Δοκιμές

Δοκιμή Kawasaki W800 Street: Ζεις μαζί της

Διαχρονική ομορφιά


Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς  //  02.07.2019

Απελευθερωμένη από τα πρέπει της εποχής, η W800, μια μοτοσυκλέτα επιτομή του κλασικού στυλ, ξαναέρχεται στο προσκήνιο πιο επίκαιρη από ποτέ

Φωτογραφίες: Θοδωρής Ερμήλιος

kawasaki w800 street ambience 1

Εκεί που οι λέξεις δεν φτάνουν για να απαριθμήσεις τα ηλεκτρονικά βοηθήματα και κάθε περιγραφή ωχριά για τις πολύχρωμες οθόνες TFT. Τη στιγμή που τις τρεις από τις εφτά ημέρες που έχεις στη διάθεσή σου μια μοτοσυκλέτα τις σπαταλάς για να μάθεις πώς ενεργοποιούνται όλα αυτά που προστάζει η μόδα της εποχής, έρχεται η W800 του 2019 και σου απλουστεύει τη ζωή. Είναι τόσο απλή, όσο δείχνει η ρετρό εμφάνισή της, που παραπέμπει στο W1 του 1967. Τη μοτοσυκλέτα συνδετικό κρίκο μεταξύ της Meguro, την εταιρεία που εξαγόρασε η Kawasaki. Μία από τις μεγαλύτερες σε κυβισμό ιαπωνικές μοτοσυκλέτες της εποχής της, που μιμούνταν με επιτυχία μοντέλο της BSA, με την οποία οι δύο ιαπωνικές εταιρείες συνεργάστηκαν. Τη δεκαετία του ’60 κυκλοφόρησαν οι Meguro K1 και K2, ενώ και η Kawasaki W1 ήταν επηρεασμένη από την BSA A7.

kawasaki w800 street action 5

Ευχαριστιέσαι βόλτα

Έτσι θυμήθηκα πώς είναι να ανεβαίνεις σε μια μοτοσυκλέτα και να οδηγείς. Να ευχαριστιέσαι τη βόλτα και όχι να πονοκεφαλιάζεις αν ταιριάζει για τα προγράμματα οδήγησης. Αν είχε κάτι αντίστοιχο η W800, δεν θα ήταν τα «κλασσικά» πλέον, road, rain, sport, αλλά δίπλα στο «βόλτα» της οθόνης θα έβαζες, βουνό, θάλασσα, ταξιδάκι, ενώ το περισσότερο χρονικό διάστημα θα περιοριζόσουν στο «καθημερινό σούρτα – φέρτα». Είμαι απολύτως θετικός σε νέες τεχνολογίες, αλλά το πράγμα ελέω marketing έχει ξεφύγει. Πιστεύω επίσης πως επιβάλλεται να μπει νέο αίμα στη μοτοσυκλέτα. Κρίνουμε μια μοτοσυκλέτα από την TFT οθόνη και από το multimedia σύστημα που διαθέτει. Ας ηρεμήσουμε και ας πάμε μια βόλτα με το νέο W800 που ξαναμπαίνει στη ζωή μας, ύστερα από τρία χρόνια, αφού η προηγούμενη γενιά βρισκόταν στην παραγωγή από το 2011 έως το 2016.

kawasaki w800 street details 2

Πριν από αυτό, υπήρχε το W650. Από το 1999 έως το 2006. Ίδια όλα μεταξύ τους. Μην ψάχνετε για μεταχειρισμένα. Πουλήθηκαν λίγα στη χώρα μας. Τότε, βλέπετε, αν εξαιρέσουμε την Triumph κατά κύριο λόγο και την Kawasaki με την W, κανείς δεν ασχολούνταν με τα ρετρό. Για να μην πω ότι οι υπόλοιποι «μεγάλοι» κατασκευαστές λοιδορούσαν αυτούς που επέμεναν να τιμούν το παρελθόν τους παρουσιάζοντας κλασσικές μοτοσυκλέτες.

kawasaki w800 street action 2

Διαχρονικό στυλ

Δύο ρόδες, φαρδύ τιμόνι που θα ταίριαζε και σε flat track μοτοσυκλέτα. Σας δίνουμε και ιδέες για customizing. Μεταλλικά φτερά, ίσια σέλα στα 770 χλστ. από το έδαφος, για να μπορούν να φτάνουν τα πόδια κάτω ακόμη και με ύψος 1,70. Δύο εξατμίσεις. Καλάμια πιρουνιού με φυσούνες, δύο αμορτισέρ, δύο «ρολόγια» για όργανα με ένα ψήγμα σύγχρονης τεχνολογίας- λέγε με οθόνη- δύο δισκόφρενα, δύο τροχοί 18 ιντσών με ακτίνες. Τόσο απλά όσο τα γράφουμε.

