Δελτία Τύπου

Χρυσό βραβείο για την BMW Financial Services

Στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών


31.01.2022

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών, επιβραβεύει τις εταιρείες, τους οργανισμούς και τα στελέχη της εξυπηρέτησης πελατών που εργάζονται καθημερινά με γνώμονα την ποιοτική Εξυπηρέτηση του πελάτη, αναδεικνύοντας βέλτιστες πρακτικές Εξυπηρέτησης πελατών


Τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών που διοργάνωσε για 12η συνεχή χρονιά το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) την Τρίτη 21 Δεκεμβρίου 2021, αναδεικνύουν τις καλύτερες πρακτικές Εξυπηρέτησης Πελατών και είναι από τις σημαντικότερες τιμητικές διακρίσεις στο χώρο.

Η BMW Financial Services σημείωσε σημαντική διάκριση κατακτώντας το χρυσό βραβείο στη φετινή διοργάνωση για την κατηγορία ‘Καλύτερη Εκπαίδευση Εξυπηρέτησης Πελάτη (Best Customer Service Training)’.

Η βράβευση αποτελεί αναγνώριση της εταιρικής κουλτούρας που στοχεύει στη δημιουργία ξεχωριστής εμπειρίας των πελατών της ΒΜW Financial Services, με συνεχείς ενημερώσεις και εκπαιδεύσεις (θεωρητικού και πρακτικού περιεχομένου καθώς και ειδική μεθοδολογία process improvement). Ολοκληρωμένες ενέργειες επικοινωνίας, ερωτηματολογίων και εταιρικών διαδικασιών ευνοούν και προωθούν τον συνδυασμό της προσωπικής εξυπηρέτησης με ψηφιακές εξατομικευμένες υπηρεσίες που παρέχονται μέσω της εφαρμογής BMW Bank Hellas και του portal πελατών myΒMWbank.gr

Στην BMW Financial Services απονεμήθηκαν επίσης δύο αργυρά βραβεία στις κατηγορίες i) Ομάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών – Customer Service Team of the year και ii) Ακούγοντας τη Φωνή του Πελάτη – Voice of the Customer, που επιβεβαιώνουν την υψηλή ποιότητα παροχής υπηρεσιών στους πελάτες του BMW Group.

Για τις σημαντικές αυτές διακρίσεις, ο Πρόεδρος της BMW Financial Services, κ. Alex Royall δήλωσε σχετικά: «Είμαι απόλυτα ικανοποιημένος και εξαιρετικά περήφανος που η BMW Financial Services ήταν τόσο επιτυχημένη κατά την πρόσφατη τελετή των Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών της Ελλάδας – η πρώτη θέση για την ‘Καλύτερη Εκπαίδευση Εξυπηρέτησης Πελατών’ και δύο διακρίσεις στη δεύτερη θέση για την ‘Ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς’ και τη ‘Φωνή του Πελάτη’! Το να βάζουμε τους πελάτες μας πρώτους είναι στο επίκεντρο της προσπάθειάς μας. Τρανή απόδειξη σημερινές βραβεύσεις στις τρεις κατηγορίες που συμμετείχαμε, δεδομένου ενός απαιτητικού 2021 με υψηλό ανταγωνισμό. Τα συγχαρητήριά μου και η ειλικρινής εκτίμησή μου σε όλη την ομάδα της BMW Financial Services, στη Δήμητρα Βουλγαρίδου (Chief Operations Officer) και σε όλο το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών. Η προσήλωση, η δέσμευση και η αφοσίωσή τους στους πελάτες μας είναι ξεκάθαρα εμφανής».

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Μια τελευταία ρύθμιση στο ζήτημα έκδοσης στοιχείων κυκλοφορίας για χρήση οχημάτων κατηγορίας Ο1 και Ο2 (ρυμουλκούμενα - τρέιλερ), συμπεριλαμβανομένων και των ειδικής χρήσεως ειδικού σκοπού μη μεταφοράς εμπορευμάτων, ενεργοποιεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με σχετική τροπολογία
Στις 18-19 Μάϊου 2024 διοργανώνεται το 1ο Οδοιπορικό 50/50 από την Αθλητική Λέσχη Φίλοι Μοτοσυκλέτας Αργολίδας, ΦΙΛΜΑ υπό την αιγίδα του Δήμου Άργος Μυκηνών
H Triumph έδωσε στην δημοσιότητα το νέο της τιμοκατάλογο με όλα τα διαθέσιμα μοντέλα στην ελληνική αγορά
Έχει αναπτυχθεί μέσα από την πολύχρονη αγωνιστική εμπειρία της Ιταλικής εταιρείας και έχει κατασκευαστεί με τέτοιο τρόπο, ώστε να ταιριάζει απόλυτα στις δυνατότητες του οχήματός σας, παρέχοντας έτσι μέγιστη απόδοση και βελτιστοποιημένo ρεπρίζ!

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.