Νεα Μοντελα

Έρχονται τετρακύλινδρα 400άρια από την Honda

Οι Ιάπωνες "βλέπουν" αναβίωση του CBR400RR


24.07.2023

Καλά πληροφορημένες ιαπωνικές πηγές αναφέρουν ότι η Honda εξελίσσει έναν τετρακύλινδρο κινητήρα 400 κ.εκ. που θα τροφοδοτούσε ένα γυμνό και ένα supersport

Στις αρχές του έρχονται στην Ευρώπη τα Kawasaki Ninja ZX-4R και RR , με τετρακύλινδρο κινητήρα 400cc, ικανό να αποδίδει 80 ίππους στις 14.500 σ.α.λ. Τ «πράσινο υπερ-όπλο» όμως μπορεί να μην είναι το μόνο μικρό τετρακύλινδρο…

honda tetrakylindra 400cc 3

Το 2022 , το τετρακύλινδρο Honda CB400SF/SB σταμάτησε να πωλείται στην Ιαπωνία. Όχι επειδή δεν πούλαγε αλλά επειδή η περαιτέρω εξέλιξή του κρίθηκε ασύμφορη από τους ιθύνοντες της big H. Έτσι οι λάτρεις των μικρών τετρακύλινδρων της Honda έμειναν χωρίς επιλογές, αν και σύμφωνα με τους συναδέλφους στο young-machine.com δεν θα περιμένουν πολύ ...

Αρχικά θεωρήθηκε ότι το πιο λογικό θα ήταν να προχωρήσει σε αλλαγές στον κινητήρα του CB400SF/SB έτσι ώστε να μπορεί να εναρμονιστεί στις ισχύουσες προδιαγραφές ρύπων. Οι Ιάπωνες συνάδελφοι διαβεβαιώνουν ότι ο κινητήρας θα είναι νέος. Σε αυτόν θα βασιστούν οι σύγχρονες εκδοχές του CB400 Super Four και του CBR 400RR.

honda tetrakylindra 400cc 2

Μαζί με τον κινητήρα θα έχουν και νέο πλαίσιο. Το περιμετρικό θα αντικατασταθεί με ένα τύπου διαμάντι που χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως φέρον τμήμα το. Ένας τρόπος ώστε να κρατηθεί το βάρος σε χαμηλά επίπεδα.

Ο νέος κινητήρας θα μπορούσε να δώσει ζωή σε τουλάχιστον τρία μοντέλα. Ένα γυμνό CB 400 Super Four με στρογγυλό προβολέα, ένα CB 400 Bol d’ Or με «μπικίνι» φέρινγκ και ένα supersport CBR400RR που θα αποδεικνυόταν άμεσος αντίπαλος του Kawasaki Ninja ZX-4RR .

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


To Kove Maverick 510X βρίσκεται ήδη στην χώρα μας με αναβαθμισμένο κινητήρα, πιο πλούσιο εξοπλισμό και τιμή κάτω από 6.000€
Το νέο ADV scooter της Thrust Motor, εντυπωσιάζει με την επιβλητική του σχεδίαση και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του που υπόσχονται να προσφέρους ευκολία στις αστικές διαδρομές
Με μια κίνηση που αναμενόταν, αλλά τώρα γίνεται επίσημη, η BMW κλείνει το κεφάλαιο των μονοκύλινδρων G 310 και στρέφεται ολοκληρωτικά σε νέα, ισχυρότερα δικύλινδρα
Η BMW συνεχίζει τη μακρόχρονη παράδοση της σειράς RT, παρουσιάζοντας μια μοτοσυκλέτα ικανή να κάνει με άνεση τον γύρο του κόσμου

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.