Αφιερώματα

7 παπιά που δεν υπάρχουν στην χώρα μας... προς το παρόν!

Διατίθενται στις ασιατικές αγορές


10.12.2018

Παπιά υπάρχουν. Νέα μοντέλα, σύγχρονα με LED φώτα, LCD οθόνες, και χρώματα MotoGP. Θα τα δούμε στην χώρα μας. Για μερικά από αυτά η έλευση στην ελληνική αγορά είναι δεδομένη. Για τα υπόλοιπα κανείς δεν ξέρει

Honda Wave 125

Το Wave το έχουμε γνωρίσει και στην χώρα μας με 110 κ.εκ., όμως αυτό που παρουσιάστηκε στην Μαλαισία δεν έχει καμία σχέση με το «τίμιο» μεταφορικό μέσο που κυκλοφορεί στους ελληνικούς δρόμους. Το νέο Wave έχει σχεδιαστεί από την αρχή με πιο «απαλές» γραμμές λιγότερες γωνίες και γενικά πιο premium style. Σε αυτό συμβάλουν ο LED προβολέας και τα δύο μεγάλα φωτιστικά σώματα που δεσπόζουν στην «ποδιά».

New Honda Wave 125i Malaysia 4

Ο κινητήρας είναι ένας μονοκύλινδρος, αερόψυκτος 125 κ.εκ. που αποδίδει 9 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και 1 kgm ροπή στις 5.500 σ.α.λ.. Το βελτιωμένο σύστημα ψεκασμού PGM-FI εξασφαλίζει καλύτερες επιταχύνσεις και μικρή κατανάλωση.

To Wave 125 εκτός από όμορφο είναι και πολύ πρακτικό. Κάτω από την μεγάλη σέλα, υπάρχει ένας χώρος 18 λίτρων, ικανός να φιλοξενήσει πολλά αντικείμενα. Το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 4 λίτρα και η Honda υποστηρίζει πως η αυτονομία του με ένα γέμισμα φτάνει τα 300 χλμ.
Στην Μαλαισία διατίθεται σε δύο εκδόσεις με ένα δισκόφρενο σε κάθε τροχό, ενώ υπάρχει και αυτή με ταμπούρο στον πίσω που είναι και η πιο οικονομική. Τα χρώματα θα είναι κόκκινο-μαύρο, μπλε-μαύρο και γκρι-μαύρο.


Honda Dash 125

Μεγαλώνοντας από την προηγούμενη γενιά των 109 κ.εκ, το Dash 125 αποδίδει 9,85 hp στις 8.000 σ.α.λ. και ροπή 9,54 Nm ροπή από τον 124,89 κ.εκ. μονοκύλινδρο, διβάλβιδο, αερόψυκτο κινητήρα της Honda. To κιβώτιο είναι τεσσάρων σχέσεων χωρίς συμπλέκτη, η τελική μετάδοση γίνεται με αλυσίδα και η τροφοδοσία με το σύστημα PGM-FI της Honda.

honda dash 125 8

Η ανάρτηση αποτελείται από ένα συμβατικό πιρούνι και δύο αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση. Το Dash 125 στην Μαλαισία διατίθεται σε δύο εκδόσεις. Η «ακριβή» φέρει δύο δισκόφρενα και η πιο οικονομική δισκόφρενο μπροστά και ταμπούρο πίσω.

Το ύψος σέλας του Dash 125 είναι 767 mm και το βάρος στα 103 kg. Η εκκίνηση γίνεται με μίζα και με μανιβέλα. Το Dash 125 θα χρησιμοποιηθεί στη σειρά αγώνων του θεσμού Malaysian Cub Prix.

Υπάρχουν τέσσερις επιλογές χρώματος για το νέο Honda Dash 125. Μαύρο (Pearl Magellanic Black), κόκκινο, μπλε (Pearl Nightfall Blue) και μια βαμμένη στα χρώματα της ομάδας MotoGP που αποτελεί την πιο ακριβή έκδοση.

Honda RS150R

Η νέα έκδοση του «παπιού» RS150R, το είδαμε τον περασμένο Απρίλιο στην ελληνική έκθεση μοτοσυκλέτας με το όνομα GTR150. Στην Μαλαισία ο μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος κινητήρας με το εξατάχυτο κιβώτιο, με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και τον ηλεκτρονικά ελεγχόμενο ψεκασμό Honda PGM-F1, αποδίδει 15,6 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. και 1,38 kgm στις 6.500 σ.α.λ.

honda rs150r red

Η έκδοση που είχε φέρει η ελληνική αντιπροσωπεία της Honda στην Έκθεση Μοτοσυκλέτας είχε σχεδόν την ίδια ισχύ, 15,75 ίππους. Επιπλέον όμως για να μπορεί να εισαχθεί στην χώρα μας θα πρέπει υποχρεωτικά να φέρει ABS.

