ADX TG 400
Η SYM μπαίνει δυναμικά στην κατηγορία των maxi crossover scooter με ένα μοντέλο που θα ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό
Η σχεδίαση ακολουθεί τα πρότυπα της κατηγορίας. Επιβλητική εμφάνιση, με μικρή μετωπική επιφάνεια, διπλοί προβολείς, αποσπώμενη, από τα πλαστικά της «ασπίδας», ρυθμιζόμενη ζελατίνα, χούφτες, ελαστικά «παντός εδάφους» μεγάλη σέλα, ψηλό και γυμνό τιμόνι. Και κάπου εδώ οι ομοιότητες με crossover scooter 350-400 κ.εκ. σταματάνε.
Ο λόγος είναι πως ο μονοκύλινδρος, τετραβάλβιδος, υγρόψυκτος κινητήρας των 399 κ.εκ. είναι τοποθετημένος κεντρικά. Όπως σε μια μοτοσυκλέτα. Το μοναδικό scooter με ίδια διάταξη είναι το κατά πολύ ακριβότερο Honda X-ADV. Η τελική μετάδοση επιτυγχάνεται με αλυσίδα, το αλουμινένιο ψαλίδι διαθέτει δύο μπράτσα και έτσι είμαστε σίγουροι πως η συμπεριφορά του ADX TG στο δρόμο θα είναι ανώτερη από αυτή των συμβατικών maxi scooter.
Η απόδοση του κινητήρα φτάνει τους 35 ίππους στις 7.000 σ.α.λ. και η μέγιστη ροπή τα 37,22 Nm στις 5.500 σ.αλ.
Η ανάρτηση αποτελείται από ανεστραμμένο πιρούνι και μονό αμορτισέρ με σύστημα μοχλισμού. Το σύστημα πέδησης με δισκόφρενο 275 χλστ. που συνδυάζεται με ακτινική δαγκάνα 4 εμβόλων και ένα ακόμη πίσω 220 χλστ αναλαμβάνουν την επιβράδυνση και ακινητοποίηση του scooter.
Οι τροχοί είναι 15 ιντσών μπροστά και 14 ιντσών πίσω με ελαστικά πρώτης τοποθέτησης Maxxis.
Όσον αφορά τις διαστάσεις του scooter, το μεταξόνιο είναι 1.535 χλστ. και η σέλα απέχει από το έδαφος 790 χλστ. Το ρεζερβουάρ διαθέτει χωρητικότητα 13,5 λίτρων.
Οι επιθετικοί προβολείς, όπως και όλα τα φωτιστικά σώματα είναι LED και το μοντέλο της SYM είναι εξοπλισμένο με σύστημα Keyelss, οθόνη TFT, δικάναλο ABS και Traction Control.
ADX 300
Η SYM μπαίνει για τα καλά στην κατηγορία των crossover scooter. Μετά το ADX 125 2023 και το «υβρίδιο» ADΧ TG 400, παρουσίασε το ADX 300.
Το νέο μοντέλο διαθέτει ολοκαίνουργιο πλαίσιο, που συνδυάζεται με αναρτήσεις μεγαλύτερων διαδρομών, εμπρός και πίσω και με τον μονοκύλινδρο υγρόψυκτο κινητήρα που προέρχεται από τα 300 άρια, Cruisym a, Joymax Z+, HD και Joyride. Οπότε περιμένουμε το ADX 300 να έχει ισχύ 26 ίππων στις 7.500 .σ.αλ. και ροπή 26,2 Nm στις 6.750 σ.α.λ.
Το ADX διαθέτει «αγριεμένη» εμφάνιση, με έναν πολύ όμορφο προβολέα LED με DRL που φέρει φωτιζόμενο το logo της SYM στο κέντρο. Οι φυσούνες προστατεύουν τα στελέχη του πιρουνιού, η φιμέ ζελατίνα τον αναβάτη από τον αέρα και το νερό της βροχής και οι χούφτες τα χέρια. Για να ολοκληρωθεί η περιπετειώδης εμφάνιση, υπάρχει ρύγχος κάτω από τον προβολέα, το τιμόνι είναι γυμνό και η εξάτμιση έχει κάλυμμα.
