Νεα Μοντελα

Η αντεπίθεση της Κίνας: Νέα Loncin adventure και naked

Mονοκύλινδρο και δικύλινδρο


Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς  //  27.09.2017

Αρκετό καιρό τώρα ασχολούμαστε με την Ινδία. Η Κίνα όμως είναι εδώ. Και στην έκθεση CIMA που διεξάγεται αυτές τις ημέρες στην αχανή χώρα παρουσιάστηκαν δύο πολύ ενδιαφέρουσες προτάσεις από την Loncin

Ξεχάστε τις εποχές που οι κινέζικες μοτοσυκλέτες δεν βλέπονταν λόγω της σχεδίασης τους που ιδιαίτερα σε εμάς τους Ευρωπαίους έμοιαζε αστεία. Επίσης είχαν όλες μικρής χωρητικότητας κινητήρες από 50 έως 250 κ.εκ. συνήθως αερόψυκτους. Γενικά οι δυνατότητες των μοτοσυκλετών από την Κίνα ήταν πενιχρές και συχνά παρουσιάζονταν προβλήματα αξιοπιστίας σε όλα τα επίπεδα.

Loncin 650 11
Ρίχνοντας μια ματιά στις δύο μοτοσυκλέτες που παρουσίασε η κινεζική Loncin όλα αυτά δείχνουν να ανήκουν στο παρελθόν. Το μονοκύλινδρο adventure και το δικύλινδρο naked είναι μοτοσυκλέτες που σε συνδυασμό με μια πολύ χαμηλή τιμή θα αποτελούσαν πρώτης τάξεως επιλογές.

Loncin 650 5

Loncin 650 4


H adventure φέρει το όνομα DS8 και είναι μια συμπαθητικά σχεδιασμένη μοτοσυκλέτα που «κλέβει» στοιχεία από την Ducati Multistrada. Ο κινητήρας της είναι μονοκύλινδρος και διαθέτει 652 κ.εκ. Είναι ο ίδιος που χρησιμοποιήθηκε στα F και μετέπειτα G650GS της BMW αλλά και στη Husqvarna TR650.
To πλαίσιο της είναι ατσάλινο και το ψαλίδι αλουμινένιο. Το πιρούνι είναι ανεστραμμένο ενώ διαθέτει και ABS. Τα φρένα είναι της Nissin και τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι τα Pirelli Angel. Όλα αυτά σε συνδυασμό με την τοποθέτηση φωσφορούχων ανακλαστικών δείχνουν πως η μοτοσυκλέτα είναι έτοιμη να εισαχθεί και στην Ευρώπη.

Loncin 500 1
Το HR7 είναι ένα πολύ όμορφο sport naked με δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα 500 κ.εκ. Η μοτοσυκλέτα μπορεί να οδηγηθεί από κατόχους διπλώματος Α2. Η ιππόδυναμη του φτάνει τους 47 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και η ροπή του τα 4,4 kgm στις 7.000.

Loncin 500 4 0
Ο κινητήρας αυτός μοιάζει με αυτόν της Honda που χρησιμοποιείται στην CB500. Η Loncin συνεργάζεται με τους Ιάπωνες στην κατασκευή κινητήρων όποτε αυτός του HR7 είναι πολύ πιθανό να έχει πάρει στοιχεία από τον μεσαίο δικύλινδρο της big H.

Loncin 500 11
Ομοιότητες υπάρχουν και στο ατσάλινο πλαίσιο, ενώ το ψαλίδι είναι αλουμινένιο. Μπροστά η ανάρτηση αποτελείται από ανεστραμμένο πιρούνι. Η HR7 ζυγίζει 195 κιλά και το μεταξόνιο της είναι 1.450mm.

Loncin 500 9
Και σε αυτήν την περίπτωση ο προμηθευτής των φρένων είναι η Nissin ενώ υπάρχει τοποθετημένο το ABS και τα ελαστικά είναι της Pirelli. Οπότε και το HR7 είναι έτοιμο να εισαχθεί στην ευρωπαϊκή αγορά

Η Suzuki επιβεβαίωσε πως σταματάει την παραγωγή του Hayabusa, 20 χρόνια μετά το ντεμπούτο μιας εκ των πιο ισχυρών μοτοσυκλετών παραγωγής που φτιάχτηκαν ποτέ
Λίγο πριν λήξει και επίσημα το συμβόλαιό του, o Dani Pedrosa έλαβε δυο «μεγάλα» δώρα από την Honda
Την ακούμε εδώ και πολλά χρόνια αλλά δεν την έχουμε δει ακόμα στο δρόμο. Μια βρετανική εταιρεία ισχυρίζεται πως θα βγάλει προς πώληση τις race replica μοτοσυκλέτες ενός εκ των πιο φιλόδοξων project στην ιστορία των αγώνων MotoGP/WSBK 
Μια ισπανική εταιρεία με το όνομα Japan Legends, μας θυμίζει πως ήταν οι μοτοσυκλέτες πριν από μερικές δεκαετίες. Τότε που ως πιτσιρικάδες μας έτρεχαν τα σάλια βλέποντας «μηχανάκια»