Νεα Μοντελα

EICMA 2023 – Suzuki GSX-S1000GX 2024

Η crossover πρόταση από το Hamamatsu


07.11.2023

Η ιαπωνική εταιρεία μπαίνει στην κατηγορία των crossover με μια τετρακύλινδρη μοτοσυκλέτα 152 ίππων


Η Suzuki γεφυρώνει το χάσμα μεταξύ του streetfighter GSX-S1000 και του sport tourer GSX-S1000GT. Το GSX-S1000GX μοιράζεται τον κινητήρα με τις αδελφές της. Ένας εν σειρά τετρακύλινδρος 999 κ.εκ. με ισχύ 152 ίππων στις 11.000 σ.α.λ. και ροπή 106 Nm στις 9.250 σ.α.λ.

Το πλαίσιο δύο δοκών και το αφαιρούμενο πλαίσιο είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο. Είναι η πρώτη μοτοσυκλέτα της Suzuki που διαθέτει ημι-ενεργητικό σύστημα αναρτήσεων (SAES). Προέρχεται από την Showa και αποτελείται από ανεστραμμένο πιρούνι SFF-CA και αμορτισέρ BFRC Lite.

suzuki gsx s 1000gx 2024 4

Το σύστημα δεν χρησιμοποιεί δεδομένα από την IMU, αλλά χρησιμοποιεί αισθητήρες υψηλής ακρίβειας για να προσαρμόζει την λειτουργία της σε πραγματικό χρόνο. Η λειτουργία του αμορτισέρ ελέγχεται επίσης ηλεκτρονικά.

Οι λειτουργίες του συστήματος SAES περιλαμβάνουν τις λειτουργίες Suzuki Floating Ride (SFRC), που έχει σχεδιαστεί για να την βελτιώνει την άνεση ανάλογα με την ποιότητα του οδοστρώματος, Suzuki Valocity Dependent Control\(SVDC) το οποίο βελτιστοποιεί τις ρυθμίσεις της ανάρτησης ανάλογα την ταχύτητα της μοτοσυκλέτα και Suzuki Deceleration Damping Control (SDDC) που ελέγχει την απόσβεση για να περιορίσει τις αναπηδήσεις.

Οι ζάντες των 17 ιντσών είναι εφοδιασμένες με ελαστικά Dunlop Sportmax Roadsport, διαστάσεων 120/70 και 190/50. To ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 19 λίτρων. Η σέλα βρίσκεται στα 845 χλστ. από το έδαφος και σε κατάσταση λειτουργίας η μοτοσυκλέτα ζυγίζει 232 κιλά.

suzuki gsx s 1000gx 2024 7

Το σύστημα πέδησης αποτελείται από δύο δίσκους 310 χλστ. μπρστά με ακτινικές δαγκάνες 4 εμβόλων και έναν δίσκο 250 χλστ με δαγκάνα δύο εμβόλων. Στάνταρ είναι και το Cornering ABS.

H ζελατίνα του φέρινγκ ρυθμίζεται σε τρεις θέσεις. Το ουραίο τμήμα της μοτοσυκλέτα ενσωματώνει βάσεις βαλιτσών.

suzuki gsx s 1000gx 2024 15

Τα ηλεκτρονικά βασίζονται σε IMU 6 αξόνων της Bosch και μονάδα ελέγχου κινητήρα 32bit. Η σουίτα Suzuki Alpha (SDMS-a) προσφέρει τρία προγράμματα οδήγησης (Active, Basic, Comfort). Το κάθε ένα αλλάζει την απόδοση του κινητήρα (όχι την ιπποδύναμη), ρυθμίζει το traction control (διαθέτει 7 επίπεδα και δυνατότητα απενεργοποίησης), το anti-wheelie, τον φρένο κινητήρα και τις ηλεκτρονικές αναρτήσεις . Στάνταρ είναι και το quickshifter, τo cornering ABS, το σύστημα αποτροπής ανύψωσης του πίσω τροχού και το cruise control.

Τα πάντα ελέγχονται από οθόνη TFT 6,5 ιντσών με συνδεσιμότητα Bluetooth, το οποίο μέσω της αντικλεπτικτής εφαρμογής Suzuki MySpin καθιστούν το mirroring λειτουργιών του smartphone.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Παρουσιάστηκε το δεύτερο 400άρι της μάρκας που διατηρεί τον σχεδιαστικό χαρακτήρα της σειράς Pulsar και χρησιμοποιεί τον κινητήρα του Dominar
Δεκαπέντε χρόνια μετά το θρυλικό RC8, η Αυστριακή εταιρεία αξιοποιώντας στο έπακρο την τεχνογνωσία από το MotoGP επιστρέφει στην κατηγορία των supersport με ένα RC που «παίρνει δύναμη» από τον εν σειρά δικύλινδρο LC8c των 128 ίππων
Με πολλά νέα χαρακτηριστικά θα αποτελέσει την εξέλιξη των Pulsar, των δημοφιλέστερων μοντέλων της ινδικής εταιρείας
Θέλετε μια ποιοτική custom κατασκευή, με την αύρα του παρελθόντος χωρίς να ξοδέψετε μια περιουσία. Η Mutt Motorcycles ειδικεύεται σε αυτές

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.