Caption: Η εταιρεία που ασχολείται σχεδόν αποκλειστικά με τις μοτοσυκλέτες trial
Article Gallery:

Η Montesa έδωσε στη δημοσιότητα τις αλλαγές που θα φέρουν τα μοντέλα της το 2018. Εκτός από τα νέα αυτοκόλλητα τα μοντέλα Cota 4RT260 και 4Ride, φέρουν μια σειρά βελτιώσεων που τα καθιστά ακόμα πιο ανταγωνιστικά


Τα νέα 4RT260 Cota και Race Replica θα έχουν προστατευτική ποδιά κινητήρα κατασκευασμένη από ανθεκτικό κράμα αλουμινίου πανομοιότυπη με αυτήν που είναι εξοπλισμένο το 4RT Cota της εργοστασιακής ομάδας Repsol Honda που έχει αναβάτες τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή Toni Bou και τον Ιάπωνα Takahisa Fujinami. Επιπλέον τα δύο αυτά μοντέλα όπως και το 4Ride, θα εξοπλιστούν με κάλυμμα γραναζιού του κιβωτίου ταχυτήτων, το οποίο θα προστατεύει τον κινητήρα σε περίπτωση που κοπεί η αλυσίδα.

Η συνολική αίσθηση της ανανεωμένης γκάμας Montesa βελτιώθηκε σημαντικά χάρη στο νέο σύστημα φρένων και τον τον αναβαθμισμένο συμπλέκτη . Έτσι, το Cota 4RT260 και το Race Replica θα έχουν την ίδια τρόμπα φρένου και συμπλέκτη με την καθαρά αγωνιστική Cota 300RR. Η δαγκάνα των φρένων είναι επίσης νέα και στο Race Replica είναι monobloc.

Το μοντέλο 4Ride φέρει επίσης νέα μανιβέλα η οποία διευκολύνει την εκκίνηση της μοτοσυκλέτας.

124434 Montesa 4Ride 2018

Οι κινητήρες στα μοντέλα 4RT260 Cota, Race Replica και 4Ride είναι τετράχρονοι με 260 κ.εκ, και για την τροφοδοσία τους χρησιμοποιείται σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού. Προσφέρουν γραμμική καμπύλη ισχύος στις χαμηλές και μεσαίες στροφές

Αν θέλετε να μυηθείτε στο Trial αλλά ταυτόχρονα να απολαμβάνετε και τις βόλτες σας στο βουνό το καταλληλότερο από τα μοντέλα της Montesa είναι το 4Ride, που έχει κανονική σέλα για μεγαλύτερη άνεση, κάτω από την οποία υπάρχει και αποθηκευτικός χώρος (!), ρεζερβουάρ 4,4 λίτρων που εξασφαλίζει αυτονομία 120 χλμ και πεντατάχυτο κιβώτιο με πιο μακρύ γρανάζωμα

Τα 4RT260 Cota και Race Replica , μαζί με το Cota 300RR και το 4Ride , εξακολουθούν να κατασκευάζονται αποκλειστικά στις σύγχρονες εγκαταστάσεις Montesa Honda στη Βαρκελώνη.

Αφού απέτυχε στην επίσημη παρουσίαση, ο Γάλλος ιδιοκτήτης της εταιρείας Ludovic Lazareth δημοσίευσε ένα βίντεο της μοτοσυκλέτας που πετάει σε δράση
Τι γίνεται όταν μια εταιρεία προετοιμασίας αγωνιστικών μοτοσυκλετών, αποφασίζει να ασχοληθεί με ένα "ταπεινό" modern classic;
Το μικρό on off της Benelli, έφτασε και στην χώρα μας 
Το 2012 ίδρυσε την VR46 Racing Apparel, η οποία απασχολεί σήμερα 80 υπαλλήλους και κάνει κύκλο εργασιών εκατομμυρίων ευρώ