Αφιερώματα

Συνέντευξη Marc Marquez: "Αγχώθηκα όταν οι Ducati κέρδιζαν τους αγώνες"

Ο Ισπανός εξιστορεί τη διαδρομή προς το πέμπτο στέμμα στο MotoGP σε έξι χρόνια


24.10.2018

Ο Marc Márquez αποκάλυψε τις κρίσιμες στιγμές του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος MotoGP του 2018 που έκριναν τον τίτλο στην κορυφαία κατηγορία

Marc Marquez
Ο Márquez κέρδισε τον Ιαπωνικό GP στο Motegi και σφράγισε τον πέμπτο τίτλο του σε ηλικία των 25 ετών. Ο Ισπανός έχει κερδίσει συνολικά επτά παγκόσμιους τίτλους και χρειάζεται δύο ακόμη για να φτάσει τον Rossi.

Ακολουθεί η συνέντευξη που παραχώρησε στη Red Bull στην Ιαπωνία:

Ποιος ήταν ο αναβάτης έκπληξη για εσένα; Ποιος σε εντυπωσίασε;
Ο Dovizioso ήταν πολύ γρήγορος και σε όλους τους αγώνες με δυσκόλεψε, αλλά αυτός που με εντυπωσίασε για μεγάλη μέρος της σεζόν ήταν ο Jorge Lorenzo. Ήταν πολύ δυνατός στον αγώνα του Mugello. Με εξέπληξε γιατί πέρυσι προσπάθησε πολύ με τη Ducati και φέτος ήταν πολύ γρήγορος.

Marc Marquez Andrea Dovizioso

Ποια ήταν η καθοριστική στιγμή του 2018;
Η Αραγονία, επειδή το δεύτερο μέρος της σεζόν που ξεκίνησε στο Μπρνο (GP της Τσεχίας), οι αναβάτες της Ducati ήταν πολύ δυνατοί, πολύ γρήγοροι και κέρδιζαν όλους τους αγώνες. Ήταν πολύ σημαντικό να σταματήσει το σερί στην Αραγονία. Μπόρεσα να κερδίσω, να διευρύνω το προβάδισμά μου και κερδίσω ξανά την αυτοπεποίθησή μου.

Υπάρχει σύγκριση μεταξύ του θριάμβου του 2018 με αυτόν του του 2017;
Το 2017 ήταν πιο δύσκολο από άποψη ανταγωνισμού. Ξεκίνησα πολύ καλά τη σεζόν. Πήρα προβάδισμα και ήταν πιο εύκολο να διαχειριστώ την κατάσταση. Στο τέλος της σεζόν του 2017, η μάχες με τον Dovizioso και ήταν πολύ αγχωτικό με τόσους λίγους βαθμούς να μας χωρίζουν.

Marc Mrquez 1

Πώς διαχειρίζεστε την πίεση; Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να χαλαρώσεις;
Μου αρέσει να δέχομαι πίεση γιατί δουλεύω καλύτερα. Έχω επιπλέον κίνητρα και μεγαλύτερη συγκέντρωση. Φυσικά, μερικές φορές σε έναν GP «εντός έδρας», ή προσπαθείς να ξεχάσεις την πίεση και ο καλύτερος τρόπος να την ξεπεράσεις είναι να οδηγήσεις τη μοτοσυκλέτα. Απλά εμπιστεύεσαι τα ένστικτά σου και το ταλέντο σου, συνεχίζεις να οδηγείς και προσπαθείς να βρεις την καλύτερη διάθεση.

Marc Marquez 1

Πώς διαχειρίζεσαι το γεγονός πως είσαι ο αναβάτης που όλοι θέλουν να νικήσουν;
Αυτό είναι ίσως το πιο δύσκολο. Να είσαι πάντα αυτός που όλοι θέλουν να νικήσουν. Για παράδειγμα, σε μερικούς αγώνες τερματίζω τρίτος ή εκτός των βαθμών και όλοι ρωτάνε, «Γιατί τερμάτισες τρίτος;" Αυτό το είδος πίεσης είναι δύσκολο να τον διαχειριστείς γιατί αισθάνεσαι την πίεση από τον κόσμο και ειδικά από τον τύπο και τους δημοσιογράφους. Ξέρω ότι κάθε Σαββατοκύριακο πρέπει να αγωνιστώ για τη νίκη γιατί αλλιώς όλοι θα ρωτήσουν: «Τι συμβαίνει;»

Marc Mrquez 2

Τα ρεκόρ υπάρχουν για να καταρρίπτονται. Είναι στο μυαλό σου από τώρα ή θα τα σκεφτείς μόνο όταν αποσυρθείς από την ενεργό δράση;
Ειλικρινά, ποτέ δεν σκέφτηκα τα ρεκόρ και ποτέ δεν θα τα σκεφτώ μέχρι να εγκαταλείψω τους αγώνες. Έρχονται φυσιολογικά αν «δουλέψεις» με το σωστό τρόπο. Πρέπει να απολαμβάνεις τις στιγμές και όλα θα έρθουν μόνα τους. Τα ρεκόρ είναι σημαντικά, αλλά οι τίτλοι είναι πιο σημαντικοί. Προσπαθώ να κατακτώ σε κάθε σεζόν έναν τίτλο.

 

Προφίλ Marc Márquez:
Ηλικία: 25
Εθνικότητα: Ισπανός
Τόπος γέννησης: Cervera
2010 Παγκόσμιος Πρωταθλητής 125cc
2012 Παγκόσμιος Πρωταθλητής Moto2
Ντεμπούτο MotoGP: 2013
Ομάδα MotoGP: Repsol Honda
Τρίτη θέση στο ντεμπούτο στο MotoGP το 2013 στο Grand Prix του Κατάρ
Πρώτος τίτλος MotoGP: 2013 με έξι νίκες και 334 βαθμούς
Συνολικοί τίτλοι MotoGP: 5
Pole Positions MotoGP: 50
Νίκες MotoGP: 43
Podium MotoGP: 76

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η μεγαλύτερη καινοτομία στην ασφάλεια των μοτοσυκλετιστών είναι εκείνη που προστατεύει το κεφάλι. Το 1963, η Bell Helmets σχεδίασε και ανέπτυξε το πρώτο full-face κράνος μοτοσυκλέτας, το οποίο ονομάστηκε Bell Star
Το Honda SH, το σκούτερ-θρύλος που γεννήθηκε το 1984, γιορτάζει τα 40 του χρόνια, έχοντας καθιερωθεί ως σύμβολο κινητικότητας σε πόλεις σε όλη την Ευρώπη
Τέλη της δεκαετίας του 2000 και στο Hamamatsu θέλουν να εκμεταλλευθούν την δημοφιλία του Hayabusa, να αποκαθηλώσουν το Ηonda SH και να αντικαταστήσουν το SV650
Πάμε σχεδόν 40 χρόνια πίσω, όταν η Suzuki παρουσίασε ένα επαναστατικό πρωτότυπο με σχεδίαση από το μέλλον

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.