Νεα Μοντελα

Yamaha: Από R1 έως R9 και R20

Έρχεται R9 με τον κινητήρα των MT-09 και Tracer 9


31.03.2021

Μέσα στον Φεβρουάριο η Yamaha κατοχύρωσε ένα μεγάλο αριθμό ονομάτων στην ιαπωνική υπηρεσία διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας που δείχνουν πως «ετοιμάζονται» νέα super sport μοντέλα

Γνωρίζουμε ήδη τα R1, R3 και R6, καθώς και τα μικρά super sport R15 και R25 που πωλούνται στην ασιατική αγορά. Σας έχουμε ενημερώσει πως πιθανότατα να δούμε σύντομα ένα R7 με τον κινητήρα CP2 του MT-07, αλλά μέχρι στιγμής δεν υπήρχε πληροφορία για R2, R4 και για R9. Η Yamaha όμως δείχνει πως σκέφτεται πολύ σοβαρά να μεγαλώσει την οικογένεια των super sport μοντέλων της, αφού πρόσφατα κατοχύρωσε μια σειρά από νέα εμπορικά ονόματα.

Η κατοχύρωση δεν σημαίνει απαραίτητα πως θα προχωρήσει και στην κατασκευή όλων αυτών των μοντέλων (YZF-R1, YZF-R2, YZF-R3, YZF-R4, YZF-R5, YZF-R6, YZF-R7, YZF-R8, YZF-R9, YZF-R15, YZF-R20, YZF-R25). Μπορεί απλά να το έκανε για να μην τα χρησιμοποιήσει άλλοι κατασκευαστές αλλά και για να τα έχει διαθέσιμα στο μέλλον.

Το YZF-R7 θα είναι το πρώτο που θα δούμε το 2022. Με ισχύ 100 ίππων, βάρος γύρω στα 180 κιλά και προσιτή τιμή. Το YZF-R6 διατίθεται στην Ευρώπη μόνο για χρήση σε πίστα.

Η Yamaha διαθέτει επίσης μια πολύ καλή βάση για να «χτίσει» ένα YZF-R9. Ο τρικύλινδρος κινητήρας των 890 κ.εκ. των ΜΤ-09 και Tracer 9, αποδίδει 119 ίππους. Είναι απίθανο να δούμε ένα R8, αν παρουσιαστεί το R7 και θα ήταν επίσης άτοπο αν δούμε R4 εφόσον υπάρχει το R3. Μερικά από τα ονόματα θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν σε άλλες αγορές. Για παράδειγμα η Honda προσφέρει εκδόσεις με 400 κ.εκ. στην Ιαπωνία, για μοντέλα της σειράς CB (CB400X, CBR400R), οπότε δεν αποκλείεται η Yamaha να κάνει κάτι αντίστοιχο με τα YZF-R4 και YZF-R5.

Προς το παρόν σίγουρη είναι η έλευση του R7 και ενδεχομένως να ακολουθήσει το R9. Η Yamaha όμως φαίνεται πως ετοιμάζει πολλά νέα μοντέλα που «κρύβονται» πίσω από τις εμπορικές ονομασίες που κατοχύρωσε.


Δηλώστε συμμετοχή στον giveaway διαγωνισμό στην επίσημη σελίδα της GASGAS στο instagram και ξεκινήστε τη νέα χρονιά με μια ολοκαίνουργια μοτοσυκλέτα trial
Σημαντικά ελαφρύτερη και πολύ πιο ισχυρή, με κορυφαία οδική συμπεριφορά και προδιαγραφές στην κατηγορία, συν όλα τα πλεονεκτήματα τρικύλινδρης απόδοσης του νέου κινητήρα T-plane της Triumph, η ολοκαίνουργια Tiger 1200 έχει σχεδιαστεί για να είναι η πιο ικανή και ευέλικτη μοτοσυκλέτα adventure μεγάλου κυβισμού στον κόσμο
Μετά από μια ονειρική-για την ίδια, χρονιά στα SBK (αφού κέρδισε πρωτάθλημα αναβατών, ομάδων και κατασκευαστών) η Yamaha θέλησε να γιορτάσει τις επιτυχίες της
Όποιος γυρνά στα ελληνικά βουνά θα έχει διαπιστώσει ότι ένα δίκυκλο εμφανίζεται συνήθως από το πουθενά, εκεί που δεν το περιμένεις

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.