Νεα Μοντελα

CFMOTO 150SC: Όλα όσα γνωρίζουμε για το πρώτο scooter της CF (Video)

Με 14,58 ίππους, traction control, TFT και χώρο 30 λίτρων κάτω από την σέλα


15.07.2024

Το πρώτο scooter της Κινέζικης εταιρείας αποκαλύφθηκε και τα τεχνικά του χαρακτηριστικά τραβούν την προσοχή


Πρόκειται για scooter που αμέσως καταλαβαίνειw πως πρόκειται για μοντέλο της CFMOTO. Αρκεί να παρατηρήσεις την σχεδίαση του προβολέα που ακολουθεί της γραμμές του naked 800NK.

Ο κινητήρας του είναι υγρόψυκτος, μονοκύλινδρος, με δύο βαμβίδες χωρητικότητας 150 κ.εκ. προερχόμενος από την Loncin. Η μέγιστη ισχύ τους είναι 14,58 ίπποι στις 8.250 σ.α.λ. και η ροπή τους 14,2 Nm στις 6.500 σ.α.λ. Το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 8,5 λίτρα με την αυτονομία να φτάνει τα 300 χλμ.

CFMoto 150SC 8

Από συμβατικό πιρούνι μπροστά και δύο αμορτισέρ πίσω αποτελούνται οι αναρτήσεις. Ένα δισκόφρενα σε κάθε τροχό που συνδυάζονται με διέμβολες δαγκάνες. Οι τροχοί είναι διαστάσεων 14 ιντσών μπροστά και 13 ιντσών πίσω με ελαστικά 117/70 και 130/70.

Κάτω από την σέλα υπάρχει αποθηκευτικός χώρος 30 λίτρων ενώ στην ποδιά υπάρχει ντουλαπάκι.

CFMoto 150SC 10

Ο εξοπλισμός του είναι πληρεστάτος, με LED DRLφωτιστικά σώματα, οθόνη TFT 5 ιντσών που μπορεί να συνδεθεί με smartphone, θύρες φόρτισης USB-Α και USB-C, δικάναλο ABS, traction control, σύστημα keyless, φρένα με σύστημα προειδοποίησης έκτακτης ανάγκης.

Σίγουρα αν έρθει στην Ευρώπη σε ανταγωνιστική θα τραβήξει το ενδιαφέρον όσων θέλουν ένα εύχρηστο, οικονομικό και σύγχρονο scooter καθημερινής μετακίνησης.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


To Kove Maverick 510X βρίσκεται ήδη στην χώρα μας με αναβαθμισμένο κινητήρα, πιο πλούσιο εξοπλισμό και τιμή κάτω από 6.000€
Το νέο ADV scooter της Thrust Motor, εντυπωσιάζει με την επιβλητική του σχεδίαση και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του που υπόσχονται να προσφέρους ευκολία στις αστικές διαδρομές
Με μια κίνηση που αναμενόταν, αλλά τώρα γίνεται επίσημη, η BMW κλείνει το κεφάλαιο των μονοκύλινδρων G 310 και στρέφεται ολοκληρωτικά σε νέα, ισχυρότερα δικύλινδρα
Η BMW συνεχίζει τη μακρόχρονη παράδοση της σειράς RT, παρουσιάζοντας μια μοτοσυκλέτα ικανή να κάνει με άνεση τον γύρο του κόσμου

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.