Δελτία Τύπου

Η Honda μας παρουσιάζει το Rebel 500 MY2024

Tρεις ολοκαίνουργιες χρωματικές επιλογές για το 24YM


31.10.2023

Μία εξαιρετικά δημοφιλής μοτοσυκλέτα της Honda για κατόχους διπλώματος A2, με παράλληλο δικύλινδρο κινητήρα 500cc αποκτά τρεις ολοκαίνουργιες χρωματικές επιλογές για το 24YM

Ο στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει μονόδρομο συμπλέκτη ολίσθησης/υποβοήθησης (assist/slipper), φωτισμό LED και ένδειξη επιλεγμένης σχέσης κιβωτίου. Εξακολουθεί να διατίθεται έκδοση ‘S’ με εργοστασιακά αξεσουάρ (μάσκα προβολέα, μαύρα καλύμματα ανάρτησης και φυσούνες πιρουνιού και σέλα με ραφή σε μοτίβο «διαμάντι») τώρα σε φινίρισμα Pearl Shining Black για το 24YM.

452927 24YM CMX500


1. Εισαγωγή

Για πολλούς 20άρηδες αναβάτες, εκπροσώπους της Generation Ζ που ουσιαστικά έχουν μεγαλώσει στην ψηφιακή εποχή, οι μοτοσυκλέτες σημαίνουν κάτι πολύ περισσότερο από ένα απλό μέσο μεταφοράς. Πρέπει να αντιπροσωπεύουν ένα είδος lifestyle, να δηλώνουν μία άποψη και να τους επιτρέπουν να εκφράζουν την προσωπική τους ταυτότητα. Οι προσδοκίες της συγκεκριμένης κατηγορίας αναβατών διαφέρουν από αυτές των τυπικών αναβατών και οι μοτοσυκλέτες που τους ελκύουν το εκφράζουν απόλυτα. Πρέπει να ταιριάζουν με τον τρόπο ζωής τους και παράλληλα να προσφέρουν τη δυνατότητα για περαιτέρω εξατομίκευση. Συνδυάζοντας την παράδοση με επαναστατικές νέες ιδέες και προοπτικές, η CMX500 Rebel προοριζόταν να γίνει μία τέτοια μοτοσυκλέτα.

Υιοθετώντας μία κλασική, διαχρονική εμφάνιση, εμπλουτισμένη με ένα πρωτοποριακό, μοντέρνο και απόλυτα χαρακτηριστικό στυλ, η CMX500 Rebel σημείωσε άμεση επιτυχία όταν κυκλοφόρησε το 2017. Από τότε, η συνεχιζόμενη δημοτικότητά της τη βοήθησε να αναδειχτεί σε best-seller μοντέλο στην Ευρώπη στην κατηγορία ‘custom’ τόσο το 2021 όσο και το 2022.

Το 20YM, η Rebel αναβαθμίστηκε σε επίπεδο άνεσης και πρακτικότητας χάρη στην ανανεωμένη σέλα, τις αναθεωρημένες ρυθμίσεις της ανάρτησης και στην προσθήκη ένδειξης επιλεγμένης σχέσης στο κιβώτιο. Τόσο ο προβολέας όσο και το πίσω φως ήταν νέα στοιχεία και με την προσθήκη φλας LED, απέκτησε full LED φιλοσοφία φωτισμού. Το ανανεωμένο σύστημα εξάτμισης, συμπεριλαμβανομένου ενός νέου αισθητήρα LAF (Linear Air Flow Sensor), εξασφάλισαν τη συμμόρφωση με το πρότυπο EURO5.

Το 21YM είδε την οικογένεια Rebel να διευρύνεται στην Ευρώπη με την εισαγωγή της CMX1100. Βασίστηκε στη συνταγή που έκανε τη CMX500 Rebel τόσο ξεχωριστή και πρόσθεσε αξιοζήλευτες επιδόσεις, πιο έντονο χαρακτήρα και πολλές από τις πλέον προηγμένες τεχνολογίες της Honda.

