Νεα Μοντελα

X-Wedge: Κινέζικες «υπερπαραγωγές» 2000 cc

Με κινητήρα S&S


03.10.2023

Η άγνωστη X-Wedge παρουσίασε πρόσφατα cruiser μοτοσυκλέτες με κινητήρα διάταξης V 2000 cc της αμερικάνικης S&S Cycle

Μια από τις εκπλήξεις του Moexpo Show στην Κίνα ήταν η παρουσίαση της X-Wedge , μιας νέας μάρκας μοτοσυκλετών. Το εργοστάσιό της βρίσκεται στο Chongquing, μια γιγαντιαία πόλη 30 εκατομμυρίων κατοίκων. Η εταιρεία ανήκει στην Hisun Motors, η οποία για την σχεδίαση των μοντέλων απευθύνθηκε στο σχεδιαστικό studio KISKA.

xwdge range 1

Η X-Wedge παρουσίασε δύο cruiser, ένα sidecar και δύο trike, όπως αυτά της CAN-AM, με δύο τροχούς μπροστά και έναν πίσω. Όλα με τον ίδιο κινητήρα. Έναν αερόψυκτο δικύλινδρο σε διάταξη V χωρητικότητας σχεδόν δύο λίτρων της αμερικανικής S&S Cycle.

Στο μέλλον ο κινητήρας θα κατασκευάζεται στην Κίνα. Θα έχει χωρητικότητα των 121 κυβικών ιντσών ( 1976 κ.εκ. ). Οι επίσημες πληροφορίες κάνουν λόγο για 103 HP στις 5000 rpm και μέγιστη τιμή ροπής 158 Nm στις 3000 στροφές.

Σε πρώτη φάση η γκάμα περιλαμβάνει ένα mega cruiser με φέριγκ και τριβάλιτσο, το Rover RL 1200, ένα bobber, το Ranger RX2000, ένα «παραδοσιακό» trike, το Vanguard VT2000, ένα cruiser με sidecar, το Voyager VS2000 και ένα ακόμη τρίροδο, το Walker WR1000, που μοιάζει με τα μοντέλα της CAN-AM.

Με τα μοντέλα που βλέπουμε η X-Wedge είναι λογικό να στοχεύει στην Αμερικάνικη αγορά. Δεν αποκλείεται όμως και λόγω της εμπλοκής του KISKA να τα δούμε και στην Ευρώπη.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Σπάνια βλέπουμε μια αγωνιστική μοτοσυκλέτα του MotoGP να πωλείται, και η Desmosedici GP3 είναι μία από αυτές
Με εμφάνιση εμπνευσμένη από την σειρά «Μ» οι δύο εκδόσεις παρουσιάστηκαν στην έκθεση Salon du 2 Roues της Λυών
Οι κύριοι οργανισμοί που εκπροσωπούν τόσο τους αναβάτες όσο και τη βιομηχανία μοτοσυκλετών (ACEM, FEMA, FIM) γιορτάζουν από κοινού την Ημέρα της Ευρώπης ξεκινώντας ένα μανιφέστο που απευθύνεται στους Ευρωπαίους ηγέτες
Παρουσιάστηκε το δεύτερο 400άρι της μάρκας που διατηρεί τον σχεδιαστικό χαρακτήρα της σειράς Pulsar και χρησιμοποιεί τον κινητήρα του Dominar

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.