Νεα Μοντελα

Krämer GP2 890RR 2024: 138 ίπποι, 142 κιλά σε 125 μονάδες

Αγωνιστική μοτοσυκλέτα με Ready to Race "καρδιά"


31.07.2023

Αυτό που ξεκίνησε το 2009 ως χόμπυ το 2014 έγινε μια μικρή βιοτεχνία που φτιάχνει χειροποίητες αγωνιστικές μοτοσυκλέτες και τώρα μετακομίζει σε νέο εργοστάσιο 4.000 τετραγωνικών μέτρων

Το πρώτο μοντέλο της εταιρείας ήταν το HKR EVO1 που πήρε το όνομα του από τους ιδρυτές της Kramer. Τον Christof Henco, τον Markus Kramer και τον Nico Rothe. Πριν 13 χρόνια οι τρεις τους έφτιαξαν ένα SupeMono με μοτέρ από KTM 690cc και εμφάνιση RC8 με σκοπό να συμμετέχουν σε αγώνες.

Τώρα η Kramer , διαβεβαιώνει ότι η GP2-890RR είναι η καλύτερη μοτοσυκλέτα που έχει κατασκευάσει μέχρι σήμερα, « το αποκορύφωμα των επιδόσεων ». Σύμφωνα με την Kramer έχει την καλύτερη αναλογία βάρους/ισχύς στην κατηγορία. 138 ίππους, 142 κιλά έτοιμο για αγώνα. Λαμβάνοντας υπόψη ότι οι μοτοσυκλέτες της κατηγορίας Moto2 αποδίδουν σχεδόν 145 ίππους και ζυγίζουν 217 κιλά με τον αναβάτη (σύμφωνα με τους κανονισμούς) η μοτοσυκλέτα της Kramer θα ήταν ανταγωνιστική στις πίστες του Παγκοσμίου

Kramer GP2 890RR 3

Το RR είναι η πιο εξελιγμένη μοτοσυκλέτα της οικογένειας GP2 χάρη στην αδρανειακή μονάδα ελέγχου έξι αξόνων και το προηγμένο πακέτο ηλεκτρονικών που περιλαμβάνει wheelie control 9 σταδίων, traction control 5 σταδίων, ρύθμιση φρένου κινητήρα, διαφορετικές χαρτογραφήσεις απόδοσης, pit limiter και quickshifter.

Το GP2-890RR θα παραχθεί σε 125 μονάδες. Ο κινητήρας είναι ο δικύλινδρος σε σειρά LC8c της KTM με κυβισμό 889 cc, που αποδίδει 138 ίππους στις 10.100 rpm και 10,9 kgm ροπής στις 8.200 rpm. Το ρεζερβουάρ της μοτοσυκλέτας με χωρητικότητα 16 λίτρα, είναι στην ουσία το υποπλαίσιο που αποτελείται από ενιαίο κομμάτι πλαστικού. Η τάπα του ρεζερβουάρ βρίσκεται πίσω από την ρυθμιζόμενη σε ύψος σέλα. Η συγκεκριμένη λύση που χρησιμοποιείται και στο ΚΤΜ RC8C, εκτός από την εξοικονόμηση βάρους επηρεάζει θετικά και την δυναμική συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας μέσα στην πίστα.

Kramer GP2 890RR 9

Το πλαίσιο της μοτοσυκλέτας είναι τύπου χωροδικτύωμα κατασκευασμένο από χρωμομολυβδαινιούχο ατσάλι. Οι ρυθμιζόμενες αναρτήσεις είναι της WP και ανήκουν στη σειρά Apex Pro με διαδρομή 120mm και 140mm πίσω. Τα φρένα είναι της Brembo. Μπροστά προτιμήθηκαν οι ακτινικές τετραέμβολες δαγκάνες Stylema με δύο δίσκους 290 χλστ. και πίσω ένα δίσκος 230 χλστ. συνδυάζεται με δαγκάνα δύο εμβόλων. Οι ζάντες 17 ιντσών είναι από σφυρήλατο αλουμίνιο της Dymag.

Το GP2-890RR θα είναι το πρώτο μοντέλο που θα βγει από το νέο εργοστάσιο της Krämer στο Burghausen της Βαυαρίας, που απέχει μόλις 31 χλμ από το Mattighofen (Αυστρία), την έδρα της KTM. Το νέο εργοστάσιο, 4.000 τετραγωνικών μέτρων, είναι τριπλάσιο από το παλιό. Η τιμή του Krämer GP2-890RR στην Ευρώπη θα είναι 41.990 ευρώ και η παραγωγή του αναμένεται να ξεκινήσει τον Σεπτέμβριο.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η μεσαία naked της είναι η πρώτη κινέζικη μοτοσυκλέτα που λαμβάνει το διάσημο βραβείο
To Django είναι ότι η Vespa για την Piaggio. Ένα ξεχωριστό brand name στην γκάμα της Peugeot, ένα εμβληματικό μοντέλο που έχει στις ρίζες του στο 1953
To KLR 650 πρωτοκυκλοφόρισε το 1987. Η δεύτερη γενιά του ήρθε το 2008 και το 2018 σταμάτησε η παραγωγή του. Από το 2021 όμως η εταιρεία του Akashi το επανέφερε στην γκάμα της εταιρείας στις Η.Π.Α.
Μπερδευτήκαμε… κοιτάζοντας τις εικόνες νομίζαμε πως πρόκειται για Triumph, όμως προέρχεται από την Κίνα και είναι μοντέλο της Regnancy

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.