20.11.2023
Μετά τα adventure μοντέλα που έχουν τραβήξει το ενδιαφέρον εξαιτίας των τεχνικών χαρακτηριστικών τους, της σχεδίασης τους αλλά και της ανταγωνιστικής τιμής τους, ήρθαν τα cruiser και τα supersport. Η QJMOTOR εμπλουτίζει συνεχώς την γκάμα της με μοτοσυκλέτες σε όλες τις κατηγορίες
Μεχρι τώρα στην γκάμα υπήρχαν τρία supersport. Τα SRK250RS, SRK400RR και SRK 600RR. Το δύο πρώτα με δίκυλινδο σε σειρά κινητήρα, ενώ το τρίτο ήταν το πρώτο με τετρακύλινδρο σε σειρά, με κινητήρα ο οποίος χρησιμοποιείτε και στο naked SRK600.
Στα τέλη Αυγούστου εμφανίστηκε σε έκθεση της Μαλαισίας το SRK 600 στην έκδοση RC βαμμένη στα χρώματα της αγωνιστικής μοτοσυκλέτας που συμμετέχει στο πρωτάθλημα Moto2. Και τώρα ήρθε η ώρα για το δεύτερο τετρακύλινδρο «χτύπημα», που μετά την Ασία παρουσιάστηκε στην Ευρώπη και βρισκόταν στο περίπτερο της εταιρείας στην EICMA.
Πρόκειται για το SRK800 RR, με 778 κ.εκ., 100 ίππους στις 10.000 σ.α.λ., ροπή 7,95 kgm στις 8.500 σ.α.λ. και τελική ταχύτητα 220 χλμ/ώρα. Βασίζεται σε ατσάλινο περιμετρικό πλαίσιο. Το ψαλίδι είναι αλουμινίου με το μεταξόνιο να φτάνει τα 1.450 χλστ.. Οι τροχοί 17 ιντσών φέρουν ελαστικά 120/70 και 180/55. Το βάρος του με γεμάτο το ρεζερβουάρ των 16 λίτρων είναι 210 κιλά.
Είναι εξοπλισμένο με ανεστραμμένο πιρούνι και αμορτισέρ της Marzocchi με το σύστημα πέδησης να φέρει την υπογραφή της Brembo και να περιλαμβάνει 2 δισκόφρενα μπροστά 320 χλστ. με τετραέμβολες ακτινικές δαγκάνες και ένα δισκόφρενα πίσω με δαγκάνα ενός εμβόλου.
Τα όργανα αποτελούνται από οθόνη TFT και στο φέριγνκ της μοτοσυκλέτα έχουν προσαρμοστεί αεροδυναμικά φτερά.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.