kawasaki w800 street details 4

Το ρεζερβουάρ είναι φαρδύ και χωράει 15 λίτρα. Το πλαίσιο είναι ατσάλινο και πιο στιβαρό, κατά την Kawasaki, από τον προκάτοχό του. Τα φώτα είναι LED, με τον προβολέα να είναι τεράστιος, αλλά όμορφος και να αποδίδει σωστά. Όσο για το πίσω φωτιστικό σώμα μαζί με τα φλας, απλά ξεβιδώστε, βάλτε το στην αποθήκη και τοποθετήστε ένα μικρότερο after market.

kawasaki w800 street details 3

Αερόψυκτο

Το δικύλινδρο μοτέρ με τον εξωτερικό άξονα που δίνει κίνηση στον εκκεντροφόρο είναι αερόψυκτο. Ναι, έτσι έπρεπε, αλλά το θέλαμε ασημί και όχι μαύρο. Από 773 κ.εκ. βγαίνουν 48 πιστά άλογα. Ο Vertical Twin, με στρόφαλο 360 μοιρών, έχει αυτό το «παλιό» βαρύ δούλεμα. Τραβάει από χαμηλά αργά και σταθερά και ο ήχος από τις εξατμίσεις γεμίζει τον χώρο που κινείται η W και κάνει κεφάλια να γυρνούν και αναμνήσεις να χαροπαλεύουν να βγουν στην επιφάνεια.

kawasaki w800 street action 4

 

Χρειάζεσαι κάτι περισσότερο;

Λίγο πριν τις διεθνείς εκθέσεις του 2018 είχε γίνει γνωστό πως η Kawasaki θα μεγαλώσει την γκάμα των ρετρό μοτοσυκλετών της. Έναν χρόνο μετά την παρουσίαση του Z900RS, το W800 σε δύο εκδόσεις, η Street της δοκιμής και η Café κάνουν το ντεμπούτο τους,. Και από τότε περίμενα πώς και πώς να βγει δοκιμή και να ζήσω μια εβδομάδα μαζί της. Γιατί μια τέτοια μοτοσυκλέτα δεν την οδηγείς απλά. Μόλις έμαθα πως τελικά βγήκε για τεστ από την ελληνική αντιπροσωπεία, έκλεισα τα αυτιά στις σειρήνες των υπόλοιπων νέων μοντέλων της Kawasaki που είναι επίσης διαθέσιμα και συγκεντρώθηκα στον στόχο, την W800.

kawasaki w800 street ambience 3

Παραλαμβάνω. Μετά τα πρώτα μέτρα μέσα στην Αθήνα με 30+ βαθμούς Κελσίου, καταλαβαίνω πως πρόκειται για μια πανεύκολη σε χειρισμό μοτοσυκλέτα. Και για μια πανέμορφη επίσης.

Τάσεις φυγής

Γεμίζω το 15λιτρο ρεζερβουάρ και βγαίνω εθνική. Προορισμός Ναύπλιο. Μέχρι να βγω ο μπάσος ήχος των εξατμίσεων μού φτιάχνει και άλλο τη διάθεση. Γύρω μου όλοι χαζεύουν τη διαχρονική της ομορφιά. Κάθομαι καμαρωτός πάνω της. Δεν γίνεται διαφορετικά και αναπόφευκτα μετά τα 120 χ.α.ώ., αφού δεν έχεις να στηριχτείς από κάπου άλλου, κρατιέσαι από το τιμόνι. Χαλαρώστε και απολαύστε το.

kawasaki w800 street action 3
Το νέο, πιο στιβαρό πλαίσιο χαρίζει σταθερότητα ακόμη και στα 160 χ,α.ώ. που είδα στο αναλογικό κοντέρ. Οι αναρτήσεις είναι μαλακές,, άνετες. Με δύο άτομα τα δύο αμορτισέρ δυσκολεύονται να τα βγάλουν πέρα. Αυτός που την πληρώνει είναι ο συνεπιβάτης, που πατάει σε στρογγυλά μαρσπιέ και στηρίζεται σε μεταλλικές χειρολαβές. Η σέλα, αν και λεπτή, δεν κουράζει τα μαλακά μόρια.

kawasaki w800 street details 8

 

