Νεα Μοντελα

Ήταν δίκαιο και έγινε πράξη – H Suzuki παρουσιάζει το V-Strom 800SE

Η ασφάλτινη εκδοχή του V-Strom 800DE


06.10.2023

H Suzuki αξιοποιεί την εξαιρετική βάση που διαθέτει από το V-Strom 800DE και φτιάχνει την έκδοση που πολύ περίμεναν

Από την πρώτη στιγμή αρκετοί ήταν αυτή που ήθελαν το V-Strom 800 με μικρότερο μπροστινό τροχό, ζάντες από χυτό αλουμίνιο, μικρότερες διαδρομές αναρτήσεων και χαμηλότερο ύψος σέλας. Η Suzuki τους άκουσε και σχεδόν εναμίσυ μήνα πριν την EICMA του Μιλάνου ρίχνει στην αρένα της πλέον ανταγωνιστικής κατηγορίας ένα V-Strom 800 με πιο ασφάλτινο χαρακτήρα. Η τιμή της έκδοσης SE είναι κατά 800€ χαμηλότερη από αυτήν της DE στην Ιταλία.

Το SE σημαίνει Street Explorer καθιστώντας αμέσως ξεκάθαρο τον ασφάλτινο και πιο ταξιδιωτικό προσανατολισμό του μοντέλου. Εξυπηρετώντας αυτό το σκοπό θα φέρει μεγαλύτερη ζελατίνα.

Suzuki V STROM 800SE 01 14080 800x470

Ο μπροστινός τροχός είναι 19 ιντσών και ο πίσω 17 ιντσών. Οι ζάντες είναι από χυτό αλουμίνιο, 7 ακτινών και τα ελαστικά έχουν διαστάσεις 110/80 μπροστά και 150/70 πίσω.

H εργονομία της μοτοσυκλέτας είναι διαφορετική. Το κατά 15 χλστ. πιο στενό τιμόνι, είναι τοποθετημένο χαμηλότερα κατά 13 χλστ. και πιο μπροστά κατά 15 χλστ. Τα μαρσπιέ είναι τοποθετημένα 7 χλστ. πιο ψηλά και 14 χλστ. πιο πίσω, σε σχέση με αυτά του DE.

Αλλαγές έχουμε στα φρένα. Οι κυματιστοί δίσκοι έδωσαν την θέση τους σε συμβατικούς, 310 χλστ. μπροστά και 260 χλστ. πίσω. Οι απλές διέμβολες δαγκάνες του DE, αντικαταστάθηκαν από τετραέμβολες ακτινικά τοποθετημένες που έχουν την υπογραφή της Nissin.

Suzuki V STROM 800SE 03 60160 800x470

Το υποπλαίσιο είναι ίδιο αλλά κάνει πιο αισθητή την παρουσία του, γιατί δεν είναι μαύρο όπως στο DE, αλλά ασημί. Επλίπλεον δεν υπάρχει ποδιά που προστατεύει του λαιμούς των εξατμίσεων και τον κινητήρα, αλλά δύο πλαστικά εκατέρωθεν του μοτέρ.

Suzuki V STROM 800SE 12 14080 800x470

Το ανεστραμμένο πιρούνι Showa (Hitachi ASTEMO) διαθέτει ρύθμιση προφόρτισης και έχει διαδρομή 150 χλστ. Το μονό αμορτισέρ, που συνδυάζεται με ψαλίδι αλουμινίου, προέρχεται από την ίδια εταιρεία, ρυθμίζεται σε προφόρτιση μέσω περιστροφικού διακόπτη, διαθέτοντας σύστημα μοχλισμού.

Suzuki V STROM 800SE 11 14080 800x470

Το ύψος σέλας μειώθηκε στα 825 χλστ. (από 855 χλστ. στο DE). Ας δούμε τις διαφορές στις διαστάσεις.

  V-Strom 800SE V-Strom 800DE
Μήκος(mm) 2.255 2.345
Πλάτος (mm) 905 975
Ύψος (mm) 1.355 1.310
Απόσταση από το έδαφος (mm) 185 220
Βάρος (kg) 223 230

Στον τομέα των ηλεκτρονικών δεν υπάρχουν αλλαγές, ενώ και ο κινητήρας έχει μεταφερθεί αυτούσιος από την έκδοση DE.

Η τιμή στην χώρα μας αναμένεται να ανακοινωθεί σύντομα. Μείνετε συντονισμένοι

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Με πολλά νέα χαρακτηριστικά θα αποτελέσει την εξέλιξη των Pulsar, των δημοφιλέστερων μοντέλων της ινδικής εταιρείας
Θέλετε μια ποιοτική custom κατασκευή, με την αύρα του παρελθόντος χωρίς να ξοδέψετε μια περιουσία. Η Mutt Motorcycles ειδικεύεται σε αυτές
Μοντέρνο, πανέμορφο, πλήρως εξοπλισμένο σε δύο εκδόσεις. Το XSUV 300 και 125 σχεδιάστηκε στην Ιταλία και καταφθάνει σύντομα στην Ευρώπη
Η ισπανική MITT παρουσίασε πρόσφατα έναν κλώνο του H-D Sportster

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.