Προσιτή, και εύκολη στη χρήση, η Rebel έχει εντελώς δικό της χαρακτήρα και την ίδια στιγμή είναι ένας λευκός καμβάς στον οποίο ο ιδιοκτήτης της μπορεί να απελευθερώσει όλη τη δημιουργικότητά του. Ως προς τα μηχανικά μέρη, παραμένει ίδια για το 24YM, με τη διαφορά ότι αποκτά δύο νέες στάνταρ χρωματικές επιλογές και ένα νέο μοντέρνο χρωματισμό για την ‘S’ Edition.

452928 24YM CMX500


2. Επισκόπηση

Η εξέλιξη της Rebel ξεκίνησε στη Β. Αμερική, με σκοπό να διεγείρει τη φαντασία της νέας γενιάς αναβατών με διαφορετικό τρόπο σε σχέση με τις παραδοσιακές cruiser μοτοσυκλέτες. Έχοντας το δικύλινδρο παράλληλο κινητήρα των 471 κ.εκ., με μεγάλα αποθέματα ροπής χαμηλά και ομαλή, γραμμική απόδοση σε όλο το φάσμα των στροφών, η Rebel μπορεί να οδηγηθεί από κατόχους διπλώματος Α2. Επίσης, πρόκειται για μία λεπτών διαστάσεων μοτοσυκλέτα με χαμηλή σέλα, ιδιαίτερα εύκολη στο χειρισμό της σε χαμηλές ταχύτητες. Η θέση οδήγησης είναι ξεκούραστη και φυσική, με τα χέρια του αναβάτη ελαφρώς απλωμένα και τα μαρσπιέ σε μεσαία θέση.

Το σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο της Rebel διαθέτει φρέσκιες, μοντέρνες γραμμές που καταλήγουν σε μία γυμνή ουρά με το φαρδύ πίσω ελαστικό να θυμίζει έντονα ‘bobber’ μοτοσυκλέτα. Βάφεται σχεδόν εξ ολοκλήρου σε μαύρο χρώμα, ενώ το μονόσελο μπορεί να αντικατασταθεί με σέλα συνεπιβάτη λύνοντας απλά δύο βίδες.

Η 24YM CMX500 Rebel θα διατίθεται στις εξής χρωματικές επιλογές:

Seal Silver Metallic **ΝΕΟ**
Matt Laurel Green Metallic **ΝΕΟ**
Mat Gunpowder Black Metallic

Η 24YM CMX500 Rebel ‘S’ Edition θα διατίθεται επίσης στην εξής χρωματική επιλογή:

Pearl Shining Black **ΝΕΟ**

452932 24YM CMX500


3. Κύρια Χαρακτηριστικά

3.1 Στυλ & Εξοπλισμός

• Λιτό και χαμηλό στυλ ‘bobber’
• LCD πίνακας οργάνων με ανοιχτόχρωμες ενδείξεις σε σκούρο φόντο και ένδειξη επιλεγμένης σχέσης κιβωτίου
• Η σέλα του συνεπιβάτη και τα πίσω μαρσπιέ αφαιρούνται εύκολα για εξατομίκευση
• Διατίθεται κιτ εργοστασιακών αξεσουάρ

Δύο ήταν οι λέξεις κλειδιά στις οποίες βασίστηκε το πρόγραμμα εξέλιξης της Rebel: ‘SIMPLE’ (‘ΑΠΛΗ’) & ‘RAW’ (‘ΩΜΗ’). Όμως, το να δημιουργείς τόσα πολλά με τόσα λίγα αποτελεί τέχνη από μόνο του, μία άσκηση μινιμαλιστικού σχεδιασμού στην οποία κάθε λεπτομέρεια μετράει.

