Αγορά

Οδηγός αγοράς μεταχειρισμένου: Aprilia Pegaso 650 Strada – Trail

2005 – 2009


13.04.2020

Tο 2005 η Aprilia δημιούργησε ένα εντελώς διαφορετικό Pegaso 650 σε σχέση με αυτό που κυκλοφορούσε ως τότε

Το νέο τότε Aprilia Pegaso 650 απέκτησε τον κινητήρα των 660cc της Yamaha με άλλη τροφοδοσία και εξάτμιση σε νέο πλαίσιο και εντελώς νέα περιφερειακά. Κυκλοφόρησε μάλιστα σε δύο εκδόσεις, την Strada με τα πιο δρόμου – supermoto χαρακτηριστικά και την Trail με ακτινωτούς τροχούς και μεγαλύτερο ύψος από το δρόμο.

Και οι δύο εκδόσεις διακρίνονται για την καλή τους οδική συμπεριφορά, την ευκολία στην οδήγηση και την αρκετά καλή ποιότητα των περιφερειακών τους. Οι αναρτήσεις του εξασφαλίζουν άνετη αλλά και διασκεδαστική οδήγηση, τα φρένα του είναι εξαίρετα και τα φώτα του δυνατά. Εχει έναν πολύ πρακτικό χώρο με καπάκι ακριβώς μπροστά από τον οδηγό, ένα high tech πίνακα οργάνων με on board computer και δείκτη βενζίνης, χαρακτηριστικά μοναδικά στην κατηγορία.

Επιλέγοντας ένα Aprilia Pegaso Strada ή Trail πρέπει να ληφθούν υπόψη τα εξής:

- έχουν παρατηρηθεί βλάβες που σχετίζονται με την αντλία βενζίνης
- έχουν παρατηρηθεί και κάποιες άλλες βλάβες που αφορούν το ηλεκτρικό σύστημα αλλά κατά κανόνα ενοχοποιείται άδικα η αντλία βενζίνης με αποτέλεσμα τα άσκοπα έξοδα.
- στα πιο πρώιμα μοντέλα (2005 – 2006) ο ψεκασμός δεν λειτουργεί ομαλά κάτω από τις 3.000rpm, πράγμα όμως που έχουν λύσει πολλοί ιδιοκτήτες με την τοποθέτηση power commander. Αυτό σε συνδυασμό με τις βλάβες στην αντλία βενζίνης που προαναφέρθηκαν μπορεί να δημιουργήσει μια εξαιρετικά κακή εικόνα προβλημάτων τα οποία όμως αντιμετωπίζονται εύκολα από τον νηφάλιο ιδιοκτήτη.

aprilia pegaso 650 strada factory

To 2007 η Aprilia δημιούρησε το Aprilia Pegaso Factory με ακτινικής στήριξης δαγκάνα εμπρός, χρυσούς ακτινωτούς τροχούς, τιμόνι από Aprilia Tuono, κομμάτια carbon, λίγο ψηλότερη σέλα και νεά γραφικά. Το μεγαλύτερο κόστος του ως καινούργιο συμπαρασύρει και την τιμή του ως μεταχειρισμένο.

aprilia pegaso 600

Ιστορία του Aprilia Pegaso
1989: Παρουσιάζεται το πρώτο Aprilia Pegaso 600 που αντικατέστησε το παλιότερο Aprilia Tuareg 600 με τον αερόψυκτο κινητήρα Rotax.
1990: Αποκτά τον υγόψυκτο κινητήρα Rotax με την πενταβάλβιδη κεφαλή.
1993: Μικρής κλίμακας αλλαγές στο στήσιμο (με προσανατολισμό την κίνηση στην άσφαλτο) και την βελτίωση της απόδοσης στις χαμηλές στροφές.
1997: Αναβάθμιση του μοντέλου με τοποθέτηση νέου πλαισίου, νέας εξάτμισης 2 σε 1 σε δύο, νέο σχέδιο στα πλαστικά και μάλλον προβληματικό αντεστραμμένο πιρούνι. Ηταν από τις ομορφότερες on-off μοτοσικλέτες της εποχής του με πολλούς οπαδούς.
2001: Νέα φρένα και νέες αναρτήσεις (ξανά τηλεσκοπικό μπροστά). Τοποθετείται ψεκασμός για πρώτη φορά, όχι χωρίς μικροπροβλήματα
2005: Καταργείται το μοντέλο με τον κινητήρα της Rotax και παρουσιάζεται το νέο μοντέλο με τον κινητήρα της Yamaha σε δύο εκδόσεις Strada και Trail
2007: Παρουσιάζεται η τρίτη έκδοση του μοντέλου με την ονομασία Aprilia Pegaso Factory με πολλά σπέσιαλ κομμάτια.

πηγή: used-moto

aprilia pegaso 650

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Οι ιμάντες κίνησης της BANDO (Made in Japan), Ευρωπαϊκών προδιαγραφών και ποιότητας αντίστοιχης των OEM, παρέχουν ακρίβεια και προοδευτική απόδοση κάτω από απαιτητικές συνθήκες οδήγησης
Η θρυλική JAWA ανανεωμένη το 2024 με νέους τετράχρονους κινητήρες 350 και 650κ.εκ. παρουσιάζει μια γκάμα με 8 μοντέλα προδιαγραφών Euro5
Η καμπάνια αφορά όλες τις μοτοσυκλέτες MV Agusta που η παραγωγή τους ξεκίνησε από τον Ιανουάριο του 2018. Για την συμμετοχή τους οι πελάτες θα πρέπει να εγγραφούν στην σχετική φόρμα που υπάρχει στην επίσημη ιστοσελίδα της MV Agusta ώστε να λάβουν το κουπόνι “We Care”
Τα variator της Ιταλικής Malossi είναι πολύ εύκολα στην εφαρμογή και τοποθέτηση, όσο και στη δυνατότητα εξατομίκευσης του τρόπου λειτουργίας τους

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.