Νεα Μοντελα

Ζontes 350D – Το super scooter έρχεται στην χώρα μας με τιμή που τα «σπάει» (video)

Tον Μάρτιο στην Ελλάδα με τιμή 4.795€


14.02.2024

Το νέο scooter της Zontes έρχεται τον Μάρτιο στην Ελλάδα με τιμή 4.795€

Αναλυτικά η παρουσίαση του νέου Zontes 350D

Ο Δυνατότερος Κινητήρας της Κατηγορίας

Ο μονοκύλινδρος κινητήρας των 349cc, διαθέτει έναν υψηλό λόγο συμπίεσης (11,8:1), αποδίδοντας 37 ίππους και 38Nm ροπής, ενώ παράλληλα διατηρείται η κατανάλωση σε χαμηλά επίπεδα. Η υψηλή σχέση συμπίεσης επιτυγχάνεται χάρη στην εξειδικευμένη τεχνογνωσία του εργοστασίου στην επεξεργασία μετάλλων, στις σύγχρονες μεθόδους χύτευσης και στο σχεδιασμό των δομικών στοιχείων του κινητήρα.

Στάνταρ Traction Control

To σύστημα Traction Control ανήκει στο στάνταρ εξοπλισμό του D350, ελέγχοντας την περιστροφή του πίσω τροχού, διατηρώντας έτσι πάντα την ισορροπία στην δυναμική συμπεριφορά του scooter και τη βέλτιστη κατανομή της δύναμης που κατεβαίνει στην άσφαλτο.

Σύστημα Keyless 3.0

To νέας γενιάς σύστημα Keyless 3.0, διαθέτει μια ακόμη πιο εξελιγμένη κρυπτογράφηση, που αναγνωρίζει εύκολα το κλειδί σε απόσταση μικρότερη του 1,5 μέτρου από τον αισθητήρα. Μόλις μεγαλώσει αυτή η απόσταση το D350 κλειδώνει αυτόματα, ενώ το σύστημα διαθέτει και τη διεθνή πιστοποίηση αδιαβροχοποίησης IP67. Η σημαντική δυνατότητα του συστήματος είναι ότι το κλειδί μπορεί να επικοινωνήσει με τον αισθητήρα, ακόμη και όταν έχει αφαιρεθεί εντελώς η μπαταρία από το scooter, διασφαλίζοντας με αυτόν τον τρόπο ότι το όχημα δεν θα μείνει κλειδωμένο και ακινητοποιημένο.

Δύο Χαρτογραφήσεις Απόδοσης

Ο αναβάτης έχει τη δυνατότητα να επιλέξει ανάμεσα σε δύο power modes (Ε για πιο οικονομική οδήγηση σε μεγάλες διαδρομές και S για πιο σπορ συμπεριφορά) μέσω ενός κουμπιού στα δεξιά χειριστήρια. Ανεξάρτητα από την επιλογή του power mode, το σύστημα περνάει αυτόματα στην χαρτογράφηση “S” μόλις οι στροφές του κινητήρα ξεπεράσουν τις 7.000, ώστε να εξασφαλίζεται άμεση απόκριση, για παράδειγμα σε περίπτωση προσπέρασης. Το εξελιγμένο σύστημα ψεκασμού της Bosch, με ακόμη περισσότερα δεδομένα επεξεργασίας, συμβάλλει τα μέγιστα στην γραμμική απόδοση και την βέλτιστη παραγωγή ισχύος.

Έγχρωμη Οθόνη TFT

Τα όργανα του D350 αποτελούνται από μία έγχρωμη TFT οθόνη, η οποία διαθέτει τέσσερα θεματικά interfaces (Recreation, Race, Street και Simplicity) και αυτόματη προσαρμογή σε προβολή ημέρας/νύχτας, ανάλογα με τις συνθήκες φωτός του περιβάλλοντος. Το πλήθος των χρήσιμων πληροφοριών που προβάλλονται περιλαμβάνουν την πίεση των ελαστικών, ενώ διαθέτει και δυνατότητα σύνδεσης μέσω Bluetooth με το κινητό του αναβάτη.

TFT full color LCD screen instrument 2

Σύστημα Ελέγχου Πίεσης των Ελαστικών

Το υψηλής ακρίβειας σύστημα TPMS παρακολουθεί και ενημερώνει για τη σωστή πίεση και θερμοκρασία των ελαστικών και προειδοποιεί σε περίπτωση μη φυσιολογικών ενδείξεων στην οθόνη του D350. Χάρη στο συγκεκριμένο σύστημα, αυξάνεται η ασφάλεια και η διάρκεια ζωής των ελαστικών, μειώνεται η κατανάλωση και διασφαλίζεται η σωστή συμπεριφορά του οχήματος.

Πρακτικά Ντουλαπάκια & Διπλή Θύρα Φόρτισης USB

Κάτω από το τιμόνι και στο πάνω μέρος της ποδιάς, υπάρχουν δύο αποθηκευτικά ντουλαπάκια με μεγάλο χώρο για έγγραφα, κινητό τηλέφωνο ή άλλα αντικείμενα. Το αριστερό ντουλαπάκι διαθέτει διπλή θύρα ταχείας φόρτισης USB (Type A+ και Type C). Και οι δύο θύρες υποστηρίζουν τα πιο δημοφιλή πρωτόκολλα φόρτισης, όπως το QC2.0/3.0 για όλους τους τύπους κινητών τηλεφώνων. Η κάθε θύρα μπορεί να φορτίσει με ισχύ 18W.

5 Dual fast charging USB ports

Full LED Φωτιστικά Σώματα

Όλα τα φωτιστικά σώματα του D350 είναι τεχνολογίας LED και προέρχονται από την Osram. Η φωτεινότητα να ξεπερνά τα 80.000 candelas επιτυγχάνοντας μια φυσική δέσμη με δυνατή ένταση και μεγάλη διασπορά, ώστε να αυξηθεί το επίπεδο ασφάλειας κατά την οδήγηση σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού.

ZT350D012 3

Δικάναλο Σύστημα ABS

To D350 διαθέτει ένα τελευταίας γενιάς δικάναλο σύστημα ABS, διατηρώντας υψηλά τα επίπεδα ασφάλειας κάτω από όλες τις οδηγικές συνθήκες.

Φρένα με Ακτινική Δαγκάνα J.Juan

Η ακτινικά τοποθετημένη δαγκάνα του μπροστινού φρένου με τα τέσσερα έμβολα, προέρχεται από την J.Juan που υπογράφει την αποτελεσματικότητα της πέδησης.

12 Brake handle with parking function

Πρακτικά Τοποθετημένο Χειρόφρενο

Η μανέτα του πίσω φρένου είναι εφοδιασμένη με ένα εύκολο στη λειτουργία σύστημα που την κρατάει πατημένη, όσο το D350 παραμένει σταθμευμένο, διασφαλίζοντας ότι το scooter θα παραμείνει ασφαλές ακόμη και όταν παρκάρετε σε δρόμους με μεγάλη κλίση.

Αναρτήσεις με Ειδικά Μελετημένες Ρυθμίσεις

Το τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 37mm, εδράζεται σε δύο πλάκες, όπως συμβαίνει στις αναρτήσεις των μοτοσυκλετών, συνδυάζοντας την άνεση στις χαμηλές ταχύτητες και τη σταθερότητα σε πιο γρήγορους ρυθμούς οδήγησης. Ο σχεδιασμός του μειώνει τις μη αναρτώμενες μάζες , με αντίστοιχα οφέλη στη δυναμική συμπεριφορά του D350. Οι ρυθμίσεις των πίσω αμορτισέρ είναι μελετημένες, ώστε να ανταποκρίνονται στην αυξημένη ιπποδύναμη που έχουν να διαχειριστούν.

Ψυγείο Μεγάλης Επιφάνειας

Το κύκλωμα ψύξης, συμπεριλαμβανομένου και του μεγάλης επιφάνειας ψυγείου, είναι εντελώς επανασχεδιασμένο και προσαρμοσμένο στον κινητήρα του D350. Ο κινητήρας επιδόσεων που διαθέτει έχει αυξημένες απαιτήσεις για ψύξη, οι οποίες καλύπτονται πλήρως από το νέο πιο αποδοτικό σχεδιασμό.

16 Rear storage box able to accommodate the full face helmet

Αποθηκευτικός Χώρος Κάτω από τη Σέλα

Κάτω από τη σέλα υπάρχει ικανοποιητικός αποθηκευτικός χώρος που μπορεί να φιλοξενήσει ένα full face κράνος και μικροαντικείμενα του αναβάτη.

D350 ABS/TCS

Αναμένεται 03/2024

4.795 €

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ Τετράχρονος
Υγρόψυκτος
349cc
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ/ΒΑΛΒΙΔΕΣ 1/4
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ EFI (BOSCH)
ΙΣΧΥΣ 37ps /7.500rpm
ΡΟΠΗ 38Nm /6.000rpm
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ 12 L
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 3.4L / 100km
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (ΜxΠxΥ) 2025 x 780 x 1400/1500
ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΡΟΧΩΝ 1405mm
ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΕΔΑΦΟΣ 160mm
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ 760mm
ΒΑΡΟΣ (ΠΛΗΡΕΣ ΥΓΡΩΝ) 188 kg
ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ Δίσκος 268mm –
Τετραπίστονη Ακτινική
Δαγκάνα J.Juan + ABS
ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ Δίσκος 265mm –
Διπίστονη Δαγκάνα J.Juan
+ ABS
ΕΜΠΡ. ΑΝΑΡΤΗΣΗ
ΔΙΑΔΡΟΜΗ-ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ
Τηλεσκοπικό Πιρούνι
110mm / 37mm
ΟΠΙΣΘ. ΑΝΑΡΤΗΣΗ
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ
Δύο Ρυθμιζόμενα Αμορτισέρ
38mm
ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. 120/70-15
ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. 140/70-14

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


To KLR 650 πρωτοκυκλοφόρισε το 1987. Η δεύτερη γενιά του ήρθε το 2008 και το 2018 σταμάτησε η παραγωγή του. Από το 2021 όμως η εταιρεία του Akashi το επανέφερε στην γκάμα της εταιρείας στις Η.Π.Α.
Μπερδευτήκαμε… κοιτάζοντας τις εικόνες νομίζαμε πως πρόκειται για Triumph, όμως προέρχεται από την Κίνα και είναι μοντέλο της Regnancy
Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.