Langen: Τέλος τα δίχρονα

Οι Βρετανοί θα στραφούν στην παραγωγή τετράχρονων μοτοσυκλετών


21.03.2025

Ο Christofer Ratcliffe, ιδρυτής της Langen Motorcycles ήταν ξεκάθαρος για το μέλλον της μάρκας που έγινε γνωστή από το δίχρονο 250 αξίας 35.000 ευρώ


Ο CEO της εταιρείας δήλωσε πως δεν θα κατασκευαστούν ποτέ περισσότερες από 250 μονάδες του Langen 250. Ταυτόχρονα ανακοίνωσε πως θα επεκταθούν στην παγκόσμια αγορά με μια σειρά μοτοσυκλετών με τετράχρονους κινητήρες.

Το 2021 το δίχρονο με τον V2 κινητήρα του Vins Duecinquanta 249 κ.εκ. με ισχύ 75 ίππων στις 11.500 σ.α.λ., πλαίσιο και ψαλίδι αλουμινίου το οποίο είχε βάρος μόλις 114 κιλά, πήρε έγκριση τύπου από τις αρμόδιες βρετανικές αρχές. Το Langen 250 είναι μια χειροποίητη μοτοσυκλέτα περιορισμένης παραγωγής, μόλις 100 μονάδων, που κοστίζει 35.000 ευρώ με το 80% του συνόλου να είναι ήδη πουλημένο. Όλα εκτός από τρία, τα δύο από αυτά στην Ιαπωνία και ένα στη Νέα Ζηλανδία, έχουν πουληθεί σε Βρετανούς.

Langen 250 2stroke 2

Στην ΕΕ, δεν διατέθηκε προς πώληση το «κόσμημα» της Langen Motorcycles λόγω των προδιαγραφών ρύπων και ασφάλειας. Οι δύο μονάδες που έφτασαν στα χέρια Ιάπωνων έπρεπε να είναι εξοπλισμένα με σύστημα ABS προκειμένου να ταξινομηθούν και να χρησιμοποιηθούν νόμιμα σε δημόσιους δρόμους.

Langen 250 2stroke 3

Ο Christofer Ratcliffe, παραχώρησε συνέντευξη στο Βρετανικό MCN και εξήγησε την απόφαση να στραφεί προς την παραγωγή τετράχρονων μοτοσυκλετών «Δεν θα φτιάξουμε ποτέ περισσότερα από τα 250 δίχρονα. Θέλουμε τα Langen να διατηρήσουν την αξία τους με την πάροδο του χρόνου και να γίνουν συλλεκτικά. Δεν μπορούμε να πουλήσουμε στην Ευρώπη γιατί υπάρχει υπερβολική γραφειοκρατία. Στην Ιαπωνία, υπάρχει ένας ενιαίος κανονισμός για μοτοσυκλέτες κάτω των 250 cc και ο δικός μας είναι 249,5 cc».

Langen 250 2stroke 9

Υποστήριξε επίσης ότι για να κυκλοφορήσει ένα ακόμη δίχρονο, θα πρέπει να εξελιχθεί ένας νέος κινητήρας αυτού του τύπου, προσαρμοσμένος στις τρέχουσες περιβαλλοντικές απαιτήσεις.

Ο Ratcliffe όμως άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο η μάρκα να επιστρέψει στην κατασκευή δίχρονων μοτοσυκλετών: «Αν εξελισσόταν και άλλος κινητήρας στο μέλλον, θα ήμασταν οι πρώτοι που θα θέλαμε να κατασκευάσουμε μια μοτοσυκλέτα με αυτόν, αλλά αυτή τη στιγμή δεν υπάρχουν άμεσα σχέδια».

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Ένα όνομα που γεννά συγκινήσεις στους παλαιούς φίλους των δύο τροχών. Αυτό το κομμάτι της ιστορίας δεν έχει πάρει ποτέ μπροστά. Παραμένει από το 1990 σφραγισμένο στην αρχική του συσκευασία
Η ιταλική εταιρεία παρουσιάζει το TANAMI, ένα full face πολλαπλών χρήσεων σχεδιασμένο για αναβάτες που αναζητούν την απόλυτη ισορροπία ανάμεσα στην ασφάλεια, την άνεση και την προσαρμοστικότητα, είτε ταξιδεύουν στην άσφαλτο είτε περιπλανώνται σε χωμάτινες διαδρομές
Το Hornet 750, που «φρεσκαρίστηκε» το 2025 έφτασε στη χώρα μας σε τέσσερα χρώματα και τιμή κατά 1.000€ υψηλότερη από την έκδοση 2024
Το ανανεωμένο Transalp έφτασε στη χώρα μας και είναι διαθέσιμο σε τρεις χρωματικούς συνδυασμούς

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.