Και η Rebel δεν απογοητεύει: με χαμηλή, λεπτή σιλουέτα τύπου ‘bobber’, φαρδιά ελαστικά, έντονα κεκλιμένο ρεζερβουάρ 11,2 λίτρων και χοντρό τιμόνι, χαρίζει στον αναβάτη μία θέση οδήγησης που τον βάζει ‘μέσα’ στη μοτοσυκλέτα. Από κάθε οπτική γωνία, η γυμνή της εμφάνιση εκφράζει έναν εντελώς δικό της, ξεχωριστό χαρακτήρα.

Τα περισσότερα εξαρτήματα της Rebel είναι βαμμένα μαύρα, γεγονός που αναδεικνύει τη σχεδιαστική φιλοσοφία της, υπογραμμίζοντας την ίδια στιγμή το διακριτικό χρωματισμό. Όλα τα φώτα είναι τεχνολογίας LED, και ο επιβλητικός, στρογγυλός προβολέας έχει συμπαγή φακό διαμέτρου 175 mm και βάση από χυτό αλουμίνιο. Το πολύ λεπτό οβάλ πίσω φως και η πινακίδα κυκλοφορίας ταιριάζουν με τη χαμηλωμένη σιλουέτα της Rebel. Μικρά στρογγυλά φλας LED έχουν διάμετρο μόλις 55mm, ενώ ένα στρογγυλό φως θέσης περιλαμβάνεται στα εμπρός φλας.

Το ταχύμετρο είναι ένα συμπαγές όργανο 100mm με ανοιχτόχρωμες ενδείξεις σε σκούρο φόντο (negative LCD display), είναι εντυπωσιακό και ευανάγνωστο και περιλαμβάνει ένδειξη επιλεγμένης σχέσης κιβωτίου. Ο κεντρικός διακόπτης βρίσκεται χαμηλά στην αριστερή πλευρά, κάτω από το ρεζερβουάρ.

Η σέλα και τα μαρσπιέ του συνεπιβάτη αφαιρούνται εύκολα και η γκάμα προσφερόμενων αξεσουάρ περιλαμβάνει πίσω σχάρα, πλάτη, προστατευτικά ρεζερβουάρ και ζελατίνα (flyscreen). Επίσης διατίθενται και νάιλον πλαϊνοί σάκοι πέρα από τους δερμάτινους.

Μία έκδοση ‘S’ – σε ένα νέο υπερβατικό Pearl Shining Black φινίρισμα για το 24YM – ολοκληρώνεται με εργοστασιακή μάσκα προβολέα, φιμέ ζελατίνα, ρετρό προστατευτικά ανάρτησης και φυσούνες πιρουνιού, ειδική καφέ ραφή σέλας σε μοτίβο «διαμάντι» και bronze τροχούς.

452933 24YM CMX500


3.2 Κινητήρας

• Υδρόψυκτος παράλληλος δικύλινδρος κινητήρας 471cc κατάλληλος για κατόχους διπλώματος A2
• Άφθονη ροπή στις χαμηλές στροφές
• Μονόδρομος συμπλέκτης ολίσθησης/υποβοήθησης (assist/slipper) βοηθά στον έλεγχο
• Κοντό τελικό εξάτμισης διαμέτρου 120mm

Ο δικύλινδρος παράλληλος, υγρόψυκτος κινητήρας 471 κ.εκ. με 8 βαλβίδες της Rebel προέρχεται από τη σπορ CBR500R. Για να ανταποκριθεί στον cruiser χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας, τόσο το σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού PGM-FI με την αναθεωρημένη χαρτογράφηση όσο και ο διαφορετικός χρονισμός των βαλβίδων και της ανάφλεξης, επιτρέπουν στον κινητήρα να μην εστιάζει τόσο στην απόδοση στις υψηλές στροφές, όπως στην CBR, αλλά στη ροπή στις χαμηλές και στη γραμμική απόδοση σε όλο το φάσμα των στροφών. Η πλούσια μέγιστη ροπή των 43,3Nm στις 6.000 σαλ. συνδυάζεται με μέγιστη ισχύ 46,2 Ps (34kW) στις 8.500 στροφές ανά λεπτό.

