Νεα Μοντελα

H Triumph φρεσκάρει το μεγάλο Tiger

Αλλαγές σε κινητήρα και εργονομία


16.02.2024

Η ναυαρχίδα των μοτοσυκλετών περιπέτειας της βρετανικής εταιρείας δέχθηκε μικρές αλλά ουσιαστικές αλλαγές σε σημαντικούς τομείς

Ο τρικύλινδρος κινητήρας των 1.160 κ.εκ., που αποδίδει 150 ίππους και 13,2 kgm ροπής, άλλαξε στην τρόπο λειτουργίας του στις χαμηλές στροφές προσφέροντας καλύτερο έλεγχο στον αναβάτη. Ο στρόφαλος, ο αντικραδασμικός άξονας, ο χρονισμός και ο εναλλάκτης έχουν δεχθεί αλλαγές με στόχο να την βελτίωση της απόδοσης του κινητήρα στις χαμηλές στροφές. Το κιβώτιο ταχυτήτων συνδυάζεται με νέο συμπλέκτη, η μανέτα είναι μακρύτερη και η αλλαγή από νεκρά σε πρώτη σχέση είναι πιο ομαλή.

Tiger 1200 GT Pro MY24 Carnival Red LHS

Από την έκδοση Explorer προέρχονται τα καβαλέτα και οι αποστάτες του τιμονιού στις εκδόσεις GT Pro και Rally Pro.

Η σέλα είναι ανασχεδιασμένη για να προσφέρει μεγαλύτερο χώρο και άνεση. Η χαμηλότερη σέλα διαθέτει επίσης νέα σχεδίαση.
Οι εκδόσεις GT Pro και GT Explorer διαθέτουν μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, με την Triumph να τοποθετεί να μαρσπιέ ψηλότερα. Με την λειτουργία Active Preload Reduction μειώνει την διαδρομή της πίσω ανάρτησης κατά 20 χλστ. με την λειτουργία να ενεργοποιείται μέσα διακόπτη.

Tiger 1200 Rally Pro MY22 27A4186 ML 0

Τα ανανεωμένα Tiger 1200 αναμένονται στα καταστήματα τον ερχόμενο Απρίλιο.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Οι προετοιμασίες για το 2ο οδοιπορικό 50/50 βρίσκονται σε τελικό στάδιο. Η ΦΙΛΜΑ και η πόλη του Άργους είναι έτοιμοι να φιλοξενήσουν δεκάδες αναβάτες απ’ όλη την Ελλάδα
To Kove Maverick 510X βρίσκεται ήδη στην χώρα μας με αναβαθμισμένο κινητήρα, πιο πλούσιο εξοπλισμό και τιμή κάτω από 6.000€
Το νέο ADV scooter της Thrust Motor, εντυπωσιάζει με την επιβλητική του σχεδίαση και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του που υπόσχονται να προσφέρους ευκολία στις αστικές διαδρομές
Με μια κίνηση που αναμενόταν, αλλά τώρα γίνεται επίσημη, η BMW κλείνει το κεφάλαιο των μονοκύλινδρων G 310 και στρέφεται ολοκληρωτικά σε νέα, ισχυρότερα δικύλινδρα

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.