Honda E-Clutch – Ηλεκτρονικός συμπλέκτης για μια νέα εμπειρία οδήγησης

Σύντομα σε μοντέλα παραγωγής


10.10.2023

Το νέο σύστημα μετάδοσης της Honda είναι έτοιμο και αναμένεται να εφαρμοσθεί σύντομα σε μοτοσυκλέτες παραγωγής


Το σύστημα επιτρέπει τις αλλαγές ταχυτήτων χωρίς την χρήση συμπλέκτη, κατά το σταμάτημα αλλά και την εκκίνηση. Όπως καταλαβαίνετε το E-Clutch δεν έχει σχέση με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DCT) της Honda. Όπως επίσης δεν λειτουργεί όπως το quick shifter.

Το E-Clutch υπάρχει και μανέτα συμπλέκτη, οπότε υποθέτουμε πως θα δίνει στον αναβάτη η δυνατότητα να ελέγχει τον συμπλέκτη όποτε αυτός θελήσει.

Σύμφωνα με την Honda το σύστημα μπορεί να ενσωματωθεί σε όλους τους κινητήρες της Honda, που χρησιμοποιούνται σε μοντέλα της τρέχουσας γκάμας. Η ιαπωνική εταιρεία σκοπεύει να το χρησιμοποιήσει σύντομα στις πιο «διασκεδαστικές» μοτοσυκλέτες της, χωρίς να τις κατανομάζει.

Ίσως στην επερχόμενη EICMA να δούμε το πρώτα ή τα πρώτα μοντέλα που θα είναι εφοδιασμένα με το E-Clutch. Ο νους μας πάει σε μοτοσυκλέτες που δεν διατίθενται με DCT, όπως το Hornet 750, τα CB500X, CB500F και CB500R.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Μπορεί να μην παράγεται από το εργοστάσιο του Hamamatsu αλλά είναι ιαπωνικής προέλευσης
Η ασπίδα (shield) της ινδικής Sepal είναι η εξέλιξη των σκεπάστρων για κάθε είδους μοτοσυκλέτα. Πως θα σας φαινόταν ένα Duke με «hard top»;
Μια ιταλική εταιρεία χρησιμοποιεί υγρούς κρυστάλλους για να δημιουργήσει μια επαναστατική ζελατίνα
H Honda εξελίσσει αερόσακο που θα προστατεύει τον αναβάτη ακόμη και σε περίπτωση που αποσπάται από την μοτοσυκλέτα

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.