Πρόκειται για ένα μηχανικό σύνολο που πετυχαίνει την τέλεια ισορροπία μεταξύ διαστάσεων και ευέλικτης απόδοσης. Η διάμετρος και η διαδρομή του κυλίνδρου είναι 67 mm x 66,8 mm με σχέση συμπίεσης 10,7:1. Στο εσωτερικό της κυλινδροκεφαλής υιοθετούνται κοκοράκια με ρουλεμάν που χρησιμοποιούν ροδέλες για τη ρύθμιση του διάκενου των βαλβίδων, προσφέροντας μειωμένη καταπόνηση λόγω φορτίου στα ελατήρια των βαλβίδων και περιορισμένες τριβές.

Η αθόρυβη καδένα του εκκεντροφόρου (SV Chain) διαθέτει πείρους με επίστρωση βαναδίου για μειωμένες τριβές και καλύτερη προστασία από τη σκόνη. Η διάμετρος των βαλβίδων εισαγωγής είναι 26,0 mm και των βαλβίδων εξαγωγής 21,5 mm.

Οι εσωτερικές τριβές έχουν περιοριστεί με την προσθήκη αυλακώσεων στις φούστες των εμβόλων (μία μέθοδος φινιρίσματος που αυξάνει την επιφάνεια επαφής, δημιουργώντας διάκενα στα οποία ρέει το λάδι για καλύτερη λίπανση). Η διαδικασία εμβάπτισης σε άλας ΑΒ 1, μετά τη διαδικασία εναζώτωσης με Isonite, δημιουργεί μία προστατευτική, οξειδωτική επίστρωση.

Τα κομβία του στροφαλοφόρου είναι σε μεταξύ τους γωνία 180° και ο αντικραδασμικός άξονας βρίσκεται πίσω από τους κυλίνδρους, κοντά στο κέντρο βάρους της μοτοσυκλέτας. Η πρωτεύουσα μετάδοση και ο αντικραδασμικός άξονας διαθέτουν ψαλιδωτά γρανάζια για περιορισμό του θορύβου. Τα αντίβαρα του στροφάλου έχουν σχεδιαστεί για πιο ομαλή λειτουργία και το χαμηλό βάρος του συνεισφέρει στην ευστροφία του κινητήρα με περιορισμένη αδράνεια.

Ο στροφαλοθάλαμος χρησιμοποιεί φυγοκεντρικά χυτευμένα λεπτά χιτώνια. Ο εσωτερικός σχεδιασμός τους περιορίζει τις απώλειες που μπορεί να προκληθούν από τη διαφορά φάσης ανάφλεξης των κυλίνδρων. Το βαθύ κάρτερ λαδιού έχει χωρητικότητα 3,2 L. Το εύχρηστο, εξατάχυτο κιβώτιο έχει σχεδιαστεί για άνετες αλλαγές ειδικά μέσα στην πόλη. Ένας μονόδρομος συμπλέκτης ολίσθησης/υποβοήθησης (assist/slipper) καθιστά τις αλλαγές ελαφρύτερες και πιο ομαλές και ελέγχει αποτελεσματικά την αναπήδηση και το πιθανό μπλοκάρισμα του πίσω τροχού στα απότομα κατεβάσματα σχέσεων.

Η εξαγωγή 2 σε 1 προωθεί τα καυσαέρια στον καταλύτη και εν συνεχεία επιταχύνονται στον πρώτο θάλαμο και στο δεύτερο θάλαμο αντήχησης. Η εξάτμιση παράγει έναν μπάσο, παλμικό ήχο που ταιριάζει με το ροπάτο χαρακτήρα του κινητήρα. Ένας αισθητήρας Linear Air Flow (LAF) και εσωτερικές ρυθμίσεις στο κοντό τελικό διαμέτρου 120 χλστ. συνεισφέρουν στη συμμόρφωση του κινητήρα με τα πρότυπα EURO5.

