Νεα Μοντελα

Triumph - Το Daytona επέστρεψε (Video)

Daytona 660 MY24


09.01.2024

Βασισμένο στην πλατφόρμα που δημιουργήθηκε από την βρετανική εταιρεία αρχικά για το Trident 660 και μετέπειτα για το Tiger Sport 660, αλλά με αρκετές αλλαγές στον κινητήρα και την εργονομία το όνομα Daytona κάνει την επανεμφάνισή του

Πρόκειται για μια σπορ μοτοσυκλέτα και όχι για ένα ακραίο supersport, που τροφοδοτείται από τον τρικύλινδρο σε σειρά των 660 κ.εκ. που φέρει πολλές βελτιώσεις σε αυτήν την εκδοχή. Νέος εκκεντροφόρος, κεφαλή, κύλινδρος, βαλβίδες.

Κάπως έτσι ο αναβάτης θα έχει στην διάθεσή του 95 ίππους στις 11.250 σ.α.λ. και ροπή 69 Nm στις 8.250 σ.α.λ. με πάνω από το 80% των 69 Nm να είναι διαθέσιμο από τις 3.125 σ.α.λ. Το Daytona 660 θα είναι διαθέσιμο και σε έκδοση Α2.

DAYTONA MY24 09004 GE

Αυτό σημαίνει πως ο κινητήρας παράγει 17% περισσότερη ισχύ και 9% περισσότερη ροπή, σε σχέση με αυτόν των Trident 660 και Tiger Sport 660. Το σύστημα εξάτμισης είναι επίσης νέο με ένα μικρό και χαμηλά τοποθετημένο τελικό από ατσάλι.

Στα ηλεκτρονικά βρίσκουμε ηλεκτρονικό γκάζι (ride by wire), τρεις τρόπους οδήγησης (Sport, Road, Rain). Κάθε πρόγραμμα παρεμβαίνει στην απόκριση αλλά και στο επίπεδο ευαισθησίας του traction control, το οποίο μπορεί να απενεργοποιηθεί.

DAYTONA MY24 2892 JP

Τα όργανα αποτελούνται από οθόνες TFT και LCD, που είναι συμβατές με το My Triumph Connectivity System, το οποίο παρέχει πλοήγηση turn bu turn και την σύνδεση με smartphone για έλεγχο κλήσεων.

Το ατσάλινο, σωληνωτό, περιμετρικό πλαίσιο συνδυάζεται με αναρτήσεις Showa. Ανεστραμμένο πιρούνι SFF-BP 41 χλστ., με διαδρομή 110 χλστ. και αμορτισέρ RSU με ρύθμιση προφόρτισης, διαδρομής 130 χλστ. Οι αλουμινένιες ζάντες έχουν διάσταση 17 ίντσες και είναι «ντυμένες» με ελαστιά Michelin Power 6 120/70 μπροστά και 180/55 πίσω.

DAYTONA MY24 7748 JP

Το σύστημα πέδησης αποτελείται από δύο δίσκους μπροστά με διάμετρο 310 χλστ. συνδυασμένους με τετραέμβολες δαγκάνες και έναν δίσκο πίσω διαμέτρου με δαγκάνα ενός εμβόλου. Το δικάναλο ABS είναι στάνταρ.

Η εργονομία είναι σαφώς διαφορετική με κλιπ ον και μαρσπιέ τοποθετημένο πιο πίσω. Η σέλα βρίσκεται 810 χλστ. μακριά από το έδαφος (υπάρχει σέλα στα 785 χλστ.) το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 14 λίτρων και η μοτοσυκλέτα, σε κατάσταση λειτουργίας, ζυγίζει 201 κιλά.

Θα είναι διαθέσιμο σε κόκκινο, μαύρο και γκρι, από την άνοιξη του 2024. Αναμένουμε να ανακοινωθεί η τιμή του.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


To KLR 650 πρωτοκυκλοφόρισε το 1987. Η δεύτερη γενιά του ήρθε το 2008 και το 2018 σταμάτησε η παραγωγή του. Από το 2021 όμως η εταιρεία του Akashi το επανέφερε στην γκάμα της εταιρείας στις Η.Π.Α.
Μπερδευτήκαμε… κοιτάζοντας τις εικόνες νομίζαμε πως πρόκειται για Triumph, όμως προέρχεται από την Κίνα και είναι μοντέλο της Regnancy
Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.