Οι τροχοί είναι 14 ιντσών και στο γκρι χρώμα που είδαμε στο περίπτερο της SYM στην EICMA 2023 οι ζάντες είναι βαμμένες σε χρυσό.
Στον εξοπλισμό του ADX 300 περιλαμβάνονται μεγάλη οθόνη TFT 7 ιντσών με δυνατότητα συνδεσιμότητας, Traction Control, ABS και σύστημα Keyless. O χώρος κάτω από την σέλα είναι μεγάλος, χωράει άνετα ένα full face κράνος και πολλά ακόμη πράγματα. Η ποδιά είναι εφοδιασμένη με ντουλαπάκι που έχει θύρα USB.
συ
Είναι σίγουρο πως το ADX 300 θα πρωταγωνιστήσει στις πωλήσεις των 300αριών crossover scooter το 2024.
ADX 125
Με έντονη προσωπικότητα και πλήρη εξοπλισμό το ADX αποτελεί την νέα πρόταση της SYM στα scooter πόλης
Διπλοί προβολείς LED και φώτα ημέρας (DRL) στο φέρινγκ το οποίο διαθέτει έναν ανεξάρτητο μεγάλο ανεμοθώρακα θυμίζοντας φέρινγκ μεγάλου adventure. Το ψηλά τοποθετημένο «γυμνό» τιμόνι, τα ελαστικά διττού χαρακτήρα της Kenda και οι φυσούνες στο πιρούνι «δένουν» με τον περιπετειώδη χαρακτήρα του ADX.
Το crossover scooter της εταιρείας έκανε ντεμπούτο στην EICMA 2021 με το όνομα Husky ADV και κινητήρα 150 κ.εκ.
Το ADX τροφοδοτείται από μονοκύλινδρο, υγρόψυκτο τετραβάλβιδο, κινητήρα 125 κ.εκ., με ισχύ 12,3 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και ροπή 1,2 kgm στις 7.000 σ.α.λ.. Είναι εξοπλισμένος με το Anti-Lift Engine Hanger System (ALEH). Το συγκεκριμένο σύστημα έχει να κάνει με την έδραση του κινητήρα στο χαλύβδινο σωληνωτό πλαίσιο, το οποίο με τη σειρά του χαρίζει εξαιρετική οδική συμπεριφορά. Με το A.L.E.H., κινητήρας και μετάδοση, στηρίζονται στο πλαίσιο μέσω μιας άρθρωσης. Με τον τρόπο αυτό το φαινόμενο της ανύψωσης του κινητήρα κατά την επιτάχυνση εξαλείφεται με αποτέλεσμα το scooter να είναι πιο σταθερό ειδικά κατά τους ελιγμούς και την εκκίνηση.
Είναι εφοδιασμένο με Traction Control, εκμηδενίζοντας κάθε πιθανότητα γλιστρήματος του πίσω τροχού λόγω μειωμένης πρόσφυσης.
Οι αναρτήσεις αποτελούνται από συμβατικό πιρούνι και σχεδόν οριζόντια τοποθετημένο αμορτισέρ. Από ένα δισκόφρενο στους τροχούς 13 ιντσών, 260 χλστ. μπροστά και 230 χλστ. πίσω με δικαναλό ABS, έχουν επιλεγεί από την SYM.
Τα ελαστικά έχουν διαστάσεις 120/70 και 130/70. Το ύψος σέλας είναι 810 χλστ. και η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ, που είναι χαμηλά τοποθετημένο εξασφαλίζοντας ιδανική κατανομή και χαμηλό κέντρο βάρους, είναι 15 λίτρα. Ο χώρος κάτω από την σέλα φιλοξενεί ένα full face κράνος.
Το πακέτο εξοπλισμού ολοκληρώνεται με τα φωτιστικά σώματα LED, την θύρα γρήγορης φόρτισης QC 3.0, το σύστημα Keyless και την οθόνη TFT 5 ιντσών, με αυτόματη προσαρμογή, που συγκεντρώνει όλες τις πληροφορίες που παρέχονται στον αναβάτη.
Η τιμή έχει οριστεί στα 3.595 ευρώ. Περισσότερα δείτε εδώ.