452937 24YM CMX500

3.3 Πλαίσιο

• Χαμηλό, σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο
• Ενδοτικές, άνετες αναρτήσεις εμπρός και πίσω, αμορτισέρ αζώτου πίσω
• Ελαστικά 130/90-16 μπροστά και 150/80-16 πίσω

Για να υποστηρίξει τη χαμηλή σιλουέτα της Rebel, το ελκυστικό, σωληνωτό πλαίσιο διαθέτει τρία σημεία στήριξης του κινητήρα και έχει σχεδιαστεί ώστε να είναι όσο το δυνατό πιο στενό ανάμεσα στα πόδια του αναβάτη. Η σκληρότητα των ελατηρίων και η χωρητικότητα λαδιού του πιρουνιού έχουν βελτιστοποιηθεί ώστε να προσφέρουν ιδανική απόσβεση και ποιότητα κύλισης. Το ίχνος του τροχού είναι 110 mm με γωνία κάστερ 28°. Η γωνία (offset) 30° του πιρουνιού σε συνδυασμό με το μεταξόνιο των 1490 mm επιτρέπουν χαμηλό ύψος σέλας 690mm. Η εγκατάσταση των μαρσπιέ σε μεσαία θέση διασφαλίζει μία φυσική θέση οδήγησης, με ισορροπημένες και ουδέτερες αντιδράσεις κατά τις αλλαγές κατεύθυνσης.

Το πλαίσιο περιλαμβάνει ένα καινοτόμο πίσω ημικυκλικό σχήμα (loop) που διαχωρίζει την πιο παχιά σέλα από το μεταλλικό φτερό. Το βιδωτό, αλουμινένιο υποπλαίσιο προσφέρει περαιτέρω δυνατότητες εξατομίκευσης (customisation).

Το πιρούνι φέρει μπουκάλες 41 mm σε απόσταση 230 mm μεταξύ τους για στιβαρή πληροφόρηση του συστήματος διεύθυνσης, άνεση και στυλ. Το σωληνωτό, ατσάλινο ψαλίδι έχει διάμετρο 45 mm και συνεργάζεται με δύο αμορτισέρ αζώτου με δυνατότητα ρύθμισης της προ-φόρτισης ελατηρίου σε 5 θέσεις.

Η μοτοσυκλέτα φορά ελαστικά της Dunlop με στάνταρ διαστάσεις 130/90-16 μπροστά και 150/80-16 πίσω. Η σχεδίαση των τροχών 16 ιντσών από χυτό αλουμίνιο είναι απλή όσο και χαρακτηριστική, ενώ ο μπροστινός δίσκος των 296mm δένει οπτικά με τα μπράτσα του τροχού. Η διπίστονη δαγκάνα των φρένων εμπρός συνδυάζεται με μονοπίστονη πίσω.

452930 24YM CMX500

4. Αξεσουάρ

Καθώς πρόκειται για μία μοτοσυκλέτα με γνήσιο custom χαρακτήρα, συνοδεύεται από μία εκτενή γκάμα Γνήσιων Αξεσουάρ Honda που διατίθενται τόσο μεμονωμένα όσο και στο πλαίσιο ειδικά σχεδιασμένων πακέτων και είναι έτοιμα να τοποθετηθούν στη CMX500 Rebel.

Το Comfort Pack έχει στόχο να αυξήσει την πρακτικότητα της Rebel, με την προσθήκη των παρακάτω αξεσουάρ:
• Πίσω Σχάρα
• Πλάτη Συνεπιβάτη
• Meter Visor
• Ρυθμιζόμενη μανέτα φρένου
• Πρίζα 12V

Το Travel Pack αυξάνει την ικανότητα μεταφοράς της Rebel και περιλαμβάνει
• Πλαϊνούς Σάκους από Νάιλον

Το Special Pack διατίθεται σε δύο χρωματισμούς και περιλαμβάνει αξεσουάρ που αναδεικνύουν το στυλ “rebel”:
• Προστατευτικά Ρεζερβουάρ (Κέντρο & Πλάι)
• Καλύμματα Ανάρτησης & Φυσούνες Πιρουνιού (στάνταρ τοποθέτηση για την ‘S’ edition)
• Κάλυμμα προβολέα (στάνταρ τοποθέτηση για την ‘S’ edition)
• Custom Σέλες Αναβάτη και Συνεπιβάτη (διαθέσιμες σε μαύρο ή καφέ (στάνταρ για την έκδοση ‘S’)

Διατίθενται επίσης τα κάτωθι αξεσουάρ
• Solo Σχάρα
• Δερμάτινοι Σάκοι.

