Νεα Μοντελα

EICMA 2021: SYM Maxsym TL 508 TCS 2022

Με traction control


29.11.2021

To πρώτο δικύλινδρο scooter της SYM απέκτησε traction control, αυξάνοντας τα επίπεδα ασφάλειας αλλά και αυτοπεποίθησης του αναβάτη

Κείμενο: Ηλίας Μπόσμος

Πέραν του συστήματος που επεμβαίνει όταν γλιστρήσει ο πίσω τροχός, δεν υπάρχουν άλλες αλλαγές στο μοντέλο, τόσο στα μηχανικά μέρη όσο και στον εξοπλισμό, οπότε στην πράξη είναι ένα Maxsym το οποίο μετά την περσινή αύξηση κυβισμού και ιπποδύναμης και της εναρμόνισης με τους Euro 5, παραμένει το ίδιο.

Το Maxsym TL 508 TCS κινείται με τον δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα των 508cc και αποδίδει 46hp στις 6.750 rpm και 5kgm στις 5.250 rpm, oύτως ώστε να μπορεί να οδηγηθεί με δίπλωμα Α2 και βρίσκεται στο κέντρο του scooter, τοποθετημένος μέσα σε ένα χαλύβδινο σωληνωτό πλαίσιο για το ιδανικό 50-50 στην κατανομή βάρους.

SYM Maxsym TL 508 TCS 4

To ανεστραμμένο πιρούνι των 41mm δένει στο λαιμό του πλαισίου με διπλές πλάκες για μεγαλύτερη ακαμψία ενώ το μακρύ αλουμινένιο ψαλίδι φιλοξενεί το αμορτισέρ αερίου-λαδιού με μοχλικό.

Το σύστημα πέδησης αποτελείται από τρία δισκόφρενα διαστάσεων 275mm, με το ABS να κατασκευάζεται απο την CONTINENTAL ενώ οι μανέτες είναι ρυθμιζόμενες σε 4 θέσεις. Στον στάνταρ εξοπλισμό υπάρχει επίσης και χειρόφρενο με τη χρήση του πλαϊνού σταντ.

Στον τομέα του εξοπλισμού, συναντάμε ένα σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί και θύρα γρήγορης φόρτισης (Q.C. 3.0) στο δεξί ντουλαπάκι στην εσωτερική πλευρά της ποδιάς. Ο ανεμοθώρακας είναι πάχους 3mm και ρυθμίζεται σε 2 θέσεις.
Ο 37 λίτρων αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα είναι φωτιζόμενος. Θα φιλοξενήσει 1 full face κράνος ή 2 τύπου Jet. Το άνοιγμα της σέλας γίνεται με υδραυλικό τρόπο από button δίπλα στην κλειδαριά.

SYM Maxsym TL 508 TCS 3

Αναβάτης και συνεπιβάτης απολαμβάνουν τη μεγάλη σέλα με αντιολισθητική επιφάνεια, το μαξιλάρι στήριξης της μέσης του αναβάτη και την εύκολη στήριξη του μηρού και για τους δύο.

Ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε διαφορετικά στιλ οδήγησης, σε όρθια θέση ή σε Cruise στάση με στήριξη των ποδιών στο εμπρός τμήμα της ποδιάς.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic
Το πλαίσιο αλλάζει, η εργονομία είναι διαφορετική, ο μονοκύλινδρος των 450 κ.εκ. βελτιώνεται. Το 450 Rally Replica 2025 είναι μια εντελώς νέα μοτοσυκλέτα ικανή να τα βγάλει πέρα με τα πιο απαιτητικά εδάφη
Ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο θα παρουσιάσει η ινδική εταιρεία σε λίγες ημέρες. Το μεγαλύτερο Pulsar της ιστορίας θα έχει κινητήρα 400 κ.εκ.

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.