικής εταιρείας

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.