452931 24YM CMX500

5. Τεχνικές προδιαγραφές

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Τύπος Υδρόψυκτος, DOHC
Κυβισμός (cm³) 471
Αρ. βαλβίδων ανά κύλινδρο 4
Διάμετρος ´ Διαδρομή (mm) 67 x 66.8
Σχέση Συμπίεσης 10.7:1
Μέγιστη Ισχύς 46.2 PS (34kW) /8.500rpm
Μέγιστη Ροπή 43.3Nm/6.000rpm
Χωρητικότητα κάρτερ λαδιού 3.2 L
Επίπεδο θορύβου (dB)

Lwot 78

Lurban 74

ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΥΣΙΜΟΥ
Τροφοδοσία PGM-FI
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ καυσίμου 11.2L
Κατανάλωση καυσίμου 27km/litre
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Μίζα Ηλεκτρική
Χωρητικότητα μπαταρίας 12V
Ισχύς ACG 0.5kW
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Τύπος Συμπλέκτη Υγρός, πολύδισκος
Τύπος Κιβωτίου 6- τάχυτο
Τελική Μετάδοση Αλυσίδα
ΠΛΑΙΣΙΟ
Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό, τύπου ‘Διαμάντι’
ΠΛΑΙΣΙΟ
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ) 2,205 x 820 x 1,090
Μεταξόνιο 1490mm
Γωνία κάστερ 28°
Ίχνος τροχού 110
Ύψος σέλας 690mm
Απόσταση από το έδαφος 125mm
Βάρος (πλήρες υγρών) 191kg
Ακτίνα στροφής 2.8m
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Εμπρός Τηλεσκοπικό πιρούνι 41mm
Πίσω Διπλά αμορτισέρ Showa
ΤΡΟΧΟΙ
Τροχός εμπρός 16M/C x MT3.00
Τροχός πίσω 16M/C x MT3.50
Ελαστικό εμπρός 130/90-16M/C 67H
Ελαστικό πίσω 150/80-16M/C 71H
ΦΡΕΝΑ
Σύστημα ABS Δικάναλο
ΟΡΓΑΝΑ & ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ
Όργανα Ψηφιακά
Προβολέας εμπρός LED
Πίσω φως LED

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Μια τελευταία ρύθμιση στο ζήτημα έκδοσης στοιχείων κυκλοφορίας για χρήση οχημάτων κατηγορίας Ο1 και Ο2 (ρυμουλκούμενα - τρέιλερ), συμπεριλαμβανομένων και των ειδικής χρήσεως ειδικού σκοπού μη μεταφοράς εμπορευμάτων, ενεργοποιεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με σχετική τροπολογία
Στις 18-19 Μάϊου 2024 διοργανώνεται το 1ο Οδοιπορικό 50/50 από την Αθλητική Λέσχη Φίλοι Μοτοσυκλέτας Αργολίδας, ΦΙΛΜΑ υπό την αιγίδα του Δήμου Άργος Μυκηνών
H Triumph έδωσε στην δημοσιότητα το νέο της τιμοκατάλογο με όλα τα διαθέσιμα μοντέλα στην ελληνική αγορά
Έχει αναπτυχθεί μέσα από την πολύχρονη αγωνιστική εμπειρία της Ιταλικής εταιρείας και έχει κατασκευαστεί με τέτοιο τρόπο, ώστε να ταιριάζει απόλυτα στις δυνατότητες του οχήματός σας, παρέχοντας έτσι μέγιστη απόδοση και βελτιστοποιημένo ρεπρίζ!

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.