Ξεχνιέσαι

120 χιλιόμετρα περνάνε μονομιάς. Άλλα 30 απομένουν σε δρόμο με στροφές. Χαμηλό κέντρο βάρους και αργή γεωμετρία με σταθερό ρυθμό και απολαμβάνει τον δρόμο με τα retro χάραξης ελαστικά να αποδίδουν πολύ καλά στο στεγνό. Τα φρένα απαιτούν δύναμη και συνδυασμένη λειτουργία για να αποδώσουν σωστά για να ακινητοποιήσουν ή να επιβραδύνουν τη W. Αν το παρακάνεις, τότε καταλαβαίνεις τι μοτοσυκλέτα οδηγείς. 

kawasaki w800 street action 6

Η W οδηγείται με δίπλωμα A2 και κοστίζει 10.490€, 200 ευρώ λιγότερα από τη μοναδική μοτοσυκλέτα που θα μπορούσε να συγκριθεί. Την Triumph Bonneville T100. Εκείνη είναι υγρόψυκτη, 900 κ.εκ. με 54 ίππους.

kawasaki w800 street ambience 2

Αυτή είναι

Αν σου αρέσει, δεν θα κολλήσεις στην τιμή. Θα αποκτήσεις και θα ζεις καθημερινά με μια διαχρονική και ταυτόχρονα ιστορική μοτοσυκλέτα. Μια από τις ομορφότερες νέο ρετρό, που είναι χρηστική , δεν «καίει» πολύ και μπορεί να μυήσει ολόκληρη την οικογένεια στη μοτοσυκλέτα. Μπορείς να κάνεις τα πάντα μαζί της, αρκεί να έχεις καταλάβει τι αγοράζεις. Αρκεί να τη δεις από κοντά, να διαπιστώσεις την εξαιρετική ποιότητα κατασκευής της και να ακούσεις τον φοβερό ήχο της. Και τότε θα το πάρεις απόφαση πως θα είναι η μοτοσυκλέτα με την οποία θα περάσεις πολλά χρόνια μαζί της.

ΕξοπλισμόςαναβάτηMotomarketΚράνος Bell Custom 500 – Μάσκα Ariete Feather - Jacket Nordcode Metropolis II Γάντια Nordcode Air Tech

kawasaki w800 tx

Kawasaki W800 Street kawasaki.gr
ΤΙΜΗ (€): 10.490
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΑΕΡΟΨΥΚΤΟΣ, ΔΙΚΥΛΙΝΔΟΣ, VERTICAL TWIN, 4Β/Κ, 1ΕΕΚ
ΚΥΒΙΣΜΟΣ (cc) 773
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ x ΔΙΑΔΡΟΜΗ (mm) 77 x 83
ΣΥΜΠΙΕΣΗ 8,4
ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΞΑΓΩΓΗΣ 2 ΣΕ 2
ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΜΙΖΑ
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
ΙΣΧΥΣ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ (hp/rpm) 48/6.000
ΡΟΠΗ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ (kgm/rpm) 6,4/4.800
ΒΑΡΟΣ (kg) 221 (με υγρά)
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ (mm) 770
ΜΗΚΟΣ (mm) 2.135
ΠΛΑΤΟΣ (mm) 925
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ (mm) 1.465
ΙΧΝΟΣ(mm) 94
ΚΑΣΤΕΡ(o) Δ.Α.
ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΜΠΡΟΣΤΑ: 100/90-18
ΠΙΣΩ: 130/80-18
ΠΛΑΙΣΙΟ: ΑΤΣΑΛΙΝΟ ΜΕ ΔΙΠΛΑ ΜΠΡΑΤΣΑ
ΨΑΛΙΔΙ: ΑΤΣΑΛΙΝΟ
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΜΠΡΟΣ ΣΥΜΒΑΤΙΚΟ ΠΙΡΟΥΝΙ 41mm
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΙΣΩ ΔΥΟ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΜΕ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗ ΑΠΟΣΒΕΣΗ
ΦΡΕΝΟ ΕΜΠΡΟΣ ΔΙΣΚΟΦΡΕΝO 320mm, ΔΑΓΚΑΝΑ 2 ΕΜΒΟΛΩΝ ΑBS
ΦΡΕΝΟ ΠΙΣΩ ΔΙΣΚΟΦΡΕΝΟ 270mm, ΔΑΓΚΑΝΑ 2 ΕΜΒΟΛΩΝ ΑBS
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ 15 ΛΙΤΡΑ
ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (lt/100km/h) 6 ΛΙΤΡΑ

 

 

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.