Νεα Μοντελα

Honda CBR 1000RR Fireblade: Τι περιμένουμε να δούμε;

Στις 23 Οκτωβρίου στο Tokyo Motor Show


22.10.2019

Η νέα “λεπίδα” της Honda μπορεί να παρουσιαστεί στις 23 Οκτωβρίου, την ημέρα έναρξης του 49ου Tokyo Motor Show και με όσα έχουμε διαβάσει προσπαθούμε να προβλέψουμε “τι μας περιμένει”

Η Honda επιμένει στην ουσία κατασκευάζοντας μοτοσυκλέτες ευκολοδήγητες και ισορροπημένες, αφήνοντας στους υπόλοιπους το “κυνήγι” των ακραίων επιδόσεων.

Αυτό με τις φήμες που ακούγονται είναι πολύ πιθανό να καταρριφθεί. Αν επιβεβαιωθούν το νέο Fireblade θα αποδίδει 212 ή 220 ίππους και θα είναι το ισχυρότερο τετρακύλινδρο σε σειρά παραγωγής.

honda cbr1000rr fireblade 3

Πως θα επιτευχθεί κάτι τέτοιο, με τις προδιαγραφές Euro5 να “πνίγουν” κινητήρες; Τα σχέδια που έχουν διαρρεύσει δείχνουν πως η Honda εξελίσσει σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων (VVT), την πιο “φυσική” μέθοδο για να βγάλεις “άλογα” από ένα μοτέρ.

honda cbr1000rr fireblade 2

Θεωρείται σχεδόν απίθανο να διαθέτει carbon πλαίσιο. Αυτό που μπορεί να δούμε είναι ένα πλαίσιο από αλουμίνιο ενισχυμένο με carbon. Έχουμε δει ένα δίπλωμα ευρεσιτεχνίας που φαίνεται να εισάγει την τεχνολογία, με ενισχύσεις από ίνες άνθρακα που χρησιμοποιούνται για την ενίσχυση του πλαισίου, όπου χρειάζεται. Η τεχνική επιτρέπει στη Honda να χρησιμοποιεί λεπτότερα τοιχώματα στο πλαίσιο, ενώ τα τμήματα άνθρακα το ενισχύουν όπου χρειάζεται. Θα μπορούσαν επίσης να υιοθετηθούν κάποιες λύσεις που έχουν χρησιμοποιηθεί στο MotoGP όπως ένα carbon ψαλίδι. Όλα τα παραπάνω βέβαια θα αυξήσουν και το κόστος κατασκευής το οποίο θα περάσει στον τελικό καταναλωτή.

honda cbr1000rr fireblade 4

Είναι επίσης πιθανό να χρησιμοποιηθούν πρωτοπόρα αεροδυναμικά βοηθήματα . Ο λόγος για τις πατέντες που εμφανίζουν αυτόματα πτυσσόμενα winglets, που θα ανοίγουν και θα κλείνουν όσο και όποτε πρέπει ελεγχόμενα από την κεντρική μονάδα ελέγχου. Το λιγότερο που μπορούμε να δούμε είναι σταθερά τοποθετημένα πτερύγια, όπως στο Panigale και το RSV 1100 Factory.

Bautista honda

Αν λοιπόν παρουσιαστεί το νέο Fireblade θα το δούμε και στο WorldSBK στα χέρια του Alvaro Bautista. Έτσι μετά την πλήρως εργοστασιακή συμμετοχή των Ducati, Kawasaki, Yamaha και BMW, ένας ακόμη μεγάλος κατασκευαστής προστίθεται στο grid, γεγονός που θα δώσει ακόμη περισσότερο ενδιαφέρον στο Πρωτάθλημα.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η Suzuki συνεχίζει να εξελίσσει το μικρό supersport, που δυστυχώς παραμένει μακριά από εμάς
Η μάρκα που ανήκει στον όμιλο Keeway αναλαμβάνει (και συγχωνεύεται με) την ιστορική εταιρεία του Pesaro, η οποία έγινε διάσημη χάρη στις αγωνιστικές επιτυχίες της δεκαετίας του '70
Ένα από τα πρώτα μοντέλα της της MBP στην χώρα μας είναι το M502N που παρουσιάστηκε στο ελληνικό κοινό στην Έκθεση Μοτοσυκλέτας
Μια νέα roadster παρουσίασε η QJMOTOR στο ελληνικό κοινό, με το SRK 900 να σηματοδοτεί την νέα εποχή στις μοτοσυκλέτες της μάρκας

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.