Νεα Μοντελα

EICMA 2021: VMOTO Stash 2022

Με αυτονομία έως και 260 χλμ.


26.11.2021

Η νέα μάρκα με premium χαρακτήρα του Vmoto Soco Group μας συστήνεται μέσω της Stash!

Κείμενο: Μένιος Κατής

To Vmoto Soco Group μας συστήνει στην «πασαρέλα» της EICMA 2021 στο Μιλάνο την Vmoto, την νέα premium μάρκα της η οποία θα εστιάσει στην κατασκευή ηλεκτρικών μοτοσυκλετών που προορίζονται για τις αγορές της Ευρώπης και των ΗΠΑ.

Παράλληλα αποκαλύπτει και το πρώτο προϊόν της, το naked Stash, που σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε εξ ολοκλήρου στη Γηραιά Ήπειρο, φέροντας την υπογραφή του έμπειρου Βρετανού Adrian Morton της C-Creative.

Η Stash εφοδιάζεται με ηλεκτροκινητήρα 6.000 W που βρίσκεται στο κάτω μέρος της μοτοσυκλέτας δίνοντας έτσι τη δυνατότητα στον οδηγό να έχει αρκετό αποθηκευτικό χώρο στη διάθεσή του. Απόδειξη; Κάτω από το ρεζερβουάρ το οποίο αποτελεί διακοσμητικό στοιχείο, υπάρχει χώρος που μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι και full face κράνος. Ο ηλεκτροκινητήρας συνδυάζεται με μπαταρία 72V 100Ah η οποία χρειάζεται περίπου έξι ώρες για μια πλήρη φόρτιση.

B vmoto stash 4

Το βάρος της Stash είναι μόλις 105 κιλά, το ύψος της σέλας είναι στα 785 χιλιοστά από το έδαφος, ενώ οι αναρτήσεις αποτελούνται από αντεστραμμένο πιρούνι και μονό αμορτισέρ που βρίσκεται κεντρικά τοποθετημένο. Οι τροχοί είναι 17 ιντσών και έρχονται με ελαστικά διαστάσεων 100/80 μπροστά και 120/70 πίσω. Tην επιβράδυνση αναλαμβάνουν δύο δισκόφρενα, ένα σε κάθε τροχό.

Σύμφωνα με την Vmoto η τελική ταχύτητα της Stash είναι 105 km/h, ενώ η αυτονομία της μπορεί να φτάσει έως τα 260 χιλιόμετρα σε περίπτωση που η μέση ταχύτητα δεν ξεπερνά τα 45 km/h.

H Vmoto Stash θα είναι διαθέσιμη σε τρία χρώματα: μαύρο, κίτρινο και ασημί. Προς το παρόν δεν υπάρχει ενημέρωση για το πότε θα ξεκινήσει η διάθεσή της όπως επίσης και το πόσο θα κοστίζει.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic
Το πλαίσιο αλλάζει, η εργονομία είναι διαφορετική, ο μονοκύλινδρος των 450 κ.εκ. βελτιώνεται. Το 450 Rally Replica 2025 είναι μια εντελώς νέα μοτοσυκλέτα ικανή να τα βγάλει πέρα με τα πιο απαιτητικά εδάφη
Ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο θα παρουσιάσει η ινδική εταιρεία σε λίγες ημέρες. Το μεγαλύτερο Pulsar της ιστορίας θα έχει κινητήρα 400 κ.εκ.
Το LTR 125 είναι το τέταρτο μέλος των scooter της QJ

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.