Νεα Μοντελα

Kove 450 RR: Τετρακύλινδρο supersport 71 ίππων

Σε δύο εκδόσεις


02.06.2023

Η μόδα των τετράχρονων υψηλόστροφων μοτέρ μικρής χωρητικότητας επιστρέφει με όλο και περισσότερους κατασκευαστές να ετοιμάζουν supersport μοντέλα με κινητήρες 250 ή 400 κ.εκ. αναβιώνοντας εποχές των 80s και των 90s


Η Kawasaki έχει παρουσιάσει τον διάδοχο του ZXR-400, με τετράχονο τετρακύλινδρο σε σειρά κινητήρα 399 κ.εκ με 77 ίππους και το επίσης τετρακύλινδρο- ZX-25R των 51 ίππων.

H Kove παρουσίασε στην EICMA 2022 το 400 RR και τώρα το γύρο του διαδικτύου κάνουν οι πρώτες φωτογραφίες του 450 RR που διαθέτει νέα σχεδίαση και θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις. Την Standard και την Performance.

Kove 450RR 2

Ο κινητήρας του θα έχει χωρητικότητα 443 κ.εκ. και θα αποδίδει 71 ίππους (75 ίππους με την χρήση Ram Air). Το πλαίσιο είναι ατσάλινο τύπου χωροδικτύωμα, το ψαλίδι αλουμινένιο και φέρει αεροδυναμικά φτερά στα πλαϊνά του φέρινγκ. Το βάρος του, σύμφωνα με την Kove, είναι 163 κιλά.

Kove 450RR 3

Η Standard έκδοση είναι εξοπλισμένη με πιρούνι Yu-an 41 mm και αμορτισέρ της ίδιας μάρκας, ενώ η έκδοση Performance διαθέτει ρυθμιζόμενο πιρούνι KYB και σταμπιλιζατές τιμονιού. Στα φρένα συναντάμε συμβατικές δαγκάνες Taisko στην standard έκδοση, ενώ στην Performance, που φέρει ελαστικά πρώτης τοποθέτησης Maxxis, ο αναβάτης θα έχει στην διάθεσή του ακτινικής στήριξης. Όσον αφορά τα ηλεκτρονικά, και οι δύο εκδόσεις διαθέτουν traction control και συμπλέκτη ολίσθησης. Η έκδοση Performance προσθέτει επίσης launch control και Quickshifter. Τα όργανα της στάνταρ έκδοσης είναι LCD, ενώ η Performance διαθέτει έγχρωμη οθόνη TFT.

Kove 450RR 5

Η άφιξη της μοτοσυκλέτας στην Ευρώπη δεν έχει ακόμη επιβεβαιωθεί, αλλά είναι σχεδόν σίγουρο πως θα οδηγήσουμε το τετρακύλινδρο 450 που θα έρθει στην χώρα μας όπως όλα τα μοντέλα της Kove από μεγάλη εισαγωγική.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Οι κύριοι οργανισμοί που εκπροσωπούν τόσο τους αναβάτες όσο και τη βιομηχανία μοτοσυκλετών (ACEM, FEMA, FIM) γιορτάζουν από κοινού την Ημέρα της Ευρώπης ξεκινώντας ένα μανιφέστο που απευθύνεται στους Ευρωπαίους ηγέτες
Παρουσιάστηκε το δεύτερο 400άρι της μάρκας που διατηρεί τον σχεδιαστικό χαρακτήρα της σειράς Pulsar και χρησιμοποιεί τον κινητήρα του Dominar
Δεκαπέντε χρόνια μετά το θρυλικό RC8, η Αυστριακή εταιρεία αξιοποιώντας στο έπακρο την τεχνογνωσία από το MotoGP επιστρέφει στην κατηγορία των supersport με ένα RC που «παίρνει δύναμη» από τον εν σειρά δικύλινδρο LC8c των 128 ίππων
Με πολλά νέα χαρακτηριστικά θα αποτελέσει την εξέλιξη των Pulsar, των δημοφιλέστερων μοντέλων της ινδικής εταιρείας

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.