Νεα Μοντελα

Kymco DT X360 2021: Ήρθε στην Ελλάδα, αυτή είναι η τιμή του (Video)

Με 5.690 ευρώ


22.09.2021

Το είδαμε από κοντά στο Moto Show & Electric Bike Festival 2021

Ένα maxi scooter με χαρακτηριστικά crossover μοτοσυκλέτας έλειπε. Στον χωματόδρομο που πάτησε το XADV έρχεται να προστεθεί το DT X360. Η πρόταση της Kymcο σε μια νέα κατηγορία.

Στο σταντ της εταιρείας υπήρχαν και οι τρεις χρωματισμοί που είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά με τιμή 5.690 ευρώ. Αυτή που είχαμε δει σε όλες τις φωτογραφίες, μάυρο – πορτοκαλί, η πιο διακριτική μάυρο-γκρι, ενώ η διχρωμία που μας άρεσε περισσότερο ήταν το πράσινο-μαύρο.

Σχεδιαστικά το DT X360 διαφέρει από τα υπόλοιπα scooter της Kymco διαθέτοντας χαρακτηριστικά στην σχεδίασή του που παραπέμπουν σε μοτοσυκλέτα adventure. Στο μπροστινό μέρος υπάρχει ρύγχος, τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης της CST είναι διττού χαρακτήρα, το τιμόνι ψηλό και φαρδύ για καλύτερο έλεγχο σε εκτός δρόμου διαδρομές και οι καθρέφτες στηρίζονται σε αλουμινένια «μπράτσα». Η σχεδίαση των πλαστικών φέρει πολλές αιχμές και το τελικό της εξάτμισης διαθέτει προστατευτικό για να μην «πληγώνεται» από πέτρες. Προσοχή όμως το DT X360 διαθέτει τις τυπικές διαδρομές αναρτήσεων ενός maxi scooter.

Γενικότερα η ποιότητα κατασκευής και η συναρμογή πλαστικών και μεταλλικών μερών είναι εξαιρετική. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων μεγάλος και όλες οι λειτουργίες του ελέγχονται από διακόπτη στα δεξιά του τιμονιού. Ο χώρος κάτω από την σέλα τεράστιος και στηρίζεται με αμορτισέρ. Σύμφωνα με την Kymco μπορεί να χωρέσει δύο full face κράνη. Διαθέτει σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί. Από τον περιστροφικό διακόπτη κλειδώνει το τιμόνι, ανοίγει το καπάκι της τάπας του ρεζερβουάρ και η σέλα. Δύο υποδοχές USB θα φορτίσουν τις ηλεκτρονικές σας συσκευές. Μία στο ντουλαπάκι στα αριστερά της πόδιάς και ακόμη μία που βρίσκεται στο μέσον του τιμονιού, "κρυμμένη" από καπάκι με το logo της Kymco . Η σέλα που αντιστοιχεί στον συνεπιβάτη είναι μεγάλη. Έχει στην διάθεσή του χειρολαβές και αναδιπλούμενα μαρσπιέ. Υπάρχει επίσης και βάση για αποσκευές.

Η ζελατίνα είναι ψηλή και εξέχει από τα υπόλοιπα πλαστικά. Το ύψος σέλας είναι 800 χλστ. και είναι σωστά σχεδιασμένη για να μην ανοίγουν τα πόδια και να πατάνε εύκολα στο έδαφος. Τα φωτιστικά σώματα είναι LED. Οι ελαφριές ζάντες αλουμινίου είναι διαστάσεων 14 ιντσών μπροστά και 13 ιντσών πίσω, με ελαστικά 120/80 και 150/70. Η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ είναι 12,5 λίτρα. Το βάρος του χωρίς υγρά είναι 175 κιλά. Στον βασικό του εξοπλισμό περιλαμβάνεται σύστημα ελέγχου πρόσφυσης με δυνατότητα απενεργοποίησης.

Ο τελευταίας γενιάς Euro5 υγρόψυκτος, μονοκύλινδρος κινητήρας G5-SC διαθέτει 321 κ.εκ. με μέγιστη ισχύ 28,6 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και 3 kgm ροπή στις 5.750 σ.α.λ.

Το χαλύβδινο πλαίσιο συνδυάζεται με πιρούνι με διάμετρο καλαμιών 37 χλστ και διαδρομή 110 χλστ. Τα δύο αμορτισέρ πίσω διαθέτουν διαδρομή 100 χλστ. Στα φρένα συναντάμε ένα δισκόφρενο μπροστά 260 χλστ. με δαγκάνα 3 εμβόλων και ένα πίσω 240 χλστ με δαγκάνε δύο εμβόλων.

Τα αξεσουάρ που προορίζονται για το DT X 360 ABS/TCS E5

  • Προστατευτικά πλαϊνά κάγκελα
  • Πατάκια δαπέδου εμπρός από ανοξείδωτο ατσάλι SUS304 με αντιολισθητικό λάστιχο
  • Στήριγμα κινητού τηλεφώνου
  • Βάση στήριξης GPS
  • Πατάκια δαπέδου μεσαία από ανοξείδωτο ατσάλι SUS304 με αντιολισθητικό λάστιχο
  • Πλάτη συνοδηγού
  • Sport παρμπριζ


Μπορείτε να το αποκτήσετε εύκολα με τους εξής τρόπους αποπληρωμής:

  • Σε 12 άτοκες δόσεις με πιστωτική κάρτα (άτοκο πρόγραμμα)
  • Σε 12-18 δόσεις με επιδοτούμενη τραπεζική χρηματοδότηση (επιδοτούμενο πρόγραμμα).
  • Σε 12-72 δόσεις με έντοκη τραπεζική χρηματοδότηση (έντοκο πρόγραμμα)

Περισσότερα δείτε εδώ


Η KTM ετοιμάζει την απάντηση στην κατηγορία crossover, αξιοποιώντας σε ένα ακόμη μοντέλο τις δυνατότητες του δικύλινδρου σε σειρά κινητήρα LC8c
Σε ειδική εκδήλωση που έλαβε χώρα το διήμερο 7-8 Οκτωβρίου στην πίστα της Jerez, 25 από τους 100 συνολικά τυχερούς που έσπευσαν να παραγγείλουν το εξαιρετικά περιορισμένης παραγωγής KTM RC 8C, είχαν την ευκαιρία να παραλάβουν και να οδηγήσουν τις μοτοσυκλέτες τους.
Μια νέα φωτογραφία που διέρρευσε στο διαδίκτυο δείχνει ένα τρίτροχο μοντέλο της Kawasaki που περιλαμβάνεται στα πλάνα της εταιρείας για μελλοντικά μοντέλα με υδρογόνο.
Η σειρά SR της CFMoto περιλαμβάνει αυτή τη στιγμή τα 250SR και 300SR. Στις προθέσεις της Κινεζικής μάρκας όμως είναι μια νέα έκδοση με κινητήρα μεγαλύτερου κυβισμού που θα κάνει τη διαφορά.

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.