Νεα Μοντελα

Η MotoBi επανέρχεται στο προσκήνιο με το DL400

Νέο δικύλινδρο γυμνό με 37 hp


09.03.2022

Μέσω της Αυστριακής εταιρείας Leeb Trading GmbH η οποία απέκτησε τα δικαιώματά της το 2009, η ιταλική μάρκα μας ξανασυντήνεται

Κείμενο: Μένιος Κατής

Η μικρή Ιταλική μάρκα ιδρύθηκε το 1949 από τον Giuseppe Benelli με έδρα το Pesaro, ενώ κάποια στιγμή λόγω διαφωνίας της οικογένειας Benelli, ακολούθησε το δικό της δρόμο έως ότου επιστρέψει και πάλι υπό τη σκέπη της Benelli το 1962.

Σήμερα η εταιρεία με νέο ιδιοκτησιακό καθεστώς επιχειρεί να ξανασυστηθεί στο Ευρωπαϊκό κοινό με στόχο να προσφέρει μέσω των προϊόντων της «σπορ ιταλική σχεδίαση και οδηγική εμπειρία».

Ξεκίνησε δειλά δειλά λανσάροντας scooter 50 κ.εκ. για να ακολουθήσει το 2021 η νέα σειρά DL 125 που περιλαμβάνει την βασική έκδοση και τις εκδόσεις Black Edition και Strada. Tώρα ήρθε η ώρα για τον μεγαλύτερο αδερφό, το DL 400.

Πρόκειται για μια νέα γυμνή μοτοσυκλέτα μεσαίου κυβισμού με εμφάνιση που ακολουθεί τη μόδα της εποχής και η οποία θα κατασκευάζεται στην Κίνα, όπως άλλωστε και τα υπόλοιπα μοντέλα της μάρκας.

MotoBi DL400 2

Προς το παρόν δεν υπάρχει επίσημη ενημέρωση για τις τεχνικές προδιαγραφές του μοντέλου, ωστόσο σύμφωνα με πληροφορίες που δημοσιεύει το γερμανικό περιοδικό Motorrad, το DL 400 τροφοδοτείται από δικύλινδρο παράλληλο υγρόψυκτο κινητήρα 379 κ.εκ. που αποδίδει 37 hp @ 9.000 σ.α.λ. Διαθέτει πλαίσιο χωροδικτύωμα, αλουμινένιο ψαλίδι, δύο δισκόφρενα, σύστημα ABS της Bosch και φωτιστικά σώματα LED. Στα highlights του μοντέλου το κοντό ουραίο τμήμα και τα δύο τελικά της εξάτμισης που βγαίνουν χαμηλά.

Η Motobi DL 400 θα κοστίζει κάτω από 5.800 ευρώ και θα έχει ως στόχο να «χτυπήσει» τον βασιλιά της κατηγορίας Duke 390, αλλά και το Honda CB300R.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Το ότι η αυστριακή εταιρεία θα παρουσιάσει μοτοσυκλέτες με δικύλινδρο κινητήρα 690 κ.εκ. δεν σημαίνει πως θα «ξεχάσει» τα μονοκύλινδρα που είναι πολύ δημοφιλή σχεδόν σε όλο τον κόσμο
Ένας από τους ιδιοκτήτες του τελευταίου superbike που έχει βγει από το Mattighofen «παρήγγειλε» στην ιταλική KOOSO την μετατροπή του
Η Nordcode σε συνεργασία με τον Έλληνα ταξιδευτή δημιούργησαν ένα μοναδικό Dakar Evo
H Moto Morini ήταν από τις εταιρείες που έκαναν πολύ έντονη την παρουσία της στην φετινή EICMA. Παρουσίασε τέσσερις ολοκαίνουργιες μοτοσυκλέτες, με κινητήρες και σχεδίαση made in Italy, που ήταν σίγουρα από τις ομορφότερες της έκθεσης

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.