Νεα Μοντελα

Bimota: Έρχονται adventure και sport tourer με το πλαίσιο της Tesi!

Τι είπε ο CEO της Ιταλικής μάρκας στο MCN.


06.12.2021

Η Bimota έχει εισέλθει σε νέα εποχή μετά την εξαγορά του 49,9% των μετοχών της από την Kawasaki, με την οποία είχαν συνεργαστεί και στο παρελθόν.

Κείμενο: Μένιος Κατής

Ο πρώτος καρπός αυτής της (νέας) συνεργασίας ήταν το «διαστημικό» Tesi H2 με τον υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο σε σειρά κινητήρα 998 κ. εκ. που αποδίδει 228 hp @ 11.500 σ.α.λ., ενώ με την χρήση του ram air η απόδοση αυξάνεται στους 239 hp @ 11.500 σ.α.λ.

Εσχάτως ακολούθησαν οι KB4 & KB4C που παρουσιάστηκαν επίσημα στην EICMA 2021 και έρχονται με ρετρό στυλ που παραπέμπει στα 70s και τον τετρακύλινδρο κινητήρα 140 hp του Kawasaki Ninja 1000SX. Και απ' ότι φαίνεται λίαν συντόμως θα δούμε κι άλλα μοντέλα που θα προκύψουν από αυτήν την συνεργασία. 

Σε συνέντευξή του στο βρετανικό MCN o CEO της Bimota, Pierluigi Marconi επιβεβαίωσε πως η εταιρεία ετοιμάζει ένα «τουριστικό» Tesi που θα τροφοδοτείται από τον υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο σε σειρά κινητήρα του Ninja H2 SX.

«Αναπτύσσουμε κάτι νέο με το πλαίσιο του Tesi το οποίο θα δείτε είτε του χρόνου είτε το 2023», αναφέρει χαρακτηριστικά στο MCN o Marconi για να προσθέσει: «Mέχρι τώρα η Tesi είχε σπορ προσανατολισμό. Θέλουμε να βάλουμε το όνομα Tesi και σε μοτοσυκλέτες adventure και τουρισμού».

Bimota: Η ιστορία ενός μοτοσυκλετιστικού μύθου

Ήδη μάλιστα ο μικρός οίκος από το Rimini παρουσίασε και ένα render ενός νέου concept (σ.σ. κεντρική φωτό) που φέρει το πρωτοποριακό σύστημα διεύθυνσης – ανάρτησης hub steering.

Αναφερόμενος στη συνεργασία με την Kawasaki, o Μarconi είπε: «Μπορούμε να έχουμε όλα τα δεδομένα από την Kawasaki και μας υποστηρίζουν πάρα πολύ. Όχι μόνο από οικονομικής άποψης, αλλά και από τεχνολογικής. Μπορεί να έχεις στη διάθεσή σου εκατομμύρια ευρώ, αλλά δεν έχεις τεχνολογία που μπορείς να χρησιμοποιήσεις, είναι αδύνατο να κάνεις πράγματα».

Και απ' ότι φαίνεται το Ιαπωνικό εργοστάσιο βλέπει με πολύ σοβαρό μάτι αυτήν την συνεργασία, κάτι άλλωστε που γίνεται εύκολα αντιληπτό από τις δηλώσεις του Προέδρου της Kawasaki Motors Ltd, Hiroshi Ito στο πλαίσιο της EICMA 2021. 

«Είχα τη χαρά να εμπλακώ στο project Bimota από την αρχή. Είμαι εξαιρετικά ευχαριστημένος με όσα έχουν επιτευχθεί έως τώρα. H Kawasaki Motors θα συνεχίσει να προμηθεύει με κινητήρες και άλλα σημαντικά εξαρτήματα μέσω του παγκόσμιου δικτύου μας. Σκοπεύουμε να υποστηρίξουμε με οποιοδήποτε τρόπο μπορούμε την επέκταση αυτής της ένδοξης Ιταλικής premium μάρκας μοτοσυκλετών».

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


To 443 Pan Asia βασίζεται στο X440 που παράγεται στο εργοστάσιο της Hero MotoCorp στην Ινδία. Είναι το τελευταίο δημιούργημα του Oberdan Bezzi
Το Trident αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα μοντέλα στην ιστορία της Triumph και με την έκδοση «Slipery Sam» αναβιώνει η θρυλική αγωνιστική μοτοσυκλέτα της δεκαετίας του ΄70 «Slippery Sam», που βασιζόταν στο Trident 750
Αυξημένες κατά 2,6% ήταν οι πωλήσεων δικύκλων το 2023. Πουλήθηκαν 62,5 εκατομμύρια, ενώ σημειώθηκε πτώση στην κατηγορία των ηλεκτρικών
Μετά την One και την Del Mar, έρχεται η Mulholland που θυμίζει Sportster και είναι κατασκευασμένη από ανακυκλώσιμα υλικά

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.