Δελτία Τύπου

Νέος Κ.Ο.Κ.: 11 Ενστάσεις και ένα Μήπως;


15.03.2018

Ο Πανελλήνιος Σύλλογος Εκπαιδευτών σχολιάζει τις αλλαγές για τον νέο Κ.Ο.Κ.

 Ακούμε από τα ΜΜΕ για σημαντικές αλλαγές στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, και έχουμε μείνει με την απορία και τα γιατί!

 

1. Αρχικά προωθείται στη Βουλή για συζήτηση και ψήφιση ένα σχέδιο νόμου, το οποίο δεν τέθηκε πρώτα σε δημόσια διαβούλευση

2. Η Τροποποίηση του ΚΟΚ είναι στην ουσία ένα περιορισμένο face lift χωρίς να αγγίζει δομικά στοιχεία του νόμου 2696/1999..!

3. Οι αλλαγές στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας αφορούν όλη την κοινωνία αλλά το συγκεκριμένο σχέδιο δεν αγγίζει καν το ζήτημα της μη μηχανοκίνητης κινητικότητας

4. Βασικές διατάξεις για το μέλλον της κινητικότητας, η οποία είναι πλέον εδώ, δεν υπάρχουν

5. Η θεσμοθέτηση του Διπλώματος Κινητικότητας και η εκπαίδευση προς τούτο, ως υποχρεωτικό μάθημα σε όλη την εκπαιδευτική διαδικασία παραμένει ζητούμενο

6. Η πρόταση για μείωση του ορίου ταχύτητας σε 30 km/h στο τοπικό δίκτυο και 40 km/h στους συλλεκτήριους δρόμους παραμένει στα αζήτητα

 

pote tha afairountai diplwma kai pinakides me ton neo kok

7. Για τα πρόστιμα πάλι τα ίδια. Δεν υπάρχει η επανένταξη του παραβάτη οδηγού στην ΚτΚ παρακολουθώντας μαθήματα κυκλοφοριακής αγωγής από πιστοποιημένα προς τούτο κέντρα.

8. Δεν καθορίζονται άξονες για την αξιολόγηση των ηλικιωμένων οδηγών. Ποιος θα αξιολογεί τους ηλικιωμένους οδηγούς και με ποια προσόντα;

9. Η απαίτηση για την αλλαγή της Περιοδικής Κατάρτισης ανά έτος και θεματική ενότητα, παραμένει ζητούμενο για όλους τους επαγγελματίες οδηγούς

10. Η απαίτηση για ειδική κατάρτιση των οδηγών ΜΜΜ σε ειδικές συνθήκες περιβάλλοντος περνάει μόνο μέσα από ιατρικές εξετάσεις και όχι μέσα από έλεγχο των αντιληπτικοκινητικών δεξιοτήτων και χαρακτηριστικών που έχουμε προτείνει.

11. Οι σχολές για την πιστοποίηση μεταφοράς επικίνδυνων φορτίων παραμένουν στην διαδικασία της στείρας νομοθεσίας απαλλαγής και όχι της ενεργητικής συμμετοχής του οδηγού στην ΚτΚ

ΚΑΙ

Τι θα γίνει με την αλλαγή του τρόπου εξέτασης και αξιολόγησης των υποψηφίων οδηγών; Ο Μάιος είναι προ των πυλών… ΜΗΠΩΣ πάμε για ένα εξωραϊσμό του σημερινού άθλιου συστήματος και όλα μέλι-γάλα;

Με τιμή για το Δ.Σ
Ο Πρόεδρος
Άρης Ζωγράφος

Ο Γ. Γραμματέας
Λευτέρης Μιχελάκης

  Παρουσιάζεται ο νέος κινητήρας 300 HPE, ο όποιος αποδίδει περισσότερους από 23 ίππους, ο πιο ισχυρός και αποδοτικός κινητήρας στην ιστορία της Vespa
Στις 22 Ιανουαρίου στην Αίγλη Ζαπείου διοργανώνεται για δεύτερη χρονιά το συνέδριο-θεσμός για την εναλλακτική μετακίνηση, «Ecomobility»
Από τα 33.378 ταξινομημένα δίκυκλα το 2018, μόνο οι 4.802 ήταν μοτοσυκλέτες άνω των 125 κ.εκ.
Η ΤΕΟΜΟΤΟ Α.Ε., επίσημη αντιπροσωπεία στην Ελλάδα των μοτοσυκλετών Kawasaki και Peugeot, είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει τη νέα της συνεργασία με την ELDON’S ΑΕΒΕ