Νεα Μοντελα

Kawasaki Ninja 7 Hybrid: Επιταχύνει σαν 1000, καταναλώνει σαν 250 (Video)

«Αλλάζοντας το παιχνίδι»


09.10.2023

Το Ninja 7 Hybrid είναι η μοτοσυκλέτα του μέλλοντος που φτάνει στα καταστήματα τον Ιανουάριο του 2024

Μετά την παρουσίαση του concept HEV στην περσινή EICMA και το λανσάρισμα των πρώτων ιαπωνικών ηλεκτρικών μοτοσυκλετών παραγωγής τον περασμένο Σεπτέμβριο, η Kawasaki τραβάει πάλι πάνω της τα φώτα της δημοσιότητας και όχι άδικα.

Ένας ηλεκτροκινητήρας και ένας κινητήρας εσωτερικής καύσης συνυπάρχουν για πρώτη φορά σε μοτοσυκλέτα. Προσοχή, δεν μιλάμε για scooter αλλά για μοτοσυκλέτα και μάλιστα επιδόσεων.

hi 24MY Ninja 7 Hybrid SL1 ACT 1

Η «καρδιά» του Ninja 7 Hybrid είναι ο νέος δικύλινδρος, εν σειρά των 451 κ.εκ. που θα δούμε και στο νέο Eliminator 500, ενός ακόμη ολοκαίνουργιου μοντέλου που θα καταφθάσει το 2024 στην Ευρώπη από το Akashi. Το κιβώτιο ταχυτήτων λειτουργεί χειροκίνητα ή αυτόματα. Δεν υπάρχει συμπλέκτης και λεβιέ ταχυτήτων, είναι κάτι που βλέπουμε πρώτη φορά σε μοτοσυκλέτα της Kawasaki, αλλά προς το παρόν δεν έχουν δοθεί στην δημοσιότητα λεπτομέρειες για αυτό.

Ο αριθμός «7» δεν υποδηλώνει τον κυβισμό της μοτοσυκλέτας, αλλά τις επιδόσεις που είναι αντίστοιχες τις κατηγορίας 700 κ.εκ.. Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης των 451 κ.εκ. συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα. O υγρόψυκτος δικύλινδρος αποδίδει 59 ίππους και χάρη στο «e-boost» φτάνει τους 68 ίππους. Οπότε μιλάμε για ισχύ αντίστοιχη μιας με 600-700 κ.εκ.

hi 24MY Ninja 7 Hybrid SL1 DET 4

Σύμφωνα με την Kawasaki η επιτάχυνση συγκρίνεται με αυτήν ενός supersport 1000, αλλά η κατανάλωση συγκρίνεται με μια μοτοσυκλέτα 250 κ.εκ. Ο αναβάτης έχει στην διάθεσή του τρία προγράμματα οδήγησης Sport-Hybrid, Eco-Hybrid και EV. Στο τελευταίο έχει στην διάθεσή του μονό τον ηλεκτροκινητήρα.

Διαθέτει επίσης Idle Stop, με τον κινητήρα να τίθεται εκτός λειτουργίας όταν σταματάει η μοτοσυκλέτα. Με επιλεγμένο τo Automatic Launch Position Finder (ALPF) επιλέγετε αυτόματα η πρώτη σχέση στο κιβώτιο όταν η μοτοσυκλέτα βρίσκεται εν στάση. Επίσης διαθέτει το «Walk Mode», η οποία επιτρέπει στην μοτοσυκλέτα να κινείτε πολύ αργά διευκολύνοντας έτσι τους ελιγμούς.

hi 24MY Ninja 7 Hybrid SL1 DET 22

Το πλαίσιο της μοτοσυκλέτα είναι τύπου χωροδικτύωμα, το οποίο φιλοξενεί τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, τον ηλεκτροκιντήρα και μια μπαταρία 48V. Έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την βέλτιστη κατανομή βάρους. Το βάρος της μοτοσυκλέτας δεν έχει ανακονωθεί.

Το πιρούνι είναι συμβατικό, το αμορτισέρ κεντρικά τοποθετημένο διαθέτει σύστημα μοχλισμού για πιο προοδευτική λειτουργία και τα φρένα θα αποτελούνται από συμβατικές δαγκάνες.

hi 24MY Ninja 7 Hybrid SL1 STU 5

Η οθόνη TFT προβάλει όλες τις απαραίτητες λεπτομέρειες στον αναβάτη και συνδέεται μεσώ της εφαρμογή Rideology με το smartphone του αναβάτη.

Η εμφάνιση της έκδοσης παραγωγής είναι ίδια με αυτή του πρωτότυπου. Τόσο το φέρινγκ, όσο και το ουραίο τμήμα διαθέτουν την σχεδιαστική ταυτότητα των μοντέλων της εταιρείας του Akashi.

Η Kawasaki «αλλάζει το παιχνίδι» θεσπίζοντας μια νέα κατηγορία μοτοσυκλετών. Η συνέχεια αναμένεται πολύ ενδιαφέρουσα, αφού να θυμίσουμε πως η ιαπωνική εταιρεία παρουσίασε πέρσι πρωτότυπη μοτοσυκλέτα με κινητήρα υδρογόνου.

 

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


To KLR 650 πρωτοκυκλοφόρισε το 1987. Η δεύτερη γενιά του ήρθε το 2008 και το 2018 σταμάτησε η παραγωγή του. Από το 2021 όμως η εταιρεία του Akashi το επανέφερε στην γκάμα της εταιρείας στις Η.Π.Α.
Μπερδευτήκαμε… κοιτάζοντας τις εικόνες νομίζαμε πως πρόκειται για Triumph, όμως προέρχεται από την Κίνα και είναι μοντέλο της Regnancy
Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.