Νεα Μοντελα

Hero Xtreme 125R – Αερόψυκτο 125αρι με αναρτήσεις Showa

Παρουσιάστηκε για την ινδική αγορά


24.01.2024

Η Hero MotoCorp παρουσίασε στην εκδήλωση Hero World 2024, ένα commuter με streetfighter σχεδίαση


Μπορεί το Mavrick 440 (δείτε εδώ) να τράβηξε το ενδιαφέρον, μιας και δεν αποκλείεται να το δούμε στην Ευρώπη, ωστόσο η ινδική εταιρεία παρουσίασε μια ακόμη πολύ ενδιαφέρουσα μοτοσυκλέτα για νέους αναβάτες. Γιατί σε αντίθεση με το modern-classic Mavrick το Xtreme 125R είναι streetfighter.

Hero Xtreme 125R 7

Η όψη, με τους LED προβολείς και τα DRL φώτα, θυμίζει Ducati. Το μυώδες ρεζερβουάρ, με τις αεροδυναμικές επεκτάσεις που ενσωματώνουν αεραγωγούς δίνουν την δυναμική όψη που αρμόζει σε ένα «αγριεμένο» naked. H Hero επέλεξε την λύση της ξεχωριστής σέλας για αναβάτη και συνεπιβάτη και καλώς έκανε. Μια μονοκόμματη σίγουρα δεν θα ταίριαζε με τον νεανικό σχεδιασμό. Αμφότερες δείχνουν αρκετά μεγάλες, ενώ για την άνεση και την στήριξη του συνεπιβάτη η Hero έχει μεριμνήσει, τοποθετώντας δύο όμορφες χειρολαβές.

Το Xtreme 125R βασίζεται σε ατσάλινο πλαίσιο, τύπου διαμάντι, το οποίο φιλοξενεί έναν αερόψυκτο, μονοκύλινδρο κινητήρα που η Hero ονομάσει Sprint-EBT. Η μέγιστη ισχύς του είναι 11,4 ίπποι στις 8.250 σ.α.λ. και η ροπή του 10,5Nm στις 6.000 σ.α.λ.

Hero Xtreme 125R 3Hero Xtreme 125R 2

Η έκπληξη κρύβεται στον τομέα των αναρτήσεων. Η Showa είναι ο προμηθευτής με 37 χλστ. συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι και μονό αμορτισέρ με προφόρτιση ελατηρίου που σε 7 επίπεδα ρύθμισης. Το φρενάρισμα αναλαμβάνουν ένα δισκόφρενο 276 χλστ. στον μπροστινό τροχό και ένα ταμπούρο στον πίσω. Είναι εφοδιασμένο με μονοκάναλο ABS.

Hero Xtreme 125R 6

Το πάνελ οργάνων είναι πλήρως ψηφιακό. Οι τροχοί είναι 17 ιντσών και φιλοξενούν ελαστικά 90/90 μπροστά και 120/80 πίσω.

Η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ είναι 10 λίτρα, το ύψος σέλας ανέρχεται στα 794 χλστ. και το βάρος της είναι 136 κιλα.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


To KLR 650 πρωτοκυκλοφόρισε το 1987. Η δεύτερη γενιά του ήρθε το 2008 και το 2018 σταμάτησε η παραγωγή του. Από το 2021 όμως η εταιρεία του Akashi το επανέφερε στην γκάμα της εταιρείας στις Η.Π.Α.
Μπερδευτήκαμε… κοιτάζοντας τις εικόνες νομίζαμε πως πρόκειται για Triumph, όμως προέρχεται από την Κίνα και είναι μοντέλο της Regnancy
Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.