08.11.2023
Μια γυμνή και μια supersport μοτοσυκλέτα, εξ’ ολοκλήρου σχεδιασμένες στην Ιταλία, αποκάλυψε η ιταλική εταιρεία στο Μιλάνο
Στις μοτοσυκλέτες βρίσκουμε τον νέο δικύλινδρο κινητήρα σε διάταξη V, 750 κ.εκ., που αποδίδει 95 ίππους, ενώ θα υπάρχει και έκδοση με 48 ίππους για κατόχους άδειας οδήγησης A2.
Ο κινητήρας σχεδιάστηκε στην Ιταλία και διαθέτει τεχνικές καινοτομίες που συναντάμε σε αγωνιστικές μοτοσυκλέτες, όπως ο αντίθετα περιστρεφόμενος στρόφαλος και το ξηρό κάρτερ.
Οι δύο μοτοσυκλέτες βασίζοντας σε υβριδικό πλαίσιο που αποτελείται από τμήματα αλουμινίου και χάλυβα, ενώ το πιρούνι είναι αλουμινένιο. Συνδυάζεται με πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις (ανεστραμμένο πιρούνι μπροστά και μονό αμορτισέρ πίσω). Το μεταξόνιο είναι στα 1.462 χλστ. Οι μοτοσυκλέτες ακινητοποιούνται χάρη σε δύο δισκόφρενα μπροστά 320 χλστ. με τετραέβολες δαγκάνες Brembo και έναν ακόμη 220 χλστ. πίσω με μονοέμβολη δαγκάνα. Οι ζάντες αλουμινίου διαθέτουν 8 μπράτσα είναι 17 ιντσών με ελαστικά 120/70 και 180/55.
Η τελική ταχύτητα φτάνει τα 210 χλμ/ώρα, ενώ το βάρος του naked Corsaro 750 είναι 200 κιλά και η απόσταση της σέλας από το έδαφος είναι 820 χλστ.
To Corsaro 750 Sport διαθέτει ολόσωμο φέρινγ, «κοφτερή ουρά», κλιπ ον και μεγαλύτεα τελικά εξατμίσεων, σε σχεσή με την «γυμνή» έκδοση.
Το βάρος της έκδοσης Sport είναι κάτω από 200 κιλά.Η σέλα βρίσκεται στα 840 χλστ., ενώ η διάσταση του πίσω ελαστικού είναι 190/55.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.