Το συγκεκριμένο παπί αποτελεί το αντίπαλο δέος του Yamaha Y15ZR των 15 ίππων

Το πλαίσιο του RS150R είναι ατσάλινο περιμετρικό και οι αναρτήσεις του αποτελούνται από συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι μπροστά και μονό αμορτισέρ πίσω. Το βάρος του είναι 123 κιλά και το μεταξόνιο 1.276 χλστ.

SYM VF3i

Η Sym Μαλαισίας παρουσίασε το VF3i, το μεγαλύτερο «παπί» παραγωγής με 185 κ.εκ.. Το VF3i έχει μονοκύλινδρο υγρόψυκτο κινητήρα 183 κ.εκ. Αποδίσει 17,7 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και 1,6 kgm ροπής. Το παπί διαθέτει «διαστημική» σχεδίαση και είναι εξοπλισμένο με όλα τα must της εποχής. Όπως led φωτιστικά σώματα και όργανα με οθόνη lcd.

sym vf3i 185 2018 4

Η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ είναι 7 λίτρα. Διαθέτει ένα δισκόφρενο σε κάθε τροχό, διαμέτρου 250 χλστ μπροστά και 200 χλστ πίσω. Το βάρος του είναι 124 κιλά και σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε η SYM η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 155 χ.α.ω.!

Η τιμή του στην Μαλαισία είναι 7.988RM η οποία ισούται σε 1.660€. Θα διατίθεται σε μπλε και κόκκινο ενώ θα υπάρχει και μια έκδοση σε μαύρο ματ που κοστίζει 8.288RM (1.720€).

SYM E-Bonus 110

Η SYM παρουσίασε στη Μαλαισία ένα νέο παπί σε τρεις εκδόσεις. Η ονομασία τους είναι, E-Bonus 110, E-Bonus 110 H και Bonus 110 SR.

Και τα τρία μοντέλα μοιράζονται τον ίδιο αερόψυκτο, τετραβάλβιδο, μονοκύλινδρο κινητήρα 108 κυβικών εκατοστών. Ο οποίος μάλιστα αποδίδει 7,1 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. Διαθέτει κιβώτιο ταχυτήτων 4 σχέσεων και περνά τις προδιαγραφές euro 3.

2018 Sym Bonus 110 series 15

Θα παράγονται σε τρία διαφορετικά χρώματα. Μπλε, μαύρο και κόκκινο. Τα οποία συνδυάζονται με πλαστικά μέρη που έχουν carbon fiber σχέδιο και υφή. Τα μοντέλα E-Bonus 110 και 110 H, εφοδιάζονται με ταμπούρα για τον εμπρός και πίσω τροχό ενώ η έκδοση SR με δισκόφρενο μόνο στον μπροστινό. Όσο για τις ζάντες, το E-Bonus 110 διαθέτει κλασσικές ακτινωτές. Ενώ τα άλλα δύο μοντέλα χυτές, με σπορ σχεδίαση. Όλα είναι εξοπλισμένα με τηλεσκοπικό πιρούνι και δύο αμορτισέρ λαδιού. Το βάρος τους ανέρχεται στα 103 κιλά. Κάτω από τη σέλα υπάρχει χώρος για μικροαντικείμενα και το ρεζερβουάρ, το οποίο έχει χωρητικότητα 4 λίτρων. Διαθέτουν ηλεκτρική μίζα αλλά και μανιβέλα. Το 110 SR διαθέτει και μία θύρα USB.

Η διάθεσή τους στη Μαλαισία αρχίζει τον Σεπτέμβρη με τιμές κάτω από 1.000€!

Suzuki Satria 150

Το Satria διατίθεται στις αγορές της Ασίας. Είναι ένα «παπί» που αν ερχόταν στην Ελλάδα θα έκανε πάταγο. Στην ουσία πρόκειται για την εξέλιξη του θρυλικού best seller της Suzuki, FX125. Το Satria F150 έχει κινητήρα μοτοσυκλέτας, μονοκύλινδρο, υγρόψυκτο, τετραβάλβιδο με ψεκασμό και 150 κυβικά που αποδίδει 18 ίππους στις 10.000 σ.α.λ. και 1,4 kgm στις 8.500 σ.α.λ.

Το κιβώτιο είναι εξαταχύτο, ενώ στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται το σύστημα easy start της Suzuki που έχουν πλέον όλα τα μοντέλα της εταιρείας. Το ηλεκτρονικό σύστημα δίνει εντολή με ένα στιγμιαίο πάτημα της μίζας, αυτή να «δουλέψει» μέχρι να τεθεί σε λειτουργία ο κινητήρας.

suzuki satria f150 1

Στα τεχνικά χαρακτηριστικά που βρήκαμε στην ιστοσελίδα της Suzuki Ινδονησίας είδαμε πως το μηχανικό σύνολο του Satria πληρούσε τις προδιαγραφές Euro3. Παρ’ όλα αυτά δεν το είδαμε στην Ευρώπη.
Το βάρος του «παπιού» είναι 109 κιλά με το ρεζερβουάρ να έχει χωρητικότητα 4 λίτρα. Το πλαίσιο είναι ατσάλινο με τον κινητήρα φέρον τμήμα του. Είναι εξοπλισμένο με δισκόφρενα και στους δύο τροχούς, χωρίς ABS. Στις αναρτήσεις συναντάμε ένα συμβατικό πιρούνι και ένα κεντρικά τοποθετημένο αμορτισέρ.

Όσο για την σχεδίαση… μίνιμαλ πλαστικά καλύπτουν τον κινητήρα, racing γραφικά χαρίζουν σπορτιφ εικόνα, λεπτή σέλα και τελικό εξάτμισης, διαστημικής σχεδίασης προβολέας. Κάτω από την σέλα υπάρχει μικρός αποθηκευτικό χώρος με υποδοχή USB για φόρτιση κινητού.

Το πάνελ οργάνων αποτελείται από μια μεγάλη TFT οθόνη πολλαπλών ενδείξεων, ίδια με αυτήν των GSX-R και GSX-S 125.

Στην Ινδονησία είναι διαθέσιμο σε πολλά και ωραία χρώματα. Ένα από αυτά εμπνευσμένο από την ομάδα MotoGP της Suzuki. Εξάλλου το κορυφαίο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα μοτοσυκλετών είναι εξαιρετικά δημοφιλές στην Ινδονησία.

Yamaha Y15ZR GP Edition

Αυτή είναι η τέταρτη GP Edition που βγαίνει στην παραγωγή και απευθύνεται στις ασιατικές αγορές. Μαζί με το πανέμορφο «παπί» όσοι το αποκτήσουν θα πάρουν μαζί ένα μοντέλο του Y15ZR υπό κλίμακα και ένα fitness wristband που δεν κυκλοφορούν στον εμπόριο. Και όλα αυτά χωρίς να επιβαρύνεται η τελική τιμή της ειδικής έκδοσης που στην Μαλασία κοστίζει 8.588 MYR (1.820€).

2018 Yamaha Y15 ZR GP Edition HLYM 2

To Υ15ZR GP Edition διαθέτει έναν τετράχρονο, υγρόψυκτο τετραβάλβιδο με σύστημα ψεκασμού κινητήρα με τον μονοκύλινδρο τοποθετημένο κάθετα και όχι οριζόντια όπως συνηθίζεται στα παπιά. Αποδίδει 15 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και 1,4 kgm ροπής στις 7.000 σ.α.λ. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι πέντε σχέσεων με συμπλέκτη.

Το πλαίσιο είναι χαλύβδινο σωληνωτό και το απλής σχεδίασης ψαλίδι είναι κατασκευασμένο από το ίδιο υλικό. Οι τροχοί είναι χυτοί αλουμινένιοι 17 ιντσών. Το πιρούνι είναι συμβατικό και το αμορτισέρ διαθέτει ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου και είναι τοποθετημένο στο κέντρο. Το φρενάρισμα αναλαμβάνουν δύο δισκόφρενα Το βάρος του είναι 115 κιλά και το μεταξόνιο βρίσκεται στα 1.290mm.

Το ύψος σέλας βρίσκεται στα 780mm και η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ ανέρχεται σε 4,2 λίτρα. Το πάνελ οργάνων περιλαμβάνει ένα μεγάλο αναλογικό στροφόμετρο και μια οθόνη LCD με δείκτη στάθμης βενζίνης, επιλεγμένη σχέση κιβωτίου, ολικό και δύο μερικούς χιλιομετρητές και μετρητή μέσης και στιγμιαίας κατανάλωσης. Όπως και στις μεγάλες μοτοσυκλέτες τα φωτιστικά σώματα είναι τεχνολογίας Led.

 

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Μοτοσυκλέτα, κράνος, βενζίνη. Αν πει κανείς ότι αυτά είναι όλα όσα χρειάζεται για να πάρει τους δρόμους, τεχνικά, θα έχει δίκιο. Αλλά…
Για όσους σκέφτονται να μπουν στον χώρο της «χωμάτινης» οδήγησης, ακόμα και με εκδρομική διάθεση, προκύπτει ένα ερώτημα, κατά πόσο χρειάζεται ένα off road κράνος
Βρισκόμαστε στο 1994 και ο Max Biaggi με την RSW 250 κατακτά τον πρώτο τίτλο της Aprilia στην κατηγορία των 250 κ. εκ. του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας
Όλες οι πληροφορίες για τα ελαστικά αναγράφονται στο προφίλ και αποτελούνται από κωδικούς που προσδιορίζουν τα χαρακτηριστικά και τις επιδόσεις τους. Εδώ θα μάθετε το